Ik zie een dikke man en een negerin.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Beste zangers van NL op 3, mijn niveau.
Nou mooi.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:46 schreef waht het volgende:
De tweede verdachte van de roofmoord op de Haagse juwelier is opgepakt. In Georgië.
Wat een armoedig zooitjequote:
Vol jeugdig optimisme. Daar komt ze wel van terug als de tijd zijn sporen achter laat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een armoedig zooitje
Dat Idols-meisje weet wel van wanten volgens mij.
Halverwege de 40 ga ik iets totaal anders doen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:48 schreef waht het volgende:
[..]
Vol jeugdig optimisme. Daar komt ze wel van terug als de tijd zijn sporen achter laat.
Wij daarentegen gaan een salarisschaal omhoog bij elke rimpel. Wat een leven.
Ik wil je iets vragen over de vrij te stellen VI-winst bij overdracht van activa van hoofdhuis naar VI gelet op de objectvrijstelling. Kan ik je daar een PM over sturen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een armoedig zooitje
Dat Idols-meisje weet wel van wanten volgens mij.
Die sukkel heeft zichzelf aangegeven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:46 schreef waht het volgende:
De tweede verdachte van de roofmoord op de Haagse juwelier is opgepakt. In Georgië.
Een jonge griet van begin 20 neuken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Halverwege de 40 ga ik iets totaal anders doen.
Misschien heeft ie een geweten en voelde het niet goed dat ie iemand om het leven heeft gebracht?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die sukkel heeft zichzelf aangegeven.
Man, wat daar ¤500 is, is hier een miljoen. Hij had daar jarenlang zonder problemen kunnen leven.
Het is een oostblokker.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien heeft ie een geweten en voelde het niet goed dat ie iemand om het leven heeft gebracht?
Geen betaald werk...quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Mails beantwoorden en modereren. Niet op FOK!.
Echt? Vanwege leefstijl of iets erfelijk?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:50 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens ga ik ervan uit de 40 niet te halen, maximaal 45.
Hij heeft wel zo'n typische boeventronie. Zo'n Tsjetsjeense rebel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die sukkel heeft zichzelf aangegeven.
Man, wat daar ¤500 is, is hier een miljoen. Hij had daar jarenlang zonder problemen kunnen leven.
Erfelijk gezien heb ik de beste genen die er zijn, zelfs na jarenlang afbeulen van de lichamen wilden mijn grootouders maar met moeite dood, taai vlees dus.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Echt? Vanwege leefstijl of iets erfelijk?
von_Preussen eindigt waarschijnlijk in een Afrikaanse gevangenis na een uit de hand gelopen zakenreis.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Echt? Vanwege leefstijl of iets erfelijk?
* Kuch *, dat heeft elke oostblokker.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:53 schreef waht het volgende:
[..]
Hij heeft wel zo'n typische boeventronie. Zo'n Tsjetsjeense rebel.
Jij zegt het.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
* Kuch *, dat heeft elke oostblokker.
Uiteraard, maar voor mij is het ook nog vrij nieuw. Heb geen hulpmiddelen bij de hand.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:49 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik wil je iets vragen over de vrij te stellen VI-winst bij overdracht van activa van hoofdhuis naar VI gelet op de objectvrijstelling. Kan ik je daar een PM over sturen?
Dat zou wel een tragische dood zijn. Tja, kijk maar eens wat Friso is overkomen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Erfelijk gezien heb ik de beste genen die er zijn, zelfs na jarenlang afbeulen van de lichamen wilden mijn grootouders maar met moeite dood, taai vlees dus.
Maar gok het op levensstijl en karakter, ik ben zo'n nare knul dat iemand me best eens de hersens zou kunnen inslaan.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:54 schreef waht het volgende:
[..]
von_Preussen eindigt waarschijnlijk in een Afrikaanse gevangenis na een uit de hand gelopen zakenreis.
Sure.quote:
Die is nog niet dood, dat weet je?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zou wel een tragische dood zijn. Tja, kijk maar eens wat Friso is overkomen.
deze post. bewijst. dat. je. darwin. niet. begrijpt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Erfelijk gezien heb ik de beste genen die er zijn, zelfs na jarenlang afbeulen van de lichamen wilden mijn grootouders maar met moeite dood, taai vlees dus.
Maar gok het op levensstijl en karakter, ik ben zo'n nare knul dat iemand me best eens de hersens zou kunnen inslaan.
Uiteindelijk delven we allemaal het onderspit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom moest ik aan de rechter man denken.
Tapte laatst een mop daarover die erg ongepast was, zelfs voor mijn begrippen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
* Mag * geen * grappen * over * WO II * maken *
Darwin hield er dan ook geen rekening mee dat je tegenwoordig zomaar overhoop kan worden geschoten. Of met 200km/h tegen een boom klapt. Of dat je gaat trouwen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
deze post. bewijst. dat. je. darwin. niet. begrijpt.
Robotploeg?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:57 schreef Friek_ het volgende:
Zolang die rotploeg uit Amsterdam maar vandaag geen kampioen wordt.
Ik gooi die tegenwoordig in de koekenpan. Duurt even maar lekker krokant.quote:
Nog niet dood....Maar de toestand waarin hij vermoeddelijk verkeert is ook meer dood dan levend...quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die is nog niet dood, dat weet je?
Doe maar even een PM.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tapte laatst een mop daarover die erg ongepast was, zelfs voor mijn begrippen.
Die ken ik niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doe maar even een PM.
Het was toch niet die van Hitler die in het concentratiekamp op bezoek kwam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |