Hitler at bitterballen.quote:
Dat denk ik altijd van bakfietspapa's.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met zo'n tas paraderen bij de bushalte. Hufter.
Zuidquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat denk ik altijd van bakfietspapa's.
Kijk-mij-eens-zulke-dure-grond-hebben-dat-ik-mijn-auto-niet-kwijt-kan.
Waar?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ga opnieuw solliciteren voor een functie in politiek Den Haag.
Hoppa!
Ik zou de hamer van de nieuwe voorzitter wel willen draaien.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
Hoppa!
Daar heb je hem weer, zolderkamerheldquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:06 schreef JoaC het volgende:
GS, je lijkt totaal niet op Hitler.
Hitler had charisma
Meer details.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
Hoppa!
Bakfietsen.....quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat denk ik altijd van bakfietspapa's.
Kijk-mij-eens-zulke-dure-grond-hebben-dat-ik-mijn-auto-niet-kwijt-kan.
Volop kansen voor EchtGaaf.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.pvv.nl/index.php/vacatures-mainmenu-142.html
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar heb je hem weer, zolderkamerheld.
Interne sollicitatie. We krijgen ons eigen persbureau.quote:
Een gerichte actie op Twingo's.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Politie gaat bewust verkeer vertragen op loonsverhoging af te dwingen. [ afbeelding ]
Erik, jij smelt ook voor mij. En jij bent politicus in spe.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:11 schreef eriksd het volgende:
Moet je wel een ander kapsel nemen Koos. Die dode marmot in combinatie met je hamstertanden ontlokken Graus wellicht nieuws, maar de rest?
Haha, ik ga dan toch met het OV. Zal ze leren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Politie gaat bewust verkeer vertragen op loonsverhoging af te dwingen. [ afbeelding ]
Die kansloze mensen die daar wonen hebben helemaal geen auto.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb die kansen verspeeld met mijn postgedrag.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Erik, jij smelt ook voor mij. En jij bent politicus in spe.
Waarschijnlijk merk ik er geen ruk van omdat ik twee uur later pas naar huis ga.quote:
Gelukkig maak je het allemaal goed met je getwotter.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb die kansen verspeeld met mijn postgedrag.
Ja, dat zei Hitler ook.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:06 schreef waht het volgende:
[..]
Kwantiteit gaat doorgaans toch boven kwaliteit.
Hoezo? Je bent mod en een watje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb die kansen verspeeld met mijn postgedrag.
Dit, plus je hebt propaganda van MaoKoosquote:
Ach kom nou, in die 44k aan meuk zitten echt wel dingen die wat dat betreft nadelig zijn. Staat ook allemaal tot in den treure online.quote:
Nou en.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach kom nou, in die 44k aan meuk zitten echt wel dingen die wat dat betreft nadelig zijn. Staat ook allemaal tot in den treure online.
Niemand van ons is een leven in de spotlight beschoren, dat lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach kom nou, in die 44k aan meuk zitten echt wel dingen die wat dat betreft nadelig zijn. Staat ook allemaal tot in den treure online.
Ho ho, wacht even.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:32 schreef waht het volgende:
[..]
Niemand van ons is een leven in de spotlight beschoren, dat lijkt me duidelijk.
Doe maar niet, je schedel weerkaatst het licht zo vervelend.quote:
6,8/10quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doe maar niet, je schedel weerkaatst het licht zo vervelend.
Naïviteit is mooi.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind je wel naïef, maar dat ben ik ook als het aankomt op droombeelden.
Titels zijn wat anders dan een CV, proleet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Naïviteit is mooi.
Ik geloof in mezelf en rechtvaardigheid enzo.
Ben je op jonge leeftijd al een overtuigde antikapitalist en weiger je het keurslijf te frummelen kom je er later achter dat je jeugdige rebellie net zo naïef is als geloven in een optimistisch wereldbeeld.
Met het verschil dat je afgestudeerd en twee titels op zak wat comfortabeler kan afgeven op het onrecht in de wereld dan als hippieachtige kraakpandbewoner zonder cv.
Leg eens uit?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:11 schreef betyar het volgende:
Mensen die denken dat je geld bij je werk komt brengen
Titels, allemaal smoesjes om schaamteloos te graaien.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Naïviteit is mooi.
Ik geloof in mezelf en rechtvaardigheid enzo.
Ben je op jonge leeftijd al een overtuigde antikapitalist en weiger je het keurslijf te frummelen kom je er later achter dat je jeugdige rebellie net zo naïef is als geloven in een optimistisch wereldbeeld.
Met het verschil dat je afgestudeerd en twee titels op zak wat comfortabeler kan afgeven op het onrecht in de wereld dan als hippieachtige kraakpandbewoner zonder cv.
Een MBO drop-out met een meerderwaardigheidscomplex en een bio-complex vegadieet heeft het allebei niet, bittere boleet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Titels zijn wat anders dan een CV, proleet.
Graaien doen we allemaal.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:40 schreef waht het volgende:
[..]
Titels, allemaal smoesjes om schaamteloos te graaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |