We gaan waarschijnlijk op de fiets.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:38 schreef twi het volgende:
[..]
Kom je me ophalen achterop de motor. Mannen die achterop de motor willen
Harley Trapsonquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
We gaan waarschijnlijk op de fiets.
Prima, vind ik minder eng. Moet je wel een goede balans hebben, met mij achterop.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
We gaan waarschijnlijk op de fiets.
Welke leuke artiest wil in hemelsnaam in Katwijk optreden?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:22 schreef kree het volgende:
Verdomme weer internet eruit hier.
Kut particulier huren.
Weet jij niks in Katwijk twi?
Dan maak ik de hele weg een wheelie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:25 schreef twi het volgende:
[..]
Prima, vind ik minder eng. Moet je wel een goede balans hebben, met mij achterop.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan maak ik de hele weg een wheelie.
Had de rest niet gelezen want mobiel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:25 schreef twi het volgende:
[..]
Welke leuke artiest wil in hemelsnaam in Katwijk optreden?
Kan je oefenen voor op de motorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan maak ik de hele weg een wheelie.
Nee, ik kijk om die reden eigenlijk nooit of er wat leuks te doen is in Katwijk. Vorig jaar was er die coverband van U2, daar had ik nog wel de neiging om naar toe te gaan, maar gezien het toen zo pleurishard regende kon ook dat me gestolen worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:27 schreef kree het volgende:
[..]
Had de rest niet gelezen want mobiel.
Dus was een loze reactie die niks met het voorgaande te maken had
Maar neemt niet weg dat ik nog wel die vraag stel.
Daarmee kan ik het wel, helemaal straks met mijn supercoolefiets.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:28 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ik kijk om die reden eigenlijk nooit of er wat leuks te doen is in Katwijk. Vorig jaar was er die coverband van U2, daar had ik nog wel de neiging om naar toe te gaan, maar gezien het toen zo pleurishard regende kon ook dat me gestolen worden.
Ik heb vroeger wel een keer mijn stiefbroer geslagen omdat hij expres op een lieveheersbeestje stampte.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:31 schreef xFriendx het volgende:
MFN die probeerde uit te wijken voor een lieveheersbeestje, de heldin.
Vrouwen die niet kunnen multitaskenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daarmee kan ik het wel, helemaal straks met mijn supercoolefiets.![]()
Ik ben gewoon niet de juiste persoon om 270 kilo op een achterwiel te laten balanceren, terwijl ik ook nog snelheid maak.
Een wheelie maken is heul niet multitasken, als ik ondertussen ook nog de was moest opvouwen en een boodschappenlijstje moest uitschrijven lukte het wel hoor.quote:
Voor een man:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Een wheelie maken is heul niet multitasken, als ik ondertussen ook nog de was moest opvouwen en een boodschappenlijstje moest uitschrijven lukte het wel hoor.
Zo maak je geen wheelie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:36 schreef twi het volgende:
[..]
Voor een man:
- Zitten
- Gas geven
- Achterover leunen
- Balanceren
Vier dingen doen, multitasken.
Ja okquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:34 schreef twi het volgende:
Oh, over huren? Ja, daar las ik overheen. Nee, daar weet ik helemaal niets vanaf man, sorry.
Je bent wel fiks aan het hosselen, niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:38 schreef twi het volgende:
[..]
Vandaar dat jij het me maar eens moet laten zien, ik weet er niks vanaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |