quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet wel leukere dingen te doen met MFN.ViespeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet wel leukere dingen te doen met MFN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]Niks mis met Madurodam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achterop het zitje gaan zitten, motor in juiste versnelling zetten met juiste aantal toeren, voet bij achterrem houden voor het geval je te hard omhoog komt, opeens licht van het gas afgaan en daarna juist een stoot gas geven zodat de voorkant loskomt. Daarna gas afbouwen om de motor omhoog te krijgen naar juiste hoogte, als je lomp gas blijft bijgeven klap je achterover. Stuur in gewenste hoogte blijven trekken en verder omhoogschakelen voordat je teveel vermogen verliest.quote:
Die date staat nog steeds hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:42 schreef twi het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld, mfn is me nog wat styling- en shopadvies verschuldigd.
Moet daar niet gewoon een koppelingetje bij geplopt worden?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Stuur omhoogtrekken en acceleren en vervolgens balanceren
Wanneer zien we je in wegmisbruikers?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Achterop het zitje gaan zitten, motor in juiste versnelling zetten met juiste aantal toeren, voet bij achterrem houden voor het geval je te hard omhoog komt, opeens licht van het gas afgaan en daarna juist een stoot gas geven zodat de voorkant loskomt. Daarna gas afbouwen om de motor omhoog te krijgen naar juiste hoogte, als je lomp gas blijft bijgeven klap je achterover. Stuur in gewenste hoogte blijven trekken en verder omhoogschakelen voordat je teveel vermogen verliest.
Je kan ook een wheelie maken door je koppeling te laten schieten uit hoog toerental.
Tering, ik moest veel te hard lachen.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Die variant is wel makkelijker ja vind ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:46 schreef screwloose het volgende:
[..]
Moet daar niet gewoon een koppelingetje bij geplopt worden?
Tering mfn wat ben jij een geil wijfquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Achterop het zitje gaan zitten, motor in juiste versnelling zetten met juiste aantal toeren, voet bij achterrem houden voor het geval je te hard omhoog komt, opeens licht van het gas afgaan en daarna juist een stoot gas geven zodat de voorkant loskomt. Daarna gas afbouwen om de motor omhoog te krijgen naar juiste hoogte, als je lomp gas blijft bijgeven klap je achterover. Stuur in gewenste hoogte blijven trekken en verder omhoogschakelen voordat je teveel vermogen verliest.
Je kan ook een wheelie maken door je koppeling te laten schieten uit hoog toerental.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tering, ik moest veel te hard lachen.
Hoe was de patat bij je ouders?
[..]Ik heb geen patat opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest en zou het leren van mijn ex.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
Tering mfn wat ben jij een geil wijf![]()
![]()
![]()
Nah met koppeling lukt het zelfs op een honda SS (was mijn eerste ervaring op een schakelbrommerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die variant is wel makkelijker ja vind ik.
Maar mijn motor is niet gemaakt voor een wheelie, op sportief ding van een maat ging het wel op zich.
Ik ben ook zijdezacht wanneer gewenst.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:48 schreef twi het volgende:
Waarom associeer ik de UI van xFriendx met Silk?
Nu je het zegt...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:48 schreef twi het volgende:
Waarom associeer ik de UI van xFriendx met Silk?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben ook zijdezacht wanneer gewenst.
Ik heb een zware sporttour, weeg zelf maar een fractie van wat dat ding weegt hè.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:49 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nah met koppeling lukt het zelfs op een honda SS (was mijn eerste ervaring op een schakelbrommer)
Jij weegt sowieso niksquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb een zware sporttour, weeg zelf maar een fractie van wat dat ding weegt hè.
Haha owja..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb een zware sporttour, weeg zelf maar een fractie van wat dat ding weegt hè.
Niks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
Ja hele tijd geleden al onderhand, maar wil er eigenlijk vanaf en met begrenzing is dat in theorie net wat makkelijker.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:52 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Wanneer mag ie eraf? Toch al een tijdje weer?
En terecht! Sowieso: een mening hebbenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:53 schreef Mystikvm het volgende:
Vrouwen en brommers...Daar had ik altijd een niet heel genuanceerde mening over. Maar nu heb ik van twee leuke vrouwen in 1 week tijd gehoord dat ze er eentje hadden/hebben. Ik moet mijn mening bijstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |