Jup, terwijl ik telkens denk dat het niet erger kan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik begin me meer en meer te verbazen over sommige mensen
Groningen, maandagavond (vanaf 11 uur), woensdagavond (vanaf 11 uur), donderdagavond ('s middags of 's avonds na 10 uur of vrijdagquote:
oh dat is wat andersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:17 schreef heloef het volgende:
Dat is geen doucheput, dat is gewoon putje van de wasbak van het aanrecht.
Ja en hij heeft een speciale afwasborstel die dan onder zn voeten monteert.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:16 schreef ook_gek het volgende:
Afwas in de douche doen?
Als je denkt dat het niet gekker kan weten users mij weer te verbazen
Gaat hij zelf dan ook direct douchen? Wel effectief!
ghehehequote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja en hij heeft een speciale afwasborstel die dan onder zn voeten monteert.
Weet ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:17 schreef heloef het volgende:
Dat is geen doucheput, dat is gewoon putje van de wasbak van het aanrecht.
Wordt lastig ivm mijn werktijden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Groningen, maandagavond (vanaf 11 uur), woensdagavond (vanaf 11 uur), donderdagavond ('s middags of 's avonds na 10 uur of vrijdag
Je werkt altijd 's avonds de hele week lang?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wordt lastig ivm mijn werktijden.
Als ik vroeg moet beginnen ga ik de avond ervoor niet in Groningen rondhangen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je werkt altijd 's avonds de hele week lang?
Je werkt 7 dagen per week?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als ik vroeg moet beginnen ga ik de avond ervoor niet in Groningen rondhangen.
En verder moet ik veel avonddiensten draaien volgende week ja.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja en hij heeft een speciale afwasborstel die dan onder zn voeten monteert.
Bij deze heb ik een pauze morgen van half 3 tot half 7quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar je gaf maar 4 dagen op als optie.En dan kan ik niet.
Morgen staat al volgepland op een bevrijdingsfestival.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bij deze heb ik een pauze morgen van half 3 tot half 7
In Haarlem? Indien ja zwaai even naar me.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Morgen staat al volgepland op een bevrijdingsfestival.
Nee, anders kwam ik zeker even zwaaien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:37 schreef heloef het volgende:
[..]
In Haarlem? Indien ja zwaai even naar me.
Wat kom je haten op Drommel?quote:
Trek ze voor de lol een seksshop in. Of zijn het geen leuke meisjes?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:47 schreef heloef het volgende:
Ik verveel me zo dat ik straks ga winkelen, met twee meisjes. Jeej.
Als je een tas voor ze gaat dragen boss ik je chest openquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:47 schreef heloef het volgende:
Ook in je eentje een end weg?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:47 schreef twi het volgende:
Ik wil, overal, maakt niet uit waar, ik heb toch geen leven. Oké, niet in Groningen of Maastricht.
Zijn ze heet?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:47 schreef heloef het volgende:
Hoi Fax. Hoe staat het met de date reacties?quote:
Slecht. Die vrouwen op RP reageren gewoon helemaal nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn ze heet?
[..]
Hoi Fax. Hoe staat het met de date reacties?
Ze zijn fake, net als hun tietenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Slecht. Die vrouwen op RP reageren gewoon helemaal niet
Ik hoorde op het werk goede verhalen over Pepperquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee joh, het is hun zooi.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je een tas voor ze gaat dragen boss ik je chest open
Triggerfinger live.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Check trouwens net een live optreden van Triggerfinger, de leadzanger ziet er een beetje uit als Screw over 30 jaar
Balen. Enig idee hoe dat komt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb het twee keer bijna naar Duitsland gered in m'n eentje, nog een keertje zal ik niet dood van gaanquote:
Lexa en RP...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme fax.![]()
Welke sites heb je nou al geprobeerd?
Zo ver is het bijna wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:00 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het twee keer bijna naar Duitsland gered in m'n eentje, nog een keertje zal ik niet dood van gaan
En dat Alternatiefdaten gebeuren? Daar niet mee verder gegaan?quote:
Alternatiefdaten?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dat Alternatiefdaten gebeuren? Daar niet mee verder gegaan?
Het is geen probleem, als er geen meet op een schappelijke plek wordt georganiseerd gaan we gewoon een kopjen koffie doen en neem ik benzins plekje inquote:
Nee mee gekapt. Vond het te kleinschalig om m'n geld er aan te riskeren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dat Alternatiefdaten gebeuren? Daar niet mee verder gegaan?
Registreer je dan eens, dan stuur ik je een berichtjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zit niet op relatieplanet hoor.![]()
Jupquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:03 schreef heloef het volgende:
Is dat daten met alternatieve meisjes, want anders schrijf ik me meteen in.
Auto is alleen wel een probleem, daarmee kom je de stad waar ik dan ben niet mee in.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:03 schreef twi het volgende:
[..]
Het is geen probleem, als er geen meet op een schappelijke plek wordt georganiseerd gaan we gewoon een kopjen koffie doen en neem ik benzins plekje in
Zonde wel. Ik baal zo van het feit dat je overal voor moet betalen. Dan krijg ik gelijk argwaan als een malle.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee mee gekapt. Vond het te kleinschalig om m'n geld er aan te riskeren.
En d'r zitten toch vooral van die metalheads die helemaal in hun subcultuurtje verdronken zijn.
Niet als jij dan moet betalen voor zo'n berichtje hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Registreer je dan eens, dan stuur ik je een berichtje
Ik heb al betaaldquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet als jij dan moet betalen voor zo'n berichtje hoor.
Dan is het toch ook nutteloos.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb al betaald![]()
Je kan alleen niks terugsturen
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:07 schreef heloef het volgende:
Daarom zou ik ook nooit op zo'n site gaan.
Dan maar nog 20 lesbiennes proberen te versieren.
Ben je zo harig dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:07 schreef moneyfornothing het volgende:
Mijn epileer apparaat is aan het overlijden, accu gaat vet snel leeg laatste tijd.
Gewoon je borsthaar laten staan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo lang dat ding het nog volhoud ben ik niet harig.
Heb ik niet, thank god.quote:
Exactquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:09 schreef Plastic_zak het volgende:
moneyfornothing is de slet van deze SC toch?
We hebben haar allemaal al gehad ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:09 schreef Plastic_zak het volgende:
moneyfornothing is de slet van deze SC toch?
Nee jou zal ze nooit doen, helaas.quote:
Ik vind het raar dat bijna alle vrouwen wel hun benen scheren, maar niet hun armen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb ik niet, thank god.
Maar als ik nog niet eens halverwege mijn onderbeen ben en dat ding knippert alweer rood schiet het niet op.
Ze is niet zo onder de indruk van je 12cm, helaas.quote:
Ik scheer niets.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat bijna alle vrouwen wel hun benen scheren, maar niet hun armen.
Maar wel matig dat je apparaat er zo snel mee op houdt. Gewoon pincetten verder.
Veel minder dik ook ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:18 schreef debeterebob het volgende:
Op armen zitten toch veel kleinere haartjes?
En wat vind je van mannen die scheren/harsen/epileren?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik scheer niets.![]()
Armen scheren zou ik sowieso niet doen omdat stoppeltjes, die fijne dunne haartjes die erop zitten zou ik gewoon laten zitten. Als ze dik en erg donker zouden zijn zou ik harsen/epileren denk ik, maar anders is het niet echt nodig.
Beenhaar is niets in combinatie met een panty, steekt er zo lelijk uit.
GAYquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat vind je van mannen die scheren/harsen/epileren?
Pokémon, the Movie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat was snelbinnen 20 sec sms terug
Nu nog bedenken welke film ik ga kijken. Geef me tips (geen actie bambamactiefilms)
Ligt eraan wat ze zoal scheren/harsen/epileren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat vind je van mannen die scheren/harsen/epileren?
Tsss, Chewbacca.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |