Ik heb het twee keer bijna naar Duitsland gered in m'n eentje, nog een keertje zal ik niet dood van gaanquote:
Lexa en RP...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme fax.![]()
Welke sites heb je nou al geprobeerd?
Zo ver is het bijna wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:00 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het twee keer bijna naar Duitsland gered in m'n eentje, nog een keertje zal ik niet dood van gaan
En dat Alternatiefdaten gebeuren? Daar niet mee verder gegaan?quote:
Alternatiefdaten?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dat Alternatiefdaten gebeuren? Daar niet mee verder gegaan?
Het is geen probleem, als er geen meet op een schappelijke plek wordt georganiseerd gaan we gewoon een kopjen koffie doen en neem ik benzins plekje inquote:
Nee mee gekapt. Vond het te kleinschalig om m'n geld er aan te riskeren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dat Alternatiefdaten gebeuren? Daar niet mee verder gegaan?
Registreer je dan eens, dan stuur ik je een berichtjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zit niet op relatieplanet hoor.![]()
Jupquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:03 schreef heloef het volgende:
Is dat daten met alternatieve meisjes, want anders schrijf ik me meteen in.
Auto is alleen wel een probleem, daarmee kom je de stad waar ik dan ben niet mee in.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:03 schreef twi het volgende:
[..]
Het is geen probleem, als er geen meet op een schappelijke plek wordt georganiseerd gaan we gewoon een kopjen koffie doen en neem ik benzins plekje in
Zonde wel. Ik baal zo van het feit dat je overal voor moet betalen. Dan krijg ik gelijk argwaan als een malle.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee mee gekapt. Vond het te kleinschalig om m'n geld er aan te riskeren.
En d'r zitten toch vooral van die metalheads die helemaal in hun subcultuurtje verdronken zijn.
Niet als jij dan moet betalen voor zo'n berichtje hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Registreer je dan eens, dan stuur ik je een berichtje
Ik heb al betaaldquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet als jij dan moet betalen voor zo'n berichtje hoor.
Dan is het toch ook nutteloos.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb al betaald![]()
Je kan alleen niks terugsturen
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:07 schreef heloef het volgende:
Daarom zou ik ook nooit op zo'n site gaan.
Dan maar nog 20 lesbiennes proberen te versieren.
Ben je zo harig dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:07 schreef moneyfornothing het volgende:
Mijn epileer apparaat is aan het overlijden, accu gaat vet snel leeg laatste tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |