Gewoon je borsthaar laten staan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo lang dat ding het nog volhoud ben ik niet harig.
Heb ik niet, thank god.quote:
Exactquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:09 schreef Plastic_zak het volgende:
moneyfornothing is de slet van deze SC toch?
We hebben haar allemaal al gehad ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:09 schreef Plastic_zak het volgende:
moneyfornothing is de slet van deze SC toch?
Nee jou zal ze nooit doen, helaas.quote:
Ik vind het raar dat bijna alle vrouwen wel hun benen scheren, maar niet hun armen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb ik niet, thank god.
Maar als ik nog niet eens halverwege mijn onderbeen ben en dat ding knippert alweer rood schiet het niet op.
Ze is niet zo onder de indruk van je 12cm, helaas.quote:
Ik scheer niets.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat bijna alle vrouwen wel hun benen scheren, maar niet hun armen.
Maar wel matig dat je apparaat er zo snel mee op houdt. Gewoon pincetten verder.
Veel minder dik ook ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:18 schreef debeterebob het volgende:
Op armen zitten toch veel kleinere haartjes?
En wat vind je van mannen die scheren/harsen/epileren?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik scheer niets.![]()
Armen scheren zou ik sowieso niet doen omdat stoppeltjes, die fijne dunne haartjes die erop zitten zou ik gewoon laten zitten. Als ze dik en erg donker zouden zijn zou ik harsen/epileren denk ik, maar anders is het niet echt nodig.
Beenhaar is niets in combinatie met een panty, steekt er zo lelijk uit.
GAYquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat vind je van mannen die scheren/harsen/epileren?
Pokémon, the Movie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat was snelbinnen 20 sec sms terug
Nu nog bedenken welke film ik ga kijken. Geef me tips (geen actie bambamactiefilms)
Ligt eraan wat ze zoal scheren/harsen/epileren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat vind je van mannen die scheren/harsen/epileren?
Tsss, Chewbacca.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |