Nee hoor. Gewoon een beetje alt-tab, bureau volleggen met papieren en boeken en af en toe een intellectuele kreet slaken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet doen. Optellende en aftrekkende academische vormen de top van het bedrijfsleven. Zij moeten dan ook goed kunnen tellen.
Soort van nichtenversie van Rocky.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Doe je goed, V_P neemt hem graag van je over. Kan ie trainen.
Champagne voor iemand met plebspartij als UI, schandequote:Op woensdag 2 mei 2012 22:49 schreef betyar het volgende:
Bij het laatste fluitsignaal trokken we een fles bubbels open, is dat triest of niet?
Mooi, jij mag later m'n belastingaangiften doen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moet ook niet happen inderdaad. Maar ben blij dat ik die status geniet.
Vandaag nog heel interessant lopen doen door op een whiteboard een fantastische constructie uit te tekenen om shitschulden belastingvrij om te zetten. Hoppa!
welk fluitsignaal?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:49 schreef betyar het volgende:
Bij het laatste fluitsignaal trokken we een fles bubbels open, is dat triest of niet?
Ja. Troost je want je bent vast niet de enige.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:49 schreef betyar het volgende:
Wij ook. Maar voor een Brabo is dat triest.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:49 schreef betyar het volgende:
Ik doe geen IB-aangiftewerk. Levert veel te weinig op. Geen enkel kantoor aan de zuidas volgens mij.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooi, jij mag later m'n belastingaangiften doen.
Nee nee. Vroeger klappen zat voor gehad.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wij ook. Maar voor een Brabo is dat triest.
Je zal maar een IB-mannetje zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik doe geen IB-aangiftewerk. Levert veel te weinig op. Geen enkel kantoor aan de zuidas volgens mij.
Je eigen belastingadviesbureau, lijkt je dat niet wat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik doe geen IB-aangiftewerk. Levert veel te weinig op. Geen enkel kantoor aan de zuidas volgens mij.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja. Troost je want je bent vast niet de enige.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wij ook. Maar voor een Brabo is dat triest.
Belastingadviesbureau Bol Hok.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je eigen belastingadviesbureau, lijkt je dat niet wat?
Lekker meters maken met de aanslagen van Henk & Ingrid.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ben niet ondernemend genoeg, te risicovermijdend.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je eigen belastingadviesbureau, lijkt je dat niet wat?
Ga voor PSV juichen man.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee nee. Vroeger klappen zat voor gehad.
quote:
Zeker ook het probleem bij de vrouwtjes?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ben niet ondernemend genoeg, te risicovermijdend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |