Ik heb een zware sporttour, weeg zelf maar een fractie van wat dat ding weegt hè.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:49 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nah met koppeling lukt het zelfs op een honda SS (was mijn eerste ervaring op een schakelbrommer)
Jij weegt sowieso niksquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb een zware sporttour, weeg zelf maar een fractie van wat dat ding weegt hè.
Haha owja..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb een zware sporttour, weeg zelf maar een fractie van wat dat ding weegt hè.
Niks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
Ja hele tijd geleden al onderhand, maar wil er eigenlijk vanaf en met begrenzing is dat in theorie net wat makkelijker.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:52 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Wanneer mag ie eraf? Toch al een tijdje weer?
En terecht! Sowieso: een mening hebbenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:53 schreef Mystikvm het volgende:
Vrouwen en brommers...Daar had ik altijd een niet heel genuanceerde mening over. Maar nu heb ik van twee leuke vrouwen in 1 week tijd gehoord dat ze er eentje hadden/hebben. Ik moet mijn mening bijstellen
Ik was al bang dat je dacht dat ik brommer reed.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:53 schreef Mystikvm het volgende:
Vrouwen en brommers...Daar had ik altijd een niet heel genuanceerde mening over. Maar nu heb ik van twee leuke vrouwen in 1 week tijd gehoord dat ze er eentje hadden/hebben. Ik moet mijn mening bijstellen
EDIT: Motoren zijn dus wel OK
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks.Hihihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, je rookt geen shag. Dus het kon niet. Moest alleen aan brommers denken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je dacht dat ik brommer reed.
Goed punt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, je rookt geen shag. Dus het kon niet. Moest alleen aan brommers denken.
Geen probleem. Ik neem ze wel van je over.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:55 schreef xFriendx het volgende:
Rokende dames....dat is meteen een no no bij mij. Hoe leuk ze er ook uit zien.
Rokende vrouwenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:55 schreef xFriendx het volgende:
Rokende dames....dat is meteen een no no bij mij. Hoe leuk ze er ook uit zien.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik neem ze wel van je over.
High five. No problemoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik neem ze wel van je over.
Momenteel heb ik er even eentje, dus pass ze nu maar even naar screw.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
High five. No problemoEn ze zijn je gegund
Ow ja! Hoe loopt dat?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Momenteel heb ik er even eentje, dus pass ze nu maar even naar screw.
Ook geen probleem. Die past er ook al één naar mij, wel zo eerlijk dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Momenteel heb ik er even eentje, dus pass ze nu maar even naar screw.
Die rooktquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ook geen probleem. Die past er ook al één naar mij, wel zo eerlijk dan.
Even inkoppenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |