Ik zie een dikke man en een negerin.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Beste zangers van NL op 3, mijn niveau.
Nou mooi.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:46 schreef waht het volgende:
De tweede verdachte van de roofmoord op de Haagse juwelier is opgepakt. In Georgië.
Wat een armoedig zooitjequote:
Vol jeugdig optimisme. Daar komt ze wel van terug als de tijd zijn sporen achter laat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een armoedig zooitje
Dat Idols-meisje weet wel van wanten volgens mij.
Halverwege de 40 ga ik iets totaal anders doen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:48 schreef waht het volgende:
[..]
Vol jeugdig optimisme. Daar komt ze wel van terug als de tijd zijn sporen achter laat.
Wij daarentegen gaan een salarisschaal omhoog bij elke rimpel. Wat een leven.
Ik wil je iets vragen over de vrij te stellen VI-winst bij overdracht van activa van hoofdhuis naar VI gelet op de objectvrijstelling. Kan ik je daar een PM over sturen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een armoedig zooitje
Dat Idols-meisje weet wel van wanten volgens mij.
Die sukkel heeft zichzelf aangegeven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:46 schreef waht het volgende:
De tweede verdachte van de roofmoord op de Haagse juwelier is opgepakt. In Georgië.
Een jonge griet van begin 20 neuken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Halverwege de 40 ga ik iets totaal anders doen.
Misschien heeft ie een geweten en voelde het niet goed dat ie iemand om het leven heeft gebracht?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die sukkel heeft zichzelf aangegeven.
Man, wat daar ¤500 is, is hier een miljoen. Hij had daar jarenlang zonder problemen kunnen leven.
Het is een oostblokker.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien heeft ie een geweten en voelde het niet goed dat ie iemand om het leven heeft gebracht?
Geen betaald werk...quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Mails beantwoorden en modereren. Niet op FOK!.
Echt? Vanwege leefstijl of iets erfelijk?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:50 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens ga ik ervan uit de 40 niet te halen, maximaal 45.
Hij heeft wel zo'n typische boeventronie. Zo'n Tsjetsjeense rebel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die sukkel heeft zichzelf aangegeven.
Man, wat daar ¤500 is, is hier een miljoen. Hij had daar jarenlang zonder problemen kunnen leven.
Erfelijk gezien heb ik de beste genen die er zijn, zelfs na jarenlang afbeulen van de lichamen wilden mijn grootouders maar met moeite dood, taai vlees dus.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Echt? Vanwege leefstijl of iets erfelijk?
von_Preussen eindigt waarschijnlijk in een Afrikaanse gevangenis na een uit de hand gelopen zakenreis.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Echt? Vanwege leefstijl of iets erfelijk?
* Kuch *, dat heeft elke oostblokker.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:53 schreef waht het volgende:
[..]
Hij heeft wel zo'n typische boeventronie. Zo'n Tsjetsjeense rebel.
Jij zegt het.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
* Kuch *, dat heeft elke oostblokker.
Uiteraard, maar voor mij is het ook nog vrij nieuw. Heb geen hulpmiddelen bij de hand.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:49 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik wil je iets vragen over de vrij te stellen VI-winst bij overdracht van activa van hoofdhuis naar VI gelet op de objectvrijstelling. Kan ik je daar een PM over sturen?
Dat zou wel een tragische dood zijn. Tja, kijk maar eens wat Friso is overkomen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Erfelijk gezien heb ik de beste genen die er zijn, zelfs na jarenlang afbeulen van de lichamen wilden mijn grootouders maar met moeite dood, taai vlees dus.
Maar gok het op levensstijl en karakter, ik ben zo'n nare knul dat iemand me best eens de hersens zou kunnen inslaan.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:54 schreef waht het volgende:
[..]
von_Preussen eindigt waarschijnlijk in een Afrikaanse gevangenis na een uit de hand gelopen zakenreis.
Sure.quote:
Die is nog niet dood, dat weet je?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zou wel een tragische dood zijn. Tja, kijk maar eens wat Friso is overkomen.
deze post. bewijst. dat. je. darwin. niet. begrijpt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Erfelijk gezien heb ik de beste genen die er zijn, zelfs na jarenlang afbeulen van de lichamen wilden mijn grootouders maar met moeite dood, taai vlees dus.
Maar gok het op levensstijl en karakter, ik ben zo'n nare knul dat iemand me best eens de hersens zou kunnen inslaan.
Uiteindelijk delven we allemaal het onderspit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom moest ik aan de rechter man denken.
Tapte laatst een mop daarover die erg ongepast was, zelfs voor mijn begrippen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
* Mag * geen * grappen * over * WO II * maken *
Darwin hield er dan ook geen rekening mee dat je tegenwoordig zomaar overhoop kan worden geschoten. Of met 200km/h tegen een boom klapt. Of dat je gaat trouwen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
deze post. bewijst. dat. je. darwin. niet. begrijpt.
Robotploeg?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:57 schreef Friek_ het volgende:
Zolang die rotploeg uit Amsterdam maar vandaag geen kampioen wordt.
Ik gooi die tegenwoordig in de koekenpan. Duurt even maar lekker krokant.quote:
Nog niet dood....Maar de toestand waarin hij vermoeddelijk verkeert is ook meer dood dan levend...quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die is nog niet dood, dat weet je?
Doe maar even een PM.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tapte laatst een mop daarover die erg ongepast was, zelfs voor mijn begrippen.
Die ken ik niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doe maar even een PM.
Het was toch niet die van Hitler die in het concentratiekamp op bezoek kwam?
Al die Sovjet-wapens zijn voor een habbekrats beland in de handen van 's werelds ergste dictators en rebellen.quote:
Al die NATO-wapens zijn voor een redelijk prijsje beland in de handen van 's werelds salonfähige dictators en andere autoritaire heersers.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:00 schreef waht het volgende:
[..]
Al die Sovjet-wapens zijn voor een habbekrats beland in de handen van 's werelds ergste dictators en rebellen.
Hoppa!
Ja maar daar hebben we aan verdiend. Significant verschil.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Al die NATO-wapens zijn voor een redelijk prijsje beland in de handen van 's werelds salonfähige dictators en andere autoritaire heersers.
Wij zaten begin jaren 90 dan ook in geheel andere economische omstandigheden dan de voormalige Sovjet-republieken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:13 schreef waht het volgende:
[..]
Ja maar daar hebben we aan verdiend. Significant verschil.
Ja, in 1972quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:16 schreef De_Guidance het volgende:
Feyenoord gaat de Champions League winnen.
OMG!quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:17 schreef De_Guidance het volgende:
Nummertje 2 is ook gepakt, in Georgië.
....quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:23 schreef Picchia het volgende:
Even een filmpje van Breivik kijken om mijn dag weer goed te maken.
quote:In recent years, a new threat has emerged: the mafia state. Across the
globe, criminals have penetrated governments to an unprecedented degree.
The reverse has also happened: rather than stamping out powerful gangs,
some governments have instead taken over their illegal operations.
In mafia states, government o⁄cials enrich themselves and their families
and friends while exploiting the money, muscle, political influence, and
global connections of criminal syndicates to cement and expand their
own power. Indeed, top positions in some of the world’s most profitable
illicit enterprises are no longer filled only by professional criminals; they
now include senior government o⁄cials, legislators, spy chiefs, heads of
police departments, military o⁄cers, and, in some extreme cases, even
heads of state or their family members.
Ik verbaas me er ook regelmatig over.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zo onder de Nederlanders leefde.
Geweldig film over een heel foute groep mensenquote:
Zijn die kansenjongeren die bij de overheid voorrang krijgen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:38 schreef De_Guidance het volgende:
Wel waardeloos waht als ze dan geen voorbeelden noemen.
Het zijn gewoon ondernemers, niets bijzonders aan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geweldig film over een heel foute groep mensen
Helaas voor jou krijgen dikzakken nergens voorrang.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zijn die kansenjongeren die bij de overheid voorrang krijgen.
HABI WAT IS DEZE!!?? WHOLLA!quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:47 schreef eriksd het volgende:
Mijn favoriet zijn van die VU-figuren met "wat is die artikel".
Prachtig, echt prachtig.
quote:
Even quoten voor het geval dat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:23 schreef Picchia het volgende:
Even een filmpje van Breivik kijken om mijn dag weer goed te maken.
Dat waren ze bij IG Farben ook toen ze Zyklon B verkochten in hoeveelheden die nooit als pesticide kon worden ingezet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het zijn gewoon ondernemers, niets bijzonders aan.
Da's de ma van Koos die wat overjarige Euroshopperproducten uitscheidt.quote:
Ik vroeg niet welke jouw favoriet zijn anders.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:47 schreef eriksd het volgende:
Mijn favoriet zijn van die VU-figuren met "wat is die artikel".
Prachtig, echt prachtig.
Nou en.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik vroeg niet welke jouw favoriet zijn anders.
Deze ga ik echt onthouden als er weer zo'n eerstejaars dombo iets uitkraamt.quote:
Hihi, je hebt geen idee hoe mijn familiegeschiedenis met dergelijke ondernemingen verwoven is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat waren ze bij IG Farben ook toen ze Zyklon B verkochten in hoeveelheden die nooit als pesticide kon worden ingezet.
Ook heel fout.
Onweer terwijl je aan het copuleren bent heeft inderdaad wel iets.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik hoor zojuist dat onweer geil weer is.
Wat een bedroevende imitatie zeg , die van vP sloeg nog ergens op.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
als ik en m'n boyz jou huis zoeken vinden jij Allah roepe jonge sukkel
Ben jij eigenlijk islamitisch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat een bedroevende imitatie zeg , die van vP sloeg nog ergens op.
Je zou VS en mij moeten zien, als we dan tussen de bontkraagjes staan presteer ik het regelmatig om dan naar VS te krijsen: "HABI WAT IS DEZE KAIK JIJ HIER".quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Deze ga ik echt onthouden als er weer zo'n eerstejaars dombo iets uitkraamt.
Niet alleen van jou, maar ook bv van prins bernhardquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hihi, je hebt geen idee hoe mijn familiegeschiedenis met dergelijke ondernemingen verwoven is.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je zou VS en mij moeten zien, als we dan tussen de bontkraagjes staan presteer ik het regelmatig om dan naar VS te krijsen: "HABI WAT IS DEZE KAIK JIJ HIER".
Zijn je ouders daar niet ietwat teleurgesteld over?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ben er mee opgevoed maar doe er verder weinig mee.
Eigenlijk moet je het gewoon zien i.p.v. dat ik het uitleg, maar ik krijs het op zo'n hysterisch toontje en zwaai dan ook met mijn armen, zoals zo'n opblaasbare unit doet.quote:
Die Franse faalhazen hebben enkele jaren geleden gepleit voor een extra belasting op Duitse producten omdat de Duitse economie zo concurrerend en efficient was, daardoor zou de Franse economie geen eerlijke kans hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:09 schreef eriksd het volgende:
Sarkozy is een mooie vent.
Hollande is goed omdat het zo'n linkse faalhaas is waardoor meer franse bedrijven zich hier fiscaal gaan vestigen. Hoppa!
De een wel de ander niet gok ik, zoals het wel vaker het geval is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zijn je ouders daar niet ietwat teleurgesteld over?
Fransen zijn gek, gegijzeld door gevestigde belangen van vakbondsledenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die Franse faalhazen hebben enkele jaren geleden gepleit voor een extra belasting op Duitse producten omdat de Duitse economie zo concurrerend en efficient was, daardoor zou de Franse economie geen eerlijke kans hebben.
Je zou bijna zeggen dat je een Nederlander bent!quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De een wel de ander niet gok ik, zoals het wel vaker het geval is.
Mijn pa is er ook nooit zo mee bezig geweest.
Ik zal straks meer van het artikel plaatsen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:38 schreef De_Guidance het volgende:
Wel waardeloos waht als ze dan geen voorbeelden noemen.
Ga ervan uit dat alles tegen je gebruikt wordt. Dit is teh intarwebz.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:13 schreef De_Guidance het volgende:
Ga je dit tegen mij gebruiken of is er sprake van oprechte interesse Friek?
Hij wil je.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:13 schreef De_Guidance het volgende:
Oprechte interesse. Vroeg me even af hoe het nu precies zat met de secularisatie bij moslims, maar zoals ik het hoor klinkt het precies hetzelfde als bij het gemiddelde Brabantse katholieke gezinnetje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:13 schreef De_Guidance het volgende:
Vooral "dit is POL".quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:14 schreef waht het volgende:
[..]
Ga ervan uit dat alles tegen je gebruikt wordt. Dit is teh intarwebz.
Ze hebben het vanavond over niets anders dan het voorbeeld van Duitsland volgen. Maar ja, ze hebben het dan ook weer over meer ambtenaren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die Franse faalhazen hebben enkele jaren geleden gepleit voor een extra belasting op Duitse producten omdat de Duitse economie zo concurrerend en efficient was, daardoor zou de Franse economie geen eerlijke kans hebben.
Er is daar een wetenschappelijk boek over geschreven, identiteitsvorming bij Turken en Marokkanen in Nederland.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat je een Nederlander bent!
Mooi toch. Dan kan de rest van het internet alleen maar meevallen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vooral "dit is POL".
Die gasten gebruiken alles tegen je, zelfs je moeder.
True, na bootcamp "POL" kan je elk forum aan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:16 schreef waht het volgende:
[..]
Mooi toch. Dan kan de rest van het internet alleen maar meevallen.
Ik denk dat het heel erg per gemeenschap en familie verschilt en kan mij best voorstellen dat velen er niet te koop mee lopen om de lieve vrede te bewaren (dus ruzies en discussies voorkomen, niet per se meteen geweld)quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oprechte interesse. Vroeg me even af hoe het nu precies zat met de secularisatie bij moslims, maar zoals ik het hoor klinkt het precies hetzelfde als bij het gemiddelde Brabantse katholieke gezinnetje.
Dit lijkt me een zeer gevaarlijke uitspraak.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:16 schreef waht het volgende:
[..]
Mooi toch. Dan kan de rest van het internet alleen maar meevallen.
Sigbaarquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die gasten gebruiken alles tegen je, zelfs je moeder.
Je hebt een goede smaak in filmsquote:
Heb ik tenminste nog ergens een goede smaak in.quote:
Komt toch teringweer aan, om 24:00 is iedereen weg.quote:
quote:
Je kan je afvragen wat erger is, Geert of Fox, maar die twee samen, match made in hellquote:
Fox heeft wel de beste cartoons.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je kan je afvragen wat erger is, Geert of Fox, maar die twee samen, match made in hell
Dat commentaar hoor je dan voornamelijk van mensen die zelf nog slechter uit hun woorden komenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoor dat dan, dat zuivere Brits Oxford Engels!
Die is ook wel goed, maar toch, Simpsons, American Dad, Family Guy etc.quote:
Gelukkig heb ik geen overduidelijk Nederlands accent er doorheen klinken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat commentaar hoor je dan voornamelijk van mensen die zelf nog slechter uit hun woorden komen
Amerikaans is toch mooier.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoor dat dan, dat zuivere Brits Oxford Engels!
Fuck Yeahquote:
De nieuws en politiek afdeling van Vos voert een geheel eigen koers.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die is ook wel goed, maar toch, Simpsons, American Dad, Family Guy etc.
Allemaal Fox.
Simpsons is toch wel stukken minder sinds er concurrentie is gekomen. Die andere twee vind ik niet echt denderend.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die is ook wel goed, maar toch, Simpsons, American Dad, Family Guy etc.
Allemaal Fox.
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:35 schreef Nautilus. het volgende:
Net een aantal telefoontjes gepleegd en ik denk dat ik het antwoord heb, erik.
Voor een nicht heb jij echt geen stijl of smaakgevoelquote:
Wiskundigen hebben z'n omvang berekent?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:35 schreef Nautilus. het volgende:
Net een aantal telefoontjes gepleegd en ik denk dat ik het antwoord heb, erik.
Oeeeeeh!quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voor een nicht heb jij echt geen stijl of smaakgevoel
Wat is de omvang van jouw grammaticaboek?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wiskundigen hebben z'n omvang berekent?
Ik zat al te twijfelen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is de omvang van jouw grammaticaboek?
En hoeveel is het van jou procentueel groter?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is de omvang van jouw grammaticaboek?
Nederlanders die Oxford proberen klinkt gewoon veel te geforceerd en 't zijn vaak homo's.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voor een nicht heb jij echt geen stijl of smaakgevoel
jij bent gewoon een kastheteroquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nederlanders die Oxford proberen klinkt gewoon veel te geforceerd en 't zijn vaak homo's.
Niet mijn ding.
Duidelijk, dank. Moet er vrijdag nog mee aan de slag.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:40 schreef Nautilus. het volgende:
Hm, vermogensbestanddeel blijft op balans hoofdhuis staan, dus, bijv:
Hoofdhuis WW= opbrengst (50) -/- afschrijving (10) = 40
VI-winst opbrengst (50) -/- afschrijving (20) = 30
Dus minder objectvrijstelling voor die VI-winst, dus zo wordt die stille reserve belast.
Wellicht, ik vind gay gedrag voor een keer met vrienden als grap wel leuk.quote:
Hoho, Nautilus vroeg het aan mij. Ik had alleen een globaal idee, concrete berekening niet aan gewaagd. Maar ik noemde wel een artikel,mijn taak zit eropquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:43 schreef Voorschrift het volgende:
Erik die om hulp vraagt, now I've seen it all.
Jajaquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoho, Nautilus vroeg het aan mij. Ik had alleen een globaal idee, concrete berekening niet aan gewaagd. Maar ik noemde wel een artikel,mijn taak zit erop
Ik moet ook niet happen inderdaad. Maar ben blij dat ik die status geniet.quote:
Niet doen. Optellende en aftrekkende academici vormen de top van het bedrijfsleven. Zij moeten dan ook goed kunnen tellen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:43 schreef Friek_ het volgende:
Ik wil ook een beta zijn zodat ik me superieur kan voelen.
Nee hoor. Gewoon een beetje alt-tab, bureau volleggen met papieren en boeken en af en toe een intellectuele kreet slaken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet doen. Optellende en aftrekkende academische vormen de top van het bedrijfsleven. Zij moeten dan ook goed kunnen tellen.
Soort van nichtenversie van Rocky.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Doe je goed, V_P neemt hem graag van je over. Kan ie trainen.
Champagne voor iemand met plebspartij als UI, schandequote:Op woensdag 2 mei 2012 22:49 schreef betyar het volgende:
Bij het laatste fluitsignaal trokken we een fles bubbels open, is dat triest of niet?
Mooi, jij mag later m'n belastingaangiften doen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moet ook niet happen inderdaad. Maar ben blij dat ik die status geniet.
Vandaag nog heel interessant lopen doen door op een whiteboard een fantastische constructie uit te tekenen om shitschulden belastingvrij om te zetten. Hoppa!
welk fluitsignaal?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:49 schreef betyar het volgende:
Bij het laatste fluitsignaal trokken we een fles bubbels open, is dat triest of niet?
Ja. Troost je want je bent vast niet de enige.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:49 schreef betyar het volgende:
Wij ook. Maar voor een Brabo is dat triest.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:49 schreef betyar het volgende:
Ik doe geen IB-aangiftewerk. Levert veel te weinig op. Geen enkel kantoor aan de zuidas volgens mij.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooi, jij mag later m'n belastingaangiften doen.
Nee nee. Vroeger klappen zat voor gehad.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wij ook. Maar voor een Brabo is dat triest.
Je zal maar een IB-mannetje zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik doe geen IB-aangiftewerk. Levert veel te weinig op. Geen enkel kantoor aan de zuidas volgens mij.
Je eigen belastingadviesbureau, lijkt je dat niet wat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik doe geen IB-aangiftewerk. Levert veel te weinig op. Geen enkel kantoor aan de zuidas volgens mij.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja. Troost je want je bent vast niet de enige.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wij ook. Maar voor een Brabo is dat triest.
Belastingadviesbureau Bol Hok.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je eigen belastingadviesbureau, lijkt je dat niet wat?
Lekker meters maken met de aanslagen van Henk & Ingrid.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ben niet ondernemend genoeg, te risicovermijdend.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je eigen belastingadviesbureau, lijkt je dat niet wat?
Ga voor PSV juichen man.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee nee. Vroeger klappen zat voor gehad.
quote:
Zeker ook het probleem bij de vrouwtjes?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ben niet ondernemend genoeg, te risicovermijdend.
6,5/10quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zeker ook het probleem bij de vrouwtjes?
Is uw moeder dermate selectief?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zeker ook het probleem bij de vrouwtjes?
Oh ja, ik ging bier halen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:57 schreef Monolith het volgende:
Ik heb in ieder geval een biertje opengetrokken om het te vieren.
De Amstel was in de aanbieding bij de AH, slechts 51 eurocent per halve liter. Ook maar eens opentrekken zometeen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:57 schreef Monolith het volgende:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voetbal is voor kansloos VMBO-volk.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een Ajacied met een Brabo-accent. Kom op man. Dat is als Hitler zonder snor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:55 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
PSV
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen al om die josti's te jennen trek ik een ajax shirt aan.
Eigenlijk is Amstel bagger, maar in uw penibele situatie zou ik hetzelfde doen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De Amstel was in de aanbieding bij de AH, slechts 51 eurocent per halve liter. Ook maar eens opentrekken zometeen.
Golf op tv is maar saai.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:57 schreef Monolith het volgende:
Morgen toch alleen maar hout halen en offertes uitbrengen.quote:
Wat een bagger, doe mij maar gewoon Hertog Jan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De Amstel was in de aanbieding bij de AH, slechts 51 eurocent per halve liter. Ook maar eens opentrekken zometeen.
Ik heb helemaal geen brabants accent.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een Ajacied met een Brabo-accent. Kom op man. Dat is als Hitler zonder snor.
Zag vandaag nog zo'n pipo met zijn "clubs".quote:
Jezelf cool voelen door de acties van anderen. Het is weinig anders dan nationalisme.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:58 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Klopt, die kijken dan ook naar PSV en Feyenoord.
Voor kunst kijk je naar Ajax.
U heeft het over mij?quote:
Vroeger...........................quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jezelf cool voelen door de acties van anderen. Het is weinig anders dan nationalisme.
Hertog Jan is voor mensen die denken dat ze elite-bier zuipen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat een bagger, doe mij maar gewoon Hertog Jan.
Overigens is de HP als maandblad best oké, maar dat terzijde.
Beste voetbal komt van AZquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:58 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Klopt, die kijken dan ook naar PSV en Feyenoord.
Voor kunst kijk je naar Ajax.
Ik ben dezelfde mening toebedeeld, maar normaal gesproken drink ik enkel Albert Heijn-bier of nog erger: Euroshopper of Schultenbrau.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:58 schreef waht het volgende:
[..]
Eigenlijk is Amstel bagger, maar in uw penibele situatie zou ik hetzelfde doen.
Ik heb je ontmoet, gek!quote:
In Amsterdam?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zag vandaag nog zo'n pipo met zijn "clubs".
VS houdt helemaal niet van mannen.quote:
Hoe kan een libertarier nou Hitler zijn in zijn eigen ogen?quote:
Koop Veltins van de Lidl dat is gewoon goed bier.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ben dezelfde mening toebedeeld, maar normaal gesproken drink ik enkel Albert Heijn-bier of nog erger: Euroshopper of Schultenbrau.
Ik dacht ook van: zozo, gaan we uitdagen, kakker met je bolle plofharses.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In Amsterdam?
Die voelt zich vast thuis daar.
Ach, ik ga doorgaans op de aanbiedingen af. Elke keer weer ander, maar goedkoop, bier.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ben dezelfde mening toebedeeld, maar normaal gesproken drink ik enkel Albert Heijn-bier of nog erger: Euroshopper of Schultenbrau.
A'dam heeft toch vast een golfbaan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In Amsterdam?
Die voelt zich vast thuis daar.
Neu, het is gewoon een pilsner. De iets meer verheven bierdrinken drinkt speciaalbieren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hertog Jan is voor mensen die denken dat ze elite-bier zuipen.
Betyar dicht mij een Hitlerkapsel toe.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe kan een libertarier nou Hitler zijn in zijn eigen ogen?
Guus Meeuwis is er niks bij.quote:
Uitdagen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik dacht ook van: zozo, gaan we uitdagen, kakker met je bolle plofharses.
Hitler föhnde zijn haar toch niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Betyar dicht mij een Hitlerkapsel toe.
Daarnaast zien diverse POL-malloten - ik noem een Bluesdude en Ryan3 - na het genocidetopic mij als een nieuwe dictator.
Met zo'n tas paraderen bij de bushalte. Hufter.quote:
Kwantiteit gaat doorgaans toch boven kwaliteit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Neu, het is gewoon een pilsner. De iets meer verheven bierdrinken drinkt speciaalbieren.
Ik vind je wel naïef, maar dat ben ik ook als het aankomt op droombeelden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Betyar dicht mij een Hitlerkapsel toe.
Daarnaast zien diverse POL-malloten - ik noem een Bluesdude en Ryan3 - na het genocidetopic mij als een nieuwe dictator.
Hitler at bitterballen.quote:
Dat denk ik altijd van bakfietspapa's.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met zo'n tas paraderen bij de bushalte. Hufter.
Zuidquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat denk ik altijd van bakfietspapa's.
Kijk-mij-eens-zulke-dure-grond-hebben-dat-ik-mijn-auto-niet-kwijt-kan.
Waar?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ga opnieuw solliciteren voor een functie in politiek Den Haag.
Hoppa!
Ik zou de hamer van de nieuwe voorzitter wel willen draaien.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
Hoppa!
Daar heb je hem weer, zolderkamerheldquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:06 schreef JoaC het volgende:
GS, je lijkt totaal niet op Hitler.
Hitler had charisma
Meer details.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
Hoppa!
Bakfietsen.....quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat denk ik altijd van bakfietspapa's.
Kijk-mij-eens-zulke-dure-grond-hebben-dat-ik-mijn-auto-niet-kwijt-kan.
Volop kansen voor EchtGaaf.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.pvv.nl/index.php/vacatures-mainmenu-142.html
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar heb je hem weer, zolderkamerheld.
Interne sollicitatie. We krijgen ons eigen persbureau.quote:
Een gerichte actie op Twingo's.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Politie gaat bewust verkeer vertragen op loonsverhoging af te dwingen. [ afbeelding ]
Erik, jij smelt ook voor mij. En jij bent politicus in spe.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:11 schreef eriksd het volgende:
Moet je wel een ander kapsel nemen Koos. Die dode marmot in combinatie met je hamstertanden ontlokken Graus wellicht nieuws, maar de rest?
Haha, ik ga dan toch met het OV. Zal ze leren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Politie gaat bewust verkeer vertragen op loonsverhoging af te dwingen. [ afbeelding ]
Die kansloze mensen die daar wonen hebben helemaal geen auto.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb die kansen verspeeld met mijn postgedrag.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Erik, jij smelt ook voor mij. En jij bent politicus in spe.
Waarschijnlijk merk ik er geen ruk van omdat ik twee uur later pas naar huis ga.quote:
Gelukkig maak je het allemaal goed met je getwotter.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb die kansen verspeeld met mijn postgedrag.
Ja, dat zei Hitler ook.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:06 schreef waht het volgende:
[..]
Kwantiteit gaat doorgaans toch boven kwaliteit.
Hoezo? Je bent mod en een watje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb die kansen verspeeld met mijn postgedrag.
Dit, plus je hebt propaganda van MaoKoosquote:
Ach kom nou, in die 44k aan meuk zitten echt wel dingen die wat dat betreft nadelig zijn. Staat ook allemaal tot in den treure online.quote:
Nou en.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach kom nou, in die 44k aan meuk zitten echt wel dingen die wat dat betreft nadelig zijn. Staat ook allemaal tot in den treure online.
Niemand van ons is een leven in de spotlight beschoren, dat lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach kom nou, in die 44k aan meuk zitten echt wel dingen die wat dat betreft nadelig zijn. Staat ook allemaal tot in den treure online.
Ho ho, wacht even.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:32 schreef waht het volgende:
[..]
Niemand van ons is een leven in de spotlight beschoren, dat lijkt me duidelijk.
Doe maar niet, je schedel weerkaatst het licht zo vervelend.quote:
6,8/10quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doe maar niet, je schedel weerkaatst het licht zo vervelend.
Naïviteit is mooi.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind je wel naïef, maar dat ben ik ook als het aankomt op droombeelden.
Titels zijn wat anders dan een CV, proleet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Naïviteit is mooi.
Ik geloof in mezelf en rechtvaardigheid enzo.
Ben je op jonge leeftijd al een overtuigde antikapitalist en weiger je het keurslijf te frummelen kom je er later achter dat je jeugdige rebellie net zo naïef is als geloven in een optimistisch wereldbeeld.
Met het verschil dat je afgestudeerd en twee titels op zak wat comfortabeler kan afgeven op het onrecht in de wereld dan als hippieachtige kraakpandbewoner zonder cv.
Leg eens uit?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:11 schreef betyar het volgende:
Mensen die denken dat je geld bij je werk komt brengen
Titels, allemaal smoesjes om schaamteloos te graaien.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Naïviteit is mooi.
Ik geloof in mezelf en rechtvaardigheid enzo.
Ben je op jonge leeftijd al een overtuigde antikapitalist en weiger je het keurslijf te frummelen kom je er later achter dat je jeugdige rebellie net zo naïef is als geloven in een optimistisch wereldbeeld.
Met het verschil dat je afgestudeerd en twee titels op zak wat comfortabeler kan afgeven op het onrecht in de wereld dan als hippieachtige kraakpandbewoner zonder cv.
Een MBO drop-out met een meerderwaardigheidscomplex en een bio-complex vegadieet heeft het allebei niet, bittere boleet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Titels zijn wat anders dan een CV, proleet.
Graaien doen we allemaal.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:40 schreef waht het volgende:
[..]
Titels, allemaal smoesjes om schaamteloos te graaien.
De enige vraag is: wie houdt me tegen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |