Heloef, baas dat je bent.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:07 schreef heloef het volgende:
Kaneel ik heb wat hosselwerk voor je gedaan.
Een meisje wou naar The Avengers. Ik heb natuurlijk meteen gezegd dat ze met jou moest gaan.
Pfff opschepper.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit zoveel problemen mee.![]()
Maar lief dat je aan me dacht.Hihi.
Zoek maar naar Cici op FOK!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef, baas dat je bent.![]()
Vertel me meer.
Wist je dat er een speciale squatyoga bestaat? Je gaat niet toevallig die doen of wel?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:26 schreef strawberry_hill het volgende:
ik ga me opgeven voor yoga.. 1x in de week
nee,ik begin met de softe versie geen squats dusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wist je dat er een speciale squatyoga bestaat? Je gaat niet toevallig die doen of wel?
Het is begonnen...ze is alleen niet online lijkt het.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:34 schreef twi het volgende:
Drommel, knurft, Groningen die kan de diepte in zakken met hun gebrek aan Ben Howard. Ik blijf lekker thuis. Maar ik heb stiekem nu wel je nummer gescoord
Geen idee nog, misschien bij Ben Howard in b.... oh wacht, ik moest oppassen voor een nieuwe gay-rep.quote:
The Rapture kon ik ook al niet meemaken. Dan ga ik voor GEM en dEUS, de rest klinkt niet bijster interessantquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens voor Ben Howard cancellen, dan ben je wel echt homo
Dat zou kunnen betekenen dat ze een van die nare mensen is met een leven. Laten we hopen op het beste.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is begonnen...ze is alleen niet online lijkt het.
jij wel ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah, je bent meer van het relletjes opzoeken geworden!
Geeft niet hoor, zo ben ik soms ook nog wel eens
Dat komt ook niet elk jaar terug he....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:46 schreef strawberry_hill het volgende:
net erachter gekomen dat het morgen Bevrijdingsdag is...
slecht tijdsbesef ,ben er ook net achtergekomen dat het daglicht isquote:
Heb je geen school of werk?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:49 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
slecht tijdsbesef ,ben er ook net achtergekomen dat het daglicht is
ik haat de zon eww
spahettiquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, mijn pannetjes zijn afgewassen. De saus en het gehakt staan klaar. De rucola ligt klaar.
Maar nu de grote vraag. Doe ik hier macaroni of spaghetti bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |