Gewoon goed opvoeden dan ontwikkelt die zich vanzelf.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan heb ik alleen je lichaam.(die ook al prachtig is hoor) maar niet je geweldige persoonlijkheid.
Precies, zelf kneden. Net een soort Tamagotchi.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gewoon goed opvoeden dan ontwikkelt die zich vanzelf.
Hopelijk pijpt ze wel snel dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
You can't blame a woman for what she does wrong in the same way you can't blame a dog for what it does wrong. It is your fault for not training her properly.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kom chatten dan baasquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
You can't blame a woman for what she does wrong in the same way you can't blame a dog for what it does wrong. It is your fault for not training her properly.
Tamagotchi.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies, zelf kneden. Net een soort Tamagotchi.
Ik heb een bmi van 21.5quote:
Exactemundo.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
You can't blame a woman for what she does wrong in the same way you can't blame a dog for what it does wrong. It is your fault for not training her properly.
Maakt heul niet uit toch.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Moet jij maar niet zo'n jonkie zijn.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maakt heul niet uit toch.een jonge tedere God, is niks mis mee.
Er is ook zoiets als te jong, heb je er al wel haar op dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maakt heul niet uit toch.een jonge God, is niks mis mee.
Contactgegevens?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Exactemundo.
Alle mekkeraars verwijs ik bij deze door naar mijn ouders.
Hoelang ben je dan wel niet? Jij zat op 90 kilo ofzow toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik precies hetzelfde
Ja, wil je het zien?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er is ook zoiets als te jong, heb je er al wel haar op dan?
Milfhunterquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:28 schreef Plastic_zak het volgende:
Genoeg vrouwen van 30/40 die een vriend van 17 nemen hoor.
Zo oud ben ik ook weer niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:28 schreef Plastic_zak het volgende:
Genoeg vrouwen van 30/40 die een vriend van 17 nemen hoor.
Nee ik wil alleen jou.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo oud ben ik ook weer niet.![]()
Maar pak die dan, ik ga max 1.5 jaar jonger. Liever ouder.
Wat was jouw leeftijd ook alweer?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo oud ben ik ook weer niet.![]()
Maar pak die dan, ik ga max 1.5 jaar jonger. Liever ouder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |