Nee, anders kwam ik zeker even zwaaien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:37 schreef heloef het volgende:
[..]
In Haarlem? Indien ja zwaai even naar me.
Wat kom je haten op Drommel?quote:
Trek ze voor de lol een seksshop in. Of zijn het geen leuke meisjes?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:47 schreef heloef het volgende:
Ik verveel me zo dat ik straks ga winkelen, met twee meisjes. Jeej.
Als je een tas voor ze gaat dragen boss ik je chest openquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:47 schreef heloef het volgende:
Ook in je eentje een end weg?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:47 schreef twi het volgende:
Ik wil, overal, maakt niet uit waar, ik heb toch geen leven. Oké, niet in Groningen of Maastricht.
Zijn ze heet?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:47 schreef heloef het volgende:
Hoi Fax. Hoe staat het met de date reacties?quote:
Slecht. Die vrouwen op RP reageren gewoon helemaal nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn ze heet?
[..]
Hoi Fax. Hoe staat het met de date reacties?
Ze zijn fake, net als hun tietenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Slecht. Die vrouwen op RP reageren gewoon helemaal niet
Ik hoorde op het werk goede verhalen over Pepperquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee joh, het is hun zooi.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je een tas voor ze gaat dragen boss ik je chest open
Triggerfinger live.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Check trouwens net een live optreden van Triggerfinger, de leadzanger ziet er een beetje uit als Screw over 30 jaar
Balen. Enig idee hoe dat komt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |