Dat komt ook niet elk jaar terug he....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:46 schreef strawberry_hill het volgende:
net erachter gekomen dat het morgen Bevrijdingsdag is...
slecht tijdsbesef ,ben er ook net achtergekomen dat het daglicht isquote:
Heb je geen school of werk?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:49 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
slecht tijdsbesef ,ben er ook net achtergekomen dat het daglicht is
ik haat de zon eww
spahettiquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, mijn pannetjes zijn afgewassen. De saus en het gehakt staan klaar. De rucola ligt klaar.
Maar nu de grote vraag. Doe ik hier macaroni of spaghetti bij?
Echt, hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moest aan drommel denken toen ik dit zag:
[ afbeelding ]
Ga richting het oosten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:37 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee nog, misschien bij Ben Howard in b.... oh wacht, ik moest oppassen voor een nieuwe gay-rep.
Dit is mij nog nooit overkomenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moest aan drommel denken toen ik dit zag:
[ afbeelding ]
Je spaghetti gelijk in het nog niet kokende water gooien en dan per ongeluk de verkeerde pit aanzetten. Lijkt me.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Echt, hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
Nee, Kree woont nog bij zijn ouders toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vind het meer een kree foto.
Het lijkt ook wel wat op een doucheputje ernaast zo.
ik breek mn spaghetti altijd voor ik t in de pan doequote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je spaghetti gelijk in het nog niet kokende water gooien en dan per ongeluk de verkeerde pit aanzetten. Lijkt me.
kree woont op kamers en kookt 1x per week een pan prut en eet daar de rest van de week vanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, Kree woont nog bij zijn ouders toch?
Volgens mij sinds kort niet meer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, Kree woont nog bij zijn ouders toch?
En hij doet de afwas in de douche toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kree woont op kamers en kookt 1x per week een pan prut en eet daar de rest van de week van
ja anders lekt t bij zn onderburenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En hij doet de afwas in de douche toch?
Ohja, arme onderburen. Zijn toiletzooi kwam bij hen omhoog ofzo. Blehh.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja anders lekt t bij zn onderburen![]()
(klintk echt als ene slechte komedie haha)
toiletzooi niet toch (anders zou hij zn drol door t doucheputje moeten proppenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ohja, arme onderburen. Zijn toiletzooi kwam bij hen omhoog ofzo. Blehh.
Idd.
Oh dacht dat hij dat zei, omdat hij zijn eten door het toilet had gespoeld. Zou wel viessss zijn, dus hoop het niet voor de onderburen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
toiletzooi niet toch (anders zou hij zn drol door t doucheputje moeten proppen) volgens mij alleen de wasbak in de keuken dat die lekt
WATquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En hij doet de afwas in de douche toch?
Dat zou ook kunnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik breek mn spaghetti altijd voor ik t in de pan doe...
en hellow!! trouwens
hahaahahahah ok nu wil ik t weten... hopen dat kree dr vanavond is, zou echt smerig zijn hahahahaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oh dacht dat hij dat zei, omdat hij zijn eten door het toilet had gespoeld. Zou wel viessss zijn, dus hoop het niet voor de onderburen.
Ik begin me meer en meer te verbazen over sommige mensenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daar had hij een foto van gepost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |