Dan hoeft het niet nee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb sowieso maar 12 blonde haren daar zitten, dus het lijkt me overbodig.
Geen onverwachtse bewegingen maken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Kaneel, ballen strak trekken en je kan het vrij simpel wegscheren
Zo moeilijk is dat niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Lijkt me erg lastig.
Wat je van, beren leren kan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:29 schreef Tangledup het volgende:
Af en toe scheer ik mijn gezicht, als het echt te lang wordt. En soms verwijder ik wat neusharen.
Maar voor de rest ben ik harig tuig
[..]
Beer en proud of it.
Waarom?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb laatst trouwens een stuk boven mn enkel kunnen wegharsen
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat iemand die 5 borstharen liever weghaalt dan dat het er zo sneu uitziet hoor.
Ik zal eens kijken drom.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Kaneel, ballen strak trekken en je kan het vrij simpel wegscheren
Maar je bent zo'n lief jongetje zonder baardgroei!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan hoeft het niet nee.
Bij mij is het anders.
Ik heb overal haargroei waar ik geen haar wil.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je bent zo'n lief jongetje zonder baardgroei!
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb overal haargroei waar ik geen haar wil.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Enkelbanden verrekt dus kan niet meer spelen zonder brace/tape
Kom je me ophalen achterop de motor. Mannen die achterop de motor willenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Auto is alleen wel een probleem, daarmee kom je de stad waar ik dan ben niet mee in.![]()
Maar goed stukje lopen is ook niet zo erg. Alleen geen idee of er dan koffie te krijgen is, wel veel bier en muziek.
Ja.quote:
Onder andere.quote:
I Give You The Ultimate Holequote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:53 schreef Drommeldaris het volgende:
P_z G, weet je nog goede films? Ik haal zo ff 32gb stickie voor in mn tv en dan knal ik daar even een stuk of 20 op
Butterfly Effect.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:53 schreef Drommeldaris het volgende:
P_z G, weet je nog goede films? Ik haal zo ff 32gb stickie voor in mn tv en dan knal ik daar even een stuk of 20 op
Butterfly effect 2 & 3 heb ik laatst nog gezien, vond het best te doen idd en thanks ik ga even trailers kijken van donnie darko heavy metal en watchmenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Butterfly Effect.
Donnie Darko.
Transformers (1986)
Heavy Metal.
Godzilla.
Dracula.
Frankenstein.
Bride of Frankenstein.
Watchmen.
Dm me eens wat er zo slecht aan was dan cancel ik mn download wellichtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:09 schreef twi het volgende:
Donnie Darko vond ik echt een rampzalig slechte film. Net als Requiem for a Dream.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |