Ik heb een zware sporttour, weeg zelf maar een fractie van wat dat ding weegt hè.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:49 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nah met koppeling lukt het zelfs op een honda SS (was mijn eerste ervaring op een schakelbrommer)
Jij weegt sowieso niksquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb een zware sporttour, weeg zelf maar een fractie van wat dat ding weegt hè.
Haha owja..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb een zware sporttour, weeg zelf maar een fractie van wat dat ding weegt hè.
Niks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
Ja hele tijd geleden al onderhand, maar wil er eigenlijk vanaf en met begrenzing is dat in theorie net wat makkelijker.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:52 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Wanneer mag ie eraf? Toch al een tijdje weer?
En terecht! Sowieso: een mening hebbenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:53 schreef Mystikvm het volgende:
Vrouwen en brommers...Daar had ik altijd een niet heel genuanceerde mening over. Maar nu heb ik van twee leuke vrouwen in 1 week tijd gehoord dat ze er eentje hadden/hebben. Ik moet mijn mening bijstellen
Ik was al bang dat je dacht dat ik brommer reed.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:53 schreef Mystikvm het volgende:
Vrouwen en brommers...Daar had ik altijd een niet heel genuanceerde mening over. Maar nu heb ik van twee leuke vrouwen in 1 week tijd gehoord dat ze er eentje hadden/hebben. Ik moet mijn mening bijstellen
EDIT: Motoren zijn dus wel OK
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks.Hihihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, je rookt geen shag. Dus het kon niet. Moest alleen aan brommers denken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je dacht dat ik brommer reed.
Goed punt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, je rookt geen shag. Dus het kon niet. Moest alleen aan brommers denken.
Geen probleem. Ik neem ze wel van je over.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:55 schreef xFriendx het volgende:
Rokende dames....dat is meteen een no no bij mij. Hoe leuk ze er ook uit zien.
Rokende vrouwenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:55 schreef xFriendx het volgende:
Rokende dames....dat is meteen een no no bij mij. Hoe leuk ze er ook uit zien.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik neem ze wel van je over.
High five. No problemoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik neem ze wel van je over.
Momenteel heb ik er even eentje, dus pass ze nu maar even naar screw.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
High five. No problemoEn ze zijn je gegund
Ow ja! Hoe loopt dat?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Momenteel heb ik er even eentje, dus pass ze nu maar even naar screw.
Ook geen probleem. Die past er ook al één naar mij, wel zo eerlijk dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Momenteel heb ik er even eentje, dus pass ze nu maar even naar screw.
Die rooktquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ook geen probleem. Die past er ook al één naar mij, wel zo eerlijk dan.
Even inkoppenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We vinden elkaar heel erg leukquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Even inkoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor jou wil ze best stoppen mits je de ware bentquote:
Nice busyquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We vinden elkaar heel erg leukWe werken allebei bij het podium waar wij toen buiten hebben gezeten dus nu moeten we eerst nog de roddels doorstaan van alle collega's daar. Maar we moeten elkaar echt nog een beetje leren kennen dus ik zie wel hoe het loopt. We scharrelen, zoals het dan heet.
Daar ging mijn pokerfacequote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:00 schreef screwloose het volgende:
Die bitch heeft me toch een potje een baas aan de haak geslagen
Ik maak je aan het lachen hequote:
Ik heb 4 dagen gewerkt maar het voelt alsof het er veel meer zijnquote:
Succes ermeequote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We vinden elkaar heel erg leukWe werken allebei bij het podium waar wij toen buiten hebben gezeten dus nu moeten we eerst nog de roddels doorstaan van alle collega's daar. Maar we moeten elkaar echt nog een beetje leren kennen dus ik zie wel hoe het loopt. We scharrelen, zoals het dan heet.
Laat die jongen, hij houdt van me.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zie je al zitten, beetje pokerfacen tot je zijn post leest.
Meestal zijn ze iets strakker.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:05 schreef xFriendx het volgende:
Meteen bij de sportschool al een nice view vanmiddag. Blondine, goed figuur, maar ja, volgens was ze 17 ofzow. Niet dat je daar iets van voelt, maar toch wat aan de jonge kant
Tegenwoordig is iedereen op haar 14de al volledig uitgewoond.quote:
Die andere icons steeds zijn verwarrend.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:05 schreef xFriendx het volgende:
Meteen bij de sportschool al een nice view vanmiddag. Blondine, goed figuur, maar ja, volgens was ze 17 ofzow. Niet dat je daar iets van voelt, maar toch wat aan de jonge kant
Ik hou nu deze voorlopig evenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die andere icons steeds zijn verwarrend.
De mijne heb ik al sinds ik geregistreerd benquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die andere icons steeds zijn verwarrend.
maar dat is strafbaar enzoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tegenwoordig is iedereen op haar 14de al volledig uitgewoond.
Niet als ze zelf ook onder de 16 zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Zou ik een andere UI nemen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
De mijne heb ik al sinds ik geregistreerd ben
Dan mag het inderdaadquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niet als ze haar ID niet bij zich heeft en zegt minimaal 16 te zijn
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet als ze zelf ook onder de 16 zijn.Ik kom ze iig nooit tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Wat is voorlopig?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik hou nu deze voorlopig evenZonnige Stig
Dat zou impliceren dat ik nu een vrouw hebquote:
Hij chilled idd wel en tis de Stig, hij is alleen geen lilliputter. Op de achtergrond zie je nog net een vrouwelijke Stig langs de rand van het zwembad lopen. Was een keer in de show.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat is voorlopig?
Ik dacht eerst dat het een chillende lilliputter Stig was.
Ja door het perspectief lijkt hij wat misvormd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hij chilled idd wel en tis de Stig, hij is alleen geen lilliputter. Op de achtergrond zie je nog net een vrouwelijke Stig langs de rand van het zwembad lopen. Was een keer in de show.
Origineel:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja door het perspectief lijkt hij wat misvormd.
En ohja, I see.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2012 19:14:35 ]
kinky die damequote:
Sorryquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tegenwoordig is iedereen op haar 14de al volledig uitgewoond.
vast wel in een cocktail anders proef je die ranzige smaakquote:
Ik dacht dat jij genoegen zou nemen met een kloon van me.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan gaat ze heel erg op haar drankje letten.
Dan heb ik alleen je lichaam.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij genoegen zou nemen met een kloon van me.
Gewoon goed opvoeden dan ontwikkelt die zich vanzelf.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan heb ik alleen je lichaam.(die ook al prachtig is hoor) maar niet je geweldige persoonlijkheid.
Precies, zelf kneden. Net een soort Tamagotchi.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gewoon goed opvoeden dan ontwikkelt die zich vanzelf.
Hopelijk pijpt ze wel snel dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
You can't blame a woman for what she does wrong in the same way you can't blame a dog for what it does wrong. It is your fault for not training her properly.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kom chatten dan baasquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
You can't blame a woman for what she does wrong in the same way you can't blame a dog for what it does wrong. It is your fault for not training her properly.
Tamagotchi.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies, zelf kneden. Net een soort Tamagotchi.
Ik heb een bmi van 21.5quote:
Exactemundo.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
You can't blame a woman for what she does wrong in the same way you can't blame a dog for what it does wrong. It is your fault for not training her properly.
Maakt heul niet uit toch.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Moet jij maar niet zo'n jonkie zijn.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maakt heul niet uit toch.een jonge tedere God, is niks mis mee.
Er is ook zoiets als te jong, heb je er al wel haar op dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maakt heul niet uit toch.een jonge God, is niks mis mee.
Contactgegevens?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Exactemundo.
Alle mekkeraars verwijs ik bij deze door naar mijn ouders.
Hoelang ben je dan wel niet? Jij zat op 90 kilo ofzow toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik precies hetzelfde
Ja, wil je het zien?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er is ook zoiets als te jong, heb je er al wel haar op dan?
Milfhunterquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:28 schreef Plastic_zak het volgende:
Genoeg vrouwen van 30/40 die een vriend van 17 nemen hoor.
Zo oud ben ik ook weer niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:28 schreef Plastic_zak het volgende:
Genoeg vrouwen van 30/40 die een vriend van 17 nemen hoor.
Nee ik wil alleen jou.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo oud ben ik ook weer niet.![]()
Maar pak die dan, ik ga max 1.5 jaar jonger. Liever ouder.
Wat was jouw leeftijd ook alweer?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo oud ben ik ook weer niet.![]()
Maar pak die dan, ik ga max 1.5 jaar jonger. Liever ouder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |