Naakt ben ik wel geefbaar, met kleren is het al minder want ik heb niet zoveel smaak.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:41 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dat gebeurt wel met allemaal naakte geefbare vrouwen
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Naakt ben ik wel geefbaar, met kleren is het al minder want ik heb niet zoveel smaak.
Draag ze altijd met de bijhorende bandjes er aan, anders vertrouw ik die topjes niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:42 schreef twi het volgende:
Die tweede vind ik wel erg mooi, maar ik hou niet zo van strapless
Knappe vrouw wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G10_0740_117R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.8]&set=key[width],value[3260]&set=key[height],value[3812]&set=key[x],value[369]&set=key[y],value[884]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G10_0740_080R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.1]&set=key[width],value[2513]&set=key[height],value[2939]&set=key[x],value[863]&set=key[y],value[423]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Maar dan in mandarijn kleur.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/F81_0011_178R_1.jpg]&set=key[rotate],value[0.5]&set=key[width],value[2624]&set=key[height],value[3068]&set=key[x],value[1710]&set=key[y],value[361]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
En nog twee die uitverkocht zijn, dus de plaatjes zijn van de site.
Dat kan ik pas beoordelen als ik je ook nakend heb gezien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Naakt ben ik wel geefbaar, met kleren is het al minder want ik heb niet zoveel smaak.
Heb ik gelijk over het geklede stuk?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knappe vrouw wel.
Die 1ste is wel het leukste, qua motief. De anderen zijn wat saai.
[..]
Dat kan ik pas beoordelen als ik je ook nakend heb gezien.
O'neill is wel leuk vaak.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
Dit model ongeveer.
http://shop.oneill.com/NL(...)d-pc-208311-5039.htm
Maar wel iets andere kleuren.
Heb verder nog een donkerblauwe nieuw, en eentje met bloemetjesprint.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knappe vrouw wel.
Die 1ste is wel het leukste, qua motief. De anderen zijn wat saai.
[..]
Dat kan ik pas beoordelen als ik je ook nakend heb gezien.
Je hebt je eigen stijl. Voor mij zou dat geen afbreuk doen aan je geefbaarheid.quote:
Denk dat donkerblauw mooi staat met je haarkleur.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb verder nog een donkerblauwe nieuw, en eentje met bloemetjesprint.
De bikini's die ik van vorig jaar heb liggen hebben allemaal felle kleuren dus vandaar de wat saaiere kleuren hiertussen ja.
Behalve die ene die eigenlijk in mandarijn-oranje is maar waar geen plaatje van was, die is ook nog wel opvallend.
Jup, en heb grijsblauwe ogen. Daar past het ook wel bij.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat donkerblauw mooi staat met je haarkleur.
Da's niet erg, mijn buik is niet vreselijk om aan te zien en mijn heupen zien er niet buiten verhouding uit in die bikini.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
O'neill is wel leuk vaak.
Alleen trekt dat touwtje wel de aandacht naar je heupen, maar daar zitten jouw assets juist toch?
Ik wilde een hele slechte grap maken over iets blauws van mij dat ook wel vlak bij jouw ogen zou passen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jup, en heb grijsblauwe ogen. Daar past het ook wel bij.
Blauw? Je moet echt wat minder hard knijpen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wilde een hele slechte grap maken over iets blauws van mij dat ook wel vlak bij jouw ogen zou passen.
Blauwe ballen, sta je al zo lang droog?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wilde een hele slechte grap maken over iets blauws van mij dat ook wel vlak bij jouw ogen zou passen.
Jij bent de enige die altijd loopt te knijpen hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:55 schreef twi het volgende:
[..]
Blauw? Je moet echt wat minder hard knijpen.
Vrouwen die hier over nadenken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jup, en heb grijsblauwe ogen. Daar past het ook wel bij.
Mooi, dan is er niets mis mee. Was er al niet mee hoor, vind het een goed modelletje verder.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's niet erg, mijn buik is niet vreselijk om aan te zien en mijn heupen zien er niet buiten verhouding uit in die bikini.
Haha nee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Blauwe ballen, sta je al zo lang droog?
Dan hadden jullie oren nu nog gebloedt. Nu is het alleen bij bloedende ogen gebleven vanwege jullie nachtelijke escapadesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
Als er Rammsteinkaraoke was geweest was twi helemaal losgegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |