6,5/10quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zeker ook het probleem bij de vrouwtjes?
Is uw moeder dermate selectief?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zeker ook het probleem bij de vrouwtjes?
Oh ja, ik ging bier halen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:57 schreef Monolith het volgende:
Ik heb in ieder geval een biertje opengetrokken om het te vieren.
De Amstel was in de aanbieding bij de AH, slechts 51 eurocent per halve liter. Ook maar eens opentrekken zometeen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:57 schreef Monolith het volgende:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voetbal is voor kansloos VMBO-volk.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een Ajacied met een Brabo-accent. Kom op man. Dat is als Hitler zonder snor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:55 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
PSV
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen al om die josti's te jennen trek ik een ajax shirt aan.
Eigenlijk is Amstel bagger, maar in uw penibele situatie zou ik hetzelfde doen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De Amstel was in de aanbieding bij de AH, slechts 51 eurocent per halve liter. Ook maar eens opentrekken zometeen.
Golf op tv is maar saai.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:57 schreef Monolith het volgende:
Morgen toch alleen maar hout halen en offertes uitbrengen.quote:
Wat een bagger, doe mij maar gewoon Hertog Jan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De Amstel was in de aanbieding bij de AH, slechts 51 eurocent per halve liter. Ook maar eens opentrekken zometeen.
Ik heb helemaal geen brabants accent.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een Ajacied met een Brabo-accent. Kom op man. Dat is als Hitler zonder snor.
Zag vandaag nog zo'n pipo met zijn "clubs".quote:
Jezelf cool voelen door de acties van anderen. Het is weinig anders dan nationalisme.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:58 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Klopt, die kijken dan ook naar PSV en Feyenoord.
Voor kunst kijk je naar Ajax.
U heeft het over mij?quote:
Vroeger...........................quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jezelf cool voelen door de acties van anderen. Het is weinig anders dan nationalisme.
Hertog Jan is voor mensen die denken dat ze elite-bier zuipen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat een bagger, doe mij maar gewoon Hertog Jan.
Overigens is de HP als maandblad best oké, maar dat terzijde.
Beste voetbal komt van AZquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:58 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Klopt, die kijken dan ook naar PSV en Feyenoord.
Voor kunst kijk je naar Ajax.
Ik ben dezelfde mening toebedeeld, maar normaal gesproken drink ik enkel Albert Heijn-bier of nog erger: Euroshopper of Schultenbrau.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:58 schreef waht het volgende:
[..]
Eigenlijk is Amstel bagger, maar in uw penibele situatie zou ik hetzelfde doen.
Ik heb je ontmoet, gek!quote:
In Amsterdam?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zag vandaag nog zo'n pipo met zijn "clubs".
VS houdt helemaal niet van mannen.quote:
Hoe kan een libertarier nou Hitler zijn in zijn eigen ogen?quote:
Koop Veltins van de Lidl dat is gewoon goed bier.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ben dezelfde mening toebedeeld, maar normaal gesproken drink ik enkel Albert Heijn-bier of nog erger: Euroshopper of Schultenbrau.
Ik dacht ook van: zozo, gaan we uitdagen, kakker met je bolle plofharses.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In Amsterdam?
Die voelt zich vast thuis daar.
Ach, ik ga doorgaans op de aanbiedingen af. Elke keer weer ander, maar goedkoop, bier.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ben dezelfde mening toebedeeld, maar normaal gesproken drink ik enkel Albert Heijn-bier of nog erger: Euroshopper of Schultenbrau.
A'dam heeft toch vast een golfbaan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In Amsterdam?
Die voelt zich vast thuis daar.
Neu, het is gewoon een pilsner. De iets meer verheven bierdrinken drinkt speciaalbieren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hertog Jan is voor mensen die denken dat ze elite-bier zuipen.
Betyar dicht mij een Hitlerkapsel toe.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe kan een libertarier nou Hitler zijn in zijn eigen ogen?
Guus Meeuwis is er niks bij.quote:
Uitdagen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik dacht ook van: zozo, gaan we uitdagen, kakker met je bolle plofharses.
Hitler föhnde zijn haar toch niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Betyar dicht mij een Hitlerkapsel toe.
Daarnaast zien diverse POL-malloten - ik noem een Bluesdude en Ryan3 - na het genocidetopic mij als een nieuwe dictator.
Met zo'n tas paraderen bij de bushalte. Hufter.quote:
Kwantiteit gaat doorgaans toch boven kwaliteit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Neu, het is gewoon een pilsner. De iets meer verheven bierdrinken drinkt speciaalbieren.
Ik vind je wel naïef, maar dat ben ik ook als het aankomt op droombeelden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Betyar dicht mij een Hitlerkapsel toe.
Daarnaast zien diverse POL-malloten - ik noem een Bluesdude en Ryan3 - na het genocidetopic mij als een nieuwe dictator.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |