quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je zou VS en mij moeten zien, als we dan tussen de bontkraagjes staan presteer ik het regelmatig om dan naar VS te krijsen: "HABI WAT IS DEZE KAIK JIJ HIER".
Zijn je ouders daar niet ietwat teleurgesteld over?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ben er mee opgevoed maar doe er verder weinig mee.
Eigenlijk moet je het gewoon zien i.p.v. dat ik het uitleg, maar ik krijs het op zo'n hysterisch toontje en zwaai dan ook met mijn armen, zoals zo'n opblaasbare unit doet.quote:
Die Franse faalhazen hebben enkele jaren geleden gepleit voor een extra belasting op Duitse producten omdat de Duitse economie zo concurrerend en efficient was, daardoor zou de Franse economie geen eerlijke kans hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:09 schreef eriksd het volgende:
Sarkozy is een mooie vent.
Hollande is goed omdat het zo'n linkse faalhaas is waardoor meer franse bedrijven zich hier fiscaal gaan vestigen. Hoppa!
De een wel de ander niet gok ik, zoals het wel vaker het geval is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zijn je ouders daar niet ietwat teleurgesteld over?
Fransen zijn gek, gegijzeld door gevestigde belangen van vakbondsledenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die Franse faalhazen hebben enkele jaren geleden gepleit voor een extra belasting op Duitse producten omdat de Duitse economie zo concurrerend en efficient was, daardoor zou de Franse economie geen eerlijke kans hebben.
Je zou bijna zeggen dat je een Nederlander bent!quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De een wel de ander niet gok ik, zoals het wel vaker het geval is.
Mijn pa is er ook nooit zo mee bezig geweest.
Ik zal straks meer van het artikel plaatsen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:38 schreef De_Guidance het volgende:
Wel waardeloos waht als ze dan geen voorbeelden noemen.
Ga ervan uit dat alles tegen je gebruikt wordt. Dit is teh intarwebz.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:13 schreef De_Guidance het volgende:
Ga je dit tegen mij gebruiken of is er sprake van oprechte interesse Friek?
Hij wil je.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:13 schreef De_Guidance het volgende:
Oprechte interesse. Vroeg me even af hoe het nu precies zat met de secularisatie bij moslims, maar zoals ik het hoor klinkt het precies hetzelfde als bij het gemiddelde Brabantse katholieke gezinnetje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:13 schreef De_Guidance het volgende:
Vooral "dit is POL".quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:14 schreef waht het volgende:
[..]
Ga ervan uit dat alles tegen je gebruikt wordt. Dit is teh intarwebz.
Ze hebben het vanavond over niets anders dan het voorbeeld van Duitsland volgen. Maar ja, ze hebben het dan ook weer over meer ambtenaren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die Franse faalhazen hebben enkele jaren geleden gepleit voor een extra belasting op Duitse producten omdat de Duitse economie zo concurrerend en efficient was, daardoor zou de Franse economie geen eerlijke kans hebben.
Er is daar een wetenschappelijk boek over geschreven, identiteitsvorming bij Turken en Marokkanen in Nederland.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat je een Nederlander bent!
Mooi toch. Dan kan de rest van het internet alleen maar meevallen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vooral "dit is POL".
Die gasten gebruiken alles tegen je, zelfs je moeder.
True, na bootcamp "POL" kan je elk forum aan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:16 schreef waht het volgende:
[..]
Mooi toch. Dan kan de rest van het internet alleen maar meevallen.
Ik denk dat het heel erg per gemeenschap en familie verschilt en kan mij best voorstellen dat velen er niet te koop mee lopen om de lieve vrede te bewaren (dus ruzies en discussies voorkomen, niet per se meteen geweld)quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oprechte interesse. Vroeg me even af hoe het nu precies zat met de secularisatie bij moslims, maar zoals ik het hoor klinkt het precies hetzelfde als bij het gemiddelde Brabantse katholieke gezinnetje.
Dit lijkt me een zeer gevaarlijke uitspraak.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:16 schreef waht het volgende:
[..]
Mooi toch. Dan kan de rest van het internet alleen maar meevallen.
Sigbaarquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die gasten gebruiken alles tegen je, zelfs je moeder.
Je hebt een goede smaak in filmsquote:
Heb ik tenminste nog ergens een goede smaak in.quote:
Komt toch teringweer aan, om 24:00 is iedereen weg.quote:
quote:
Je kan je afvragen wat erger is, Geert of Fox, maar die twee samen, match made in hellquote:
Fox heeft wel de beste cartoons.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je kan je afvragen wat erger is, Geert of Fox, maar die twee samen, match made in hell
Dat commentaar hoor je dan voornamelijk van mensen die zelf nog slechter uit hun woorden komenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoor dat dan, dat zuivere Brits Oxford Engels!
Die is ook wel goed, maar toch, Simpsons, American Dad, Family Guy etc.quote:
Gelukkig heb ik geen overduidelijk Nederlands accent er doorheen klinken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat commentaar hoor je dan voornamelijk van mensen die zelf nog slechter uit hun woorden komen
Amerikaans is toch mooier.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoor dat dan, dat zuivere Brits Oxford Engels!
Fuck Yeahquote:
De nieuws en politiek afdeling van Vos voert een geheel eigen koers.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die is ook wel goed, maar toch, Simpsons, American Dad, Family Guy etc.
Allemaal Fox.
Simpsons is toch wel stukken minder sinds er concurrentie is gekomen. Die andere twee vind ik niet echt denderend.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die is ook wel goed, maar toch, Simpsons, American Dad, Family Guy etc.
Allemaal Fox.
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:35 schreef Nautilus. het volgende:
Net een aantal telefoontjes gepleegd en ik denk dat ik het antwoord heb, erik.
Voor een nicht heb jij echt geen stijl of smaakgevoelquote:
Wiskundigen hebben z'n omvang berekent?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:35 schreef Nautilus. het volgende:
Net een aantal telefoontjes gepleegd en ik denk dat ik het antwoord heb, erik.
Oeeeeeh!quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voor een nicht heb jij echt geen stijl of smaakgevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |