Al die NATO-wapens zijn voor een redelijk prijsje beland in de handen van 's werelds salonfähige dictators en andere autoritaire heersers.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:00 schreef waht het volgende:
[..]
Al die Sovjet-wapens zijn voor een habbekrats beland in de handen van 's werelds ergste dictators en rebellen.
Hoppa!
Ja maar daar hebben we aan verdiend. Significant verschil.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Al die NATO-wapens zijn voor een redelijk prijsje beland in de handen van 's werelds salonfähige dictators en andere autoritaire heersers.
Wij zaten begin jaren 90 dan ook in geheel andere economische omstandigheden dan de voormalige Sovjet-republieken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:13 schreef waht het volgende:
[..]
Ja maar daar hebben we aan verdiend. Significant verschil.
Ja, in 1972quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:16 schreef De_Guidance het volgende:
Feyenoord gaat de Champions League winnen.
OMG!quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:17 schreef De_Guidance het volgende:
Nummertje 2 is ook gepakt, in Georgië.
....quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:23 schreef Picchia het volgende:
Even een filmpje van Breivik kijken om mijn dag weer goed te maken.
quote:In recent years, a new threat has emerged: the mafia state. Across the
globe, criminals have penetrated governments to an unprecedented degree.
The reverse has also happened: rather than stamping out powerful gangs,
some governments have instead taken over their illegal operations.
In mafia states, government o⁄cials enrich themselves and their families
and friends while exploiting the money, muscle, political influence, and
global connections of criminal syndicates to cement and expand their
own power. Indeed, top positions in some of the world’s most profitable
illicit enterprises are no longer filled only by professional criminals; they
now include senior government o⁄cials, legislators, spy chiefs, heads of
police departments, military o⁄cers, and, in some extreme cases, even
heads of state or their family members.
Ik verbaas me er ook regelmatig over.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zo onder de Nederlanders leefde.
Geweldig film over een heel foute groep mensenquote:
Zijn die kansenjongeren die bij de overheid voorrang krijgen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:38 schreef De_Guidance het volgende:
Wel waardeloos waht als ze dan geen voorbeelden noemen.
Het zijn gewoon ondernemers, niets bijzonders aan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geweldig film over een heel foute groep mensen
Helaas voor jou krijgen dikzakken nergens voorrang.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zijn die kansenjongeren die bij de overheid voorrang krijgen.
HABI WAT IS DEZE!!?? WHOLLA!quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:47 schreef eriksd het volgende:
Mijn favoriet zijn van die VU-figuren met "wat is die artikel".
Prachtig, echt prachtig.
quote:
Even quoten voor het geval dat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:23 schreef Picchia het volgende:
Even een filmpje van Breivik kijken om mijn dag weer goed te maken.
Dat waren ze bij IG Farben ook toen ze Zyklon B verkochten in hoeveelheden die nooit als pesticide kon worden ingezet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het zijn gewoon ondernemers, niets bijzonders aan.
Da's de ma van Koos die wat overjarige Euroshopperproducten uitscheidt.quote:
Ik vroeg niet welke jouw favoriet zijn anders.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:47 schreef eriksd het volgende:
Mijn favoriet zijn van die VU-figuren met "wat is die artikel".
Prachtig, echt prachtig.
Nou en.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik vroeg niet welke jouw favoriet zijn anders.
Deze ga ik echt onthouden als er weer zo'n eerstejaars dombo iets uitkraamt.quote:
Hihi, je hebt geen idee hoe mijn familiegeschiedenis met dergelijke ondernemingen verwoven is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat waren ze bij IG Farben ook toen ze Zyklon B verkochten in hoeveelheden die nooit als pesticide kon worden ingezet.
Ook heel fout.
Onweer terwijl je aan het copuleren bent heeft inderdaad wel iets.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik hoor zojuist dat onweer geil weer is.
Wat een bedroevende imitatie zeg , die van vP sloeg nog ergens op.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
als ik en m'n boyz jou huis zoeken vinden jij Allah roepe jonge sukkel
Ben jij eigenlijk islamitisch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat een bedroevende imitatie zeg , die van vP sloeg nog ergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |