Tegenwoordig is iedereen op haar 14de al volledig uitgewoond.quote:
Die andere icons steeds zijn verwarrend.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:05 schreef xFriendx het volgende:
Meteen bij de sportschool al een nice view vanmiddag. Blondine, goed figuur, maar ja, volgens was ze 17 ofzow. Niet dat je daar iets van voelt, maar toch wat aan de jonge kant
Ik hou nu deze voorlopig evenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die andere icons steeds zijn verwarrend.
De mijne heb ik al sinds ik geregistreerd benquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die andere icons steeds zijn verwarrend.
maar dat is strafbaar enzoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tegenwoordig is iedereen op haar 14de al volledig uitgewoond.
Niet als ze zelf ook onder de 16 zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Zou ik een andere UI nemen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
De mijne heb ik al sinds ik geregistreerd ben
Dan mag het inderdaadquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niet als ze haar ID niet bij zich heeft en zegt minimaal 16 te zijn
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet als ze zelf ook onder de 16 zijn.Ik kom ze iig nooit tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Wat is voorlopig?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik hou nu deze voorlopig evenZonnige Stig
Dat zou impliceren dat ik nu een vrouw hebquote:
Hij chilled idd wel en tis de Stig, hij is alleen geen lilliputter. Op de achtergrond zie je nog net een vrouwelijke Stig langs de rand van het zwembad lopen. Was een keer in de show.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat is voorlopig?
Ik dacht eerst dat het een chillende lilliputter Stig was.
Ja door het perspectief lijkt hij wat misvormd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hij chilled idd wel en tis de Stig, hij is alleen geen lilliputter. Op de achtergrond zie je nog net een vrouwelijke Stig langs de rand van het zwembad lopen. Was een keer in de show.
Origineel:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja door het perspectief lijkt hij wat misvormd.
En ohja, I see.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2012 19:14:35 ]
kinky die damequote:
Sorryquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tegenwoordig is iedereen op haar 14de al volledig uitgewoond.
vast wel in een cocktail anders proef je die ranzige smaakquote:
Ik dacht dat jij genoegen zou nemen met een kloon van me.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan gaat ze heel erg op haar drankje letten.
Dan heb ik alleen je lichaam.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij genoegen zou nemen met een kloon van me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |