SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelijk heb je.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik vind die shit echt niet om aan te zien ook al is het vanaf 5 cm niet zichtbaar
Borst, buik en benen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze zoal scheren/harsen/epileren.
Benen vind ik altijd beetje onnodig om te scheren bij mannen, tenzij het sporters zijn.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Benen vind ik altijd beetje onnodig om te scheren bij mannen, tenzij het wielrenners/zwemmers op professioneel niveau zijn.
Voor de rest prima toch.
My badquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
De opties waren scheren/harsen/epileren.
Amen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Benen vind ik altijd beetje onnodig om te scheren bij mannen, tenzij het sporters zijn.
Voor de rest prima toch.
Hoe doe je dat? Lijkt me erg lastig.quote:
Ik denk dat het vooral uitmaakt hoeveel het is. Paar haartjes is niet boeiend, maar als je net een beer lijkt, zou ik het harsen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Benen vind ik altijd beetje onnodig om te scheren bij mannen, tenzij het sporters zijn.
Voor de rest prima toch.
Het is tricky maar het gaat steeds soepeler.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Lijkt me erg lastig.
Beer en proud of it.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat het vooral uitmaakt hoeveel het is. Paar haartjes is niet boeiend, maar als je net een beer lijkt, zou ik het harsen.
Ik heb sowieso maar 12 blonde haren daar zitten, dus het lijkt me overbodig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is tricky maar het gaat steeds soepeler.
Kan me voorstellen dat iemand die 5 borstharen liever weghaalt dan dat het er zo sneu uitziet hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het vooral uitmaakt hoeveel het is. Paar haartjes is niet boeiend, maar als je net een beer lijkt, zou ik het harsen.
Dan hoeft het niet nee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb sowieso maar 12 blonde haren daar zitten, dus het lijkt me overbodig.
Geen onverwachtse bewegingen maken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Kaneel, ballen strak trekken en je kan het vrij simpel wegscheren
Zo moeilijk is dat niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat je van, beren leren kan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:29 schreef Tangledup het volgende:
Af en toe scheer ik mijn gezicht, als het echt te lang wordt. En soms verwijder ik wat neusharen.
Maar voor de rest ben ik harig tuig
[..]
Beer en proud of it.
Waarom?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb laatst trouwens een stuk boven mn enkel kunnen wegharsen
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat iemand die 5 borstharen liever weghaalt dan dat het er zo sneu uitziet hoor.
Ik zal eens kijken drom.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Kaneel, ballen strak trekken en je kan het vrij simpel wegscheren
Maar je bent zo'n lief jongetje zonder baardgroei!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan hoeft het niet nee.
Bij mij is het anders.
Ik heb overal haargroei waar ik geen haar wil.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je bent zo'n lief jongetje zonder baardgroei!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |