Ik verbaas me er ook regelmatig over.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zo onder de Nederlanders leefde.
Geweldig film over een heel foute groep mensenquote:
Zijn die kansenjongeren die bij de overheid voorrang krijgen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:38 schreef De_Guidance het volgende:
Wel waardeloos waht als ze dan geen voorbeelden noemen.
Het zijn gewoon ondernemers, niets bijzonders aan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geweldig film over een heel foute groep mensen
Helaas voor jou krijgen dikzakken nergens voorrang.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zijn die kansenjongeren die bij de overheid voorrang krijgen.
HABI WAT IS DEZE!!?? WHOLLA!quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:47 schreef eriksd het volgende:
Mijn favoriet zijn van die VU-figuren met "wat is die artikel".
Prachtig, echt prachtig.
quote:
Even quoten voor het geval dat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:23 schreef Picchia het volgende:
Even een filmpje van Breivik kijken om mijn dag weer goed te maken.
Dat waren ze bij IG Farben ook toen ze Zyklon B verkochten in hoeveelheden die nooit als pesticide kon worden ingezet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het zijn gewoon ondernemers, niets bijzonders aan.
Da's de ma van Koos die wat overjarige Euroshopperproducten uitscheidt.quote:
Ik vroeg niet welke jouw favoriet zijn anders.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:47 schreef eriksd het volgende:
Mijn favoriet zijn van die VU-figuren met "wat is die artikel".
Prachtig, echt prachtig.
Nou en.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik vroeg niet welke jouw favoriet zijn anders.
Deze ga ik echt onthouden als er weer zo'n eerstejaars dombo iets uitkraamt.quote:
Hihi, je hebt geen idee hoe mijn familiegeschiedenis met dergelijke ondernemingen verwoven is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat waren ze bij IG Farben ook toen ze Zyklon B verkochten in hoeveelheden die nooit als pesticide kon worden ingezet.
Ook heel fout.
Onweer terwijl je aan het copuleren bent heeft inderdaad wel iets.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik hoor zojuist dat onweer geil weer is.
Wat een bedroevende imitatie zeg , die van vP sloeg nog ergens op.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
als ik en m'n boyz jou huis zoeken vinden jij Allah roepe jonge sukkel
Ben jij eigenlijk islamitisch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat een bedroevende imitatie zeg , die van vP sloeg nog ergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |