Trek ze voor de lol een seksshop in. Of zijn het geen leuke meisjes?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:47 schreef heloef het volgende:
Ik verveel me zo dat ik straks ga winkelen, met twee meisjes. Jeej.
Als je een tas voor ze gaat dragen boss ik je chest openquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:47 schreef heloef het volgende:
Ook in je eentje een end weg?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:47 schreef twi het volgende:
Ik wil, overal, maakt niet uit waar, ik heb toch geen leven. Oké, niet in Groningen of Maastricht.
Zijn ze heet?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:47 schreef heloef het volgende:
Hoi Fax. Hoe staat het met de date reacties?quote:
Slecht. Die vrouwen op RP reageren gewoon helemaal nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn ze heet?
[..]
Hoi Fax. Hoe staat het met de date reacties?
Ze zijn fake, net als hun tietenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Slecht. Die vrouwen op RP reageren gewoon helemaal niet
Ik hoorde op het werk goede verhalen over Pepperquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee joh, het is hun zooi.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je een tas voor ze gaat dragen boss ik je chest open
Triggerfinger live.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Check trouwens net een live optreden van Triggerfinger, de leadzanger ziet er een beetje uit als Screw over 30 jaar
Balen. Enig idee hoe dat komt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb het twee keer bijna naar Duitsland gered in m'n eentje, nog een keertje zal ik niet dood van gaanquote:
Lexa en RP...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme fax.![]()
Welke sites heb je nou al geprobeerd?
Zo ver is het bijna wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:00 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het twee keer bijna naar Duitsland gered in m'n eentje, nog een keertje zal ik niet dood van gaan
En dat Alternatiefdaten gebeuren? Daar niet mee verder gegaan?quote:
Alternatiefdaten?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dat Alternatiefdaten gebeuren? Daar niet mee verder gegaan?
Het is geen probleem, als er geen meet op een schappelijke plek wordt georganiseerd gaan we gewoon een kopjen koffie doen en neem ik benzins plekje inquote:
Nee mee gekapt. Vond het te kleinschalig om m'n geld er aan te riskeren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dat Alternatiefdaten gebeuren? Daar niet mee verder gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |