Je hebt een goede smaak in filmsquote:
Heb ik tenminste nog ergens een goede smaak in.quote:
Komt toch teringweer aan, om 24:00 is iedereen weg.quote:
quote:
Je kan je afvragen wat erger is, Geert of Fox, maar die twee samen, match made in hellquote:
Fox heeft wel de beste cartoons.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je kan je afvragen wat erger is, Geert of Fox, maar die twee samen, match made in hell
Dat commentaar hoor je dan voornamelijk van mensen die zelf nog slechter uit hun woorden komenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoor dat dan, dat zuivere Brits Oxford Engels!
Die is ook wel goed, maar toch, Simpsons, American Dad, Family Guy etc.quote:
Gelukkig heb ik geen overduidelijk Nederlands accent er doorheen klinken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat commentaar hoor je dan voornamelijk van mensen die zelf nog slechter uit hun woorden komen
Amerikaans is toch mooier.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoor dat dan, dat zuivere Brits Oxford Engels!
Fuck Yeahquote:
De nieuws en politiek afdeling van Vos voert een geheel eigen koers.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die is ook wel goed, maar toch, Simpsons, American Dad, Family Guy etc.
Allemaal Fox.
Simpsons is toch wel stukken minder sinds er concurrentie is gekomen. Die andere twee vind ik niet echt denderend.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die is ook wel goed, maar toch, Simpsons, American Dad, Family Guy etc.
Allemaal Fox.
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:35 schreef Nautilus. het volgende:
Net een aantal telefoontjes gepleegd en ik denk dat ik het antwoord heb, erik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |