Beste voetbal komt van AZquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:58 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Klopt, die kijken dan ook naar PSV en Feyenoord.
Voor kunst kijk je naar Ajax.
Ik ben dezelfde mening toebedeeld, maar normaal gesproken drink ik enkel Albert Heijn-bier of nog erger: Euroshopper of Schultenbrau.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:58 schreef waht het volgende:
[..]
Eigenlijk is Amstel bagger, maar in uw penibele situatie zou ik hetzelfde doen.
Ik heb je ontmoet, gek!quote:
In Amsterdam?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zag vandaag nog zo'n pipo met zijn "clubs".
VS houdt helemaal niet van mannen.quote:
Hoe kan een libertarier nou Hitler zijn in zijn eigen ogen?quote:
Koop Veltins van de Lidl dat is gewoon goed bier.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ben dezelfde mening toebedeeld, maar normaal gesproken drink ik enkel Albert Heijn-bier of nog erger: Euroshopper of Schultenbrau.
Ik dacht ook van: zozo, gaan we uitdagen, kakker met je bolle plofharses.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In Amsterdam?
Die voelt zich vast thuis daar.
Ach, ik ga doorgaans op de aanbiedingen af. Elke keer weer ander, maar goedkoop, bier.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ben dezelfde mening toebedeeld, maar normaal gesproken drink ik enkel Albert Heijn-bier of nog erger: Euroshopper of Schultenbrau.
A'dam heeft toch vast een golfbaan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In Amsterdam?
Die voelt zich vast thuis daar.
Neu, het is gewoon een pilsner. De iets meer verheven bierdrinken drinkt speciaalbieren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hertog Jan is voor mensen die denken dat ze elite-bier zuipen.
Betyar dicht mij een Hitlerkapsel toe.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe kan een libertarier nou Hitler zijn in zijn eigen ogen?
Guus Meeuwis is er niks bij.quote:
Uitdagen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik dacht ook van: zozo, gaan we uitdagen, kakker met je bolle plofharses.
Hitler föhnde zijn haar toch niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Betyar dicht mij een Hitlerkapsel toe.
Daarnaast zien diverse POL-malloten - ik noem een Bluesdude en Ryan3 - na het genocidetopic mij als een nieuwe dictator.
Met zo'n tas paraderen bij de bushalte. Hufter.quote:
Kwantiteit gaat doorgaans toch boven kwaliteit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Neu, het is gewoon een pilsner. De iets meer verheven bierdrinken drinkt speciaalbieren.
Ik vind je wel naïef, maar dat ben ik ook als het aankomt op droombeelden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Betyar dicht mij een Hitlerkapsel toe.
Daarnaast zien diverse POL-malloten - ik noem een Bluesdude en Ryan3 - na het genocidetopic mij als een nieuwe dictator.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |