Blauw? Je moet echt wat minder hard knijpen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wilde een hele slechte grap maken over iets blauws van mij dat ook wel vlak bij jouw ogen zou passen.
Blauwe ballen, sta je al zo lang droog?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wilde een hele slechte grap maken over iets blauws van mij dat ook wel vlak bij jouw ogen zou passen.
Jij bent de enige die altijd loopt te knijpen hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:55 schreef twi het volgende:
[..]
Blauw? Je moet echt wat minder hard knijpen.
Vrouwen die hier over nadenken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jup, en heb grijsblauwe ogen. Daar past het ook wel bij.
Mooi, dan is er niets mis mee. Was er al niet mee hoor, vind het een goed modelletje verder.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's niet erg, mijn buik is niet vreselijk om aan te zien en mijn heupen zien er niet buiten verhouding uit in die bikini.
Haha nee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Blauwe ballen, sta je al zo lang droog?
Dan hadden jullie oren nu nog gebloedt. Nu is het alleen bij bloedende ogen gebleven vanwege jullie nachtelijke escapadesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
Als er Rammsteinkaraoke was geweest was twi helemaal losgegaan.
Heloef, baas dat je bent.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:07 schreef heloef het volgende:
Kaneel ik heb wat hosselwerk voor je gedaan.
Een meisje wou naar The Avengers. Ik heb natuurlijk meteen gezegd dat ze met jou moest gaan.
Pfff opschepper.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit zoveel problemen mee.![]()
Maar lief dat je aan me dacht.Hihi.
Zoek maar naar Cici op FOK!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef, baas dat je bent.![]()
Vertel me meer.
Wist je dat er een speciale squatyoga bestaat? Je gaat niet toevallig die doen of wel?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:26 schreef strawberry_hill het volgende:
ik ga me opgeven voor yoga.. 1x in de week
nee,ik begin met de softe versie geen squats dusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wist je dat er een speciale squatyoga bestaat? Je gaat niet toevallig die doen of wel?
Het is begonnen...ze is alleen niet online lijkt het.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:34 schreef twi het volgende:
Drommel, knurft, Groningen die kan de diepte in zakken met hun gebrek aan Ben Howard. Ik blijf lekker thuis. Maar ik heb stiekem nu wel je nummer gescoord
Geen idee nog, misschien bij Ben Howard in b.... oh wacht, ik moest oppassen voor een nieuwe gay-rep.quote:
The Rapture kon ik ook al niet meemaken. Dan ga ik voor GEM en dEUS, de rest klinkt niet bijster interessantquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens voor Ben Howard cancellen, dan ben je wel echt homo
Dat zou kunnen betekenen dat ze een van die nare mensen is met een leven. Laten we hopen op het beste.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is begonnen...ze is alleen niet online lijkt het.
jij wel ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah, je bent meer van het relletjes opzoeken geworden!
Geeft niet hoor, zo ben ik soms ook nog wel eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |