wel jezelf bikini proof makenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je krijgt tot augustus, dan ben ik weer een keer vrij.
Dat zou die van mij toch niet zo tof vinden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin, maar ze zijn alsnog allemaal van harte welkom hier.
Klopt. Delen is niet mijn sterkste punt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dan moet je ze allemaal delen....
Gelijke monniken, gelijke kappen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom naakt? Als ze nog wat aanhebben is het veel spannender toch?
Ja duh, je ziet het niet als ik ergens niet op reageer en mensen maar laat aanklooien want dan is er geen post hè.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:27 schreef twi het volgende:
Potverdorie, het gaat wel los elke keer wanneer mfn in het topic zit, niet?
Wie weet, zo kan je het noemen denk ik ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah, je bent meer van het relletjes opzoeken geworden!
Geeft niet hoor, zo ben ik soms ook nog wel eens
MFN en ik zijn wel een beetje voor elkaar gemaakt he?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:27 schreef twi het volgende:
Potverdorie, het gaat wel los elke keer wanneer mfn in het topic zit, niet?
hoho niet altijd af doen met "kijk eens hoe ik hem negeer"quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Noteer even hoe ik daar niet op hem reageerde.
kijken magquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:31 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dat zou die van mij toch niet zo tof vinden.
En het is het mij niet waard om het toch door te drijven in dit geval haha. Genoeg andere dingen waar ik wel gewoon mijn zin krijg.
Tere zieltjes als ik kunnen mensen als jou niet handelen :pquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
MFN en ik zijn wel een beetje voor elkaar gemaakt he?
en mannen met harde penersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Delen is niet mijn sterkste punt.
[..]
Gelijke monniken, gelijke kappen.
eensquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tere zieltjes als ik kunnen mensen als jou niet handelen :p
Wat voor een? Ik ben ook wel bikini proof. Heb 5 nieuwe.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind dat ik dat wel ben eigenlijk. Heb net een nieuwe gekocht.
Misschien zit het hem in de manier waarop ik kijkquote:
Pics in dm graag.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat voor een? Ik ben ook wel bikini proof. Heb 5 nieuwe.
Pics?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat vraagt om een foto, eigenlijkquote:
Een donkerblauwe met randjes met bloemenpatroon van O'Neill. Weet niet of ik een plaatje kan vinden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hou op met je gay-image versterken alsjeblieft
dat gebeurt wel met allemaal naakte geefbare vrouwenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was niet bij de deal inbegrepen toch?
Knap he, in december had ik dat wel. Maar ik ben het helemaal kwijtgeraakt. Soort van hetzelfde als uit een friendzone komen, ik denk dat ik maar een boek ga schrijven.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hou op met je gay-image versterken alsjeblieft
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |