Ergens geld plukken is dan ook makkelijker dan mensen een "nee" verkopen, zo is het altijd al geweest in Nederland. Plak er een zieligheidssticker op en klaar. Volgens cijfers hebben we hier in Nederland ook ongekend veel mensen met een 'beperking' vergeleken met het buitenland.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is dan ook te idioot voor woorden dat je met 52% belasting vanaf 50k nog steeds zo'n gat in je begroting hebt. Om de een of andere reden stapt men daar heel gemakkelijk overheen in het kader van "haal het geld waar het zit".
Kan jij trouwens geen PGB ontvangen voor je seksuele voorkeur?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ergens geld plukken is dan ook makkelijker dan mensen een "nee" verkopen, zo is het altijd al geweest in Nederland. Plak er een zieligheidssticker op en klaar. Volgens cijfers hebben we hier in Nederland ook ongekend veel mensen met een 'beperking' vergeleken met het buitenland.
Maar goed, PvdA beleid he.
Export:quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een gigantisch deel van de economie? Heb je mischien cijfers?
Duitsland produceert nog veel meer dan alleen auto's, dat is voornamelijk de middenstand te verdanken. Als je dat bij elkaar gaat optellen dan zul je zien dat de autoindustrie niet het enige punt is waarop de Duitse economie scoort.
Life-sciences, nanotechnologie, schone energie, blablabla. Maar er valt genoeg te verdienen in de high tech.quote:[..]
Welke innovatie? Nederland produceert nagenoeg niets.
Dank, 9,1% is nu niet bepaald een "gigantisch" deel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:36 schreef waht het volgende:
[..]
Export:
[ afbeelding ]
[..]
Life-sciences, nanotechnologie, schone energie, blablabla. Maar er valt genoeg te verdienen in de high tech.
Niet? Ik vind van wel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dank, 9,1% is nu niet bepaald een "gigantisch" deel.
Als Nederland tien procent op haar export kan bijtellen kunnen we allemaal een extra huis kopen man.quote:
Maar dan nog doe je andere sectoren onrecht aan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:42 schreef waht het volgende:
[..]
Als Nederland tien procent op haar export kan bijtellen kunnen we allemaal een extra huis kopen man.
Dat is dan onbedoeld.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar dan nog doe je andere sectoren onrecht aan.
OMYGOWWDZZ KooSZZZ, hij verwijderde een post van je!quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij blijft open, maar "Joden afmaken! Hoppa!" verwijder ik gewoon direct.
Is hij weereens geschokkeerd over de homocaust?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:55 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, onze selectief verontwaardigde relnicht is ook weer bezig.
Knal dan het gewoon het hele topic dicht inderdaad.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:55 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, onze selectief verontwaardigde relnicht is ook weer bezig.
Contextueel verschil.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Knal dan het gewoon het hele topic dicht inderdaad.
Maak gerust een grap over Joden hier als je wil.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, van VS mag je Apartheid de hemel inprijzen en gevangenschap op Robbeneiland een strandvakantie noemen, maar o wee als je een overduidelijk grapje maakt over nazi's en joden.
Een dergelijk topic vraagt nou eenmaal om reacties zoals die van mij.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maak gerust een grap over Joden hier als je wil.
Maar dergelijk geneuzel in een CIDI magneet heb ik geen zin aan.
'n schande is het.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:57 schreef von_Preussen het volgende:
Inderdaad, toen hij nog geen mod was, was het hier een vrijplaats van progressieve gedachten, het uitwisselen van meningen en een vrije seksuele moraal.
Nu is het hier een repressieve, zwaarmoedige, grijze omgeving.
In de tijd van de Apartheid hadden de burgers het dan ook gewoon beter dan nu het geval is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, van VS mag je Apartheid de hemel inprijzen en gevangenschap op Robbeneiland een strandvakantie noemen, maar o wee als je een overduidelijk grapje maakt over nazi's en joden.
En dan aan voorbijgangers 25 gulden per stuk bieden?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laten we op de Dam gaan overnachten als protest!
Heb jij nog zoveel guldens bewaard dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En dan aan voorbijgangers 25 gulden per stuk bieden?
De gemiddelde Duitser had het ook niet verkeerd toen de nazi's de scepter zwaaiden. Is het nazi-bewind daarom te prefereren boven dat van de Weimar-Republiek?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de tijd van de Apartheid hadden de burgers het dan ook gewoon beter dan nu het geval is.
Daar had VS dan gewoon gelijk in.
Nou precies, negertjes die elkaar de ledematen afsnijden en daarom pleiten voor wat meer westers politieke overmacht lijkt me meer dan terecht.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de tijd van de Apartheid hadden de burgers het dan ook gewoon beter dan nu het geval is.
Daar had VS dan gewoon gelijk in.
In de jaren 20 ging het Duitsland economisch voor de wind, dus je vergelijking slaat weer nergens op.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De gemiddelde Duitser had het ook niet verkeerd toen de nazi's de scepter zwaaiden. Is het nazi-bewind daarom te prefereren boven dat van de Weimar-Republiek?
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De gemiddelde Duitser had het ook niet verkeerd toen de nazi's de scepter zwaaiden. Is het nazi-bewind daarom te prefereren boven dat van de Weimar-Republiek?
Inderdaad, Duitsland kende in die tijd bijzonder veel miljonairs.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de jaren 20 ging het Duitsland economisch voor de wind, dus je vergelijking slaat weer nergens op.
Laten we het maar houden op de periode 1929-1933.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de jaren 20 ging het Duitsland economisch voor de wind, dus je vergelijking slaat weer nergens op.
Inderdaad, want VS had in deze ook gewoon gelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laten we het maar houden op de periode 1929-1933.
Maar goed, laat ook maar. Dit is een vrij kansloze discussie.
Ja, wou net zeggen… Je moet niet zo dom gaan lopen lullen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laten we het maar houden op de periode 1929-1933.
Maar goed, laat ook maar. Dit is een vrij kansloze discussie.
Zoveel zijn er toch niet meer dat de kosten echt uit de hand gaan lopen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb jij nog zoveel guldens bewaard dan?
Dat zal niet iedereen het met je eens zijn vanwege het 'waar'quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:37 schreef von_Preussen het volgende:
@remlof, eindelijk weer eens een fatsoenlijke TT. Fatsoenlijke user ben je!
FA, middle management hier.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:16 schreef von_Preussen het volgende:
Wie is snakey en wat zit die in POL te modden?
Jezus, wat een bureaucratische structuren zeg. Huren jullie ook externe consultants in?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
FA, middle management hier.
Admins - Forum Admins - Mods.
Weet ik veel, ik ken alleen de forum structuur.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jezus, wat een bureaucratische structuren zeg. Huren jullie ook externe consultants in?
Managementquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:20 schreef eriksd het volgende:
Oh god, de term middle management. Zoek dekking mensen!
Hij corrigeerde VS.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:16 schreef von_Preussen het volgende:
Wie is snakey en wat zit die in POL te modden?
Ja, ik sta teveel toe.quote:
Als php slim was geweest dan had hij het forum onderuit geschopt door een aantal posts / topics bij organisatie's als het CIDI of het meldpunt internetdiscriminatie aan te geven.quote:
Met vergelijkbare onzin heeft hij wel gedreigdquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als php slim was geweest dan had hij het forum onderuit geschopt door een aantal posts / topics bij organisatie's als het CIDI of het meldpunt internetdiscriminatie aan te geven.
Maarja, zo sluw was hij dan toch niet.
Hmmm, volgens mij kan je dat in Rotterdam ook op vanaf het Blaak zien.....op de hogeschool voor blablakunsten of wat het dan ook is.quote:
Daarvan was ik niet op de hoogte.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Met vergelijkbare onzin heeft hij wel gedreigd
Die staan garant voor 25 klapjosti's zeker.quote:
Jullie hebben de rug recht gehouden, chapeau.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Met vergelijkbare onzin heeft hij wel gedreigd
Dit forum gaat nog eens ten onder aan dat simpele SP volk hier.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als php slim was geweest dan had hij het forum onderuit geschopt door een aantal posts / topics bij organisatie's als het CIDI of het meldpunt internetdiscriminatie aan te geven.
Maarja, zo sluw was hij dan toch niet.
Dit is een wel hele grove leugen.quote:
Alsof jouw kerk dat wat uitmaakt…quote:
De willem de kooning academie heet dat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmmm, volgens mij kan je dat in Rotterdam ook op vanaf het Blaak zien.....op de hogeschool voor blablakunsten of wat het dan ook is.
Dit is niet in Rotterdam, toch?
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is een wel hele grove leugen.²
Ik dacht drieëneenhalve zin dat het over piemels ging. Vuilak!quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Sommigen mensen snoepen in de kerk. Dan blijkt dat het snoepje niet zo lekker was dan gedacht. De afloop laat dan raden. Het wordt uit de mond genomen in een onbewaakt ongeblik om vervolgens onder de zetel te plakken...
Lekker gloryholen in het biechthokje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik dacht drieëneenhalve zin dat het over piemels ging. Vuilak!
Ik kan ook niet helpen dat jij direct daaraan denkt. Eigen verantwoordelijkheid heet dat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet zoveel aan piemels denken GS.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij dat begrip geleerdquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik kan ook niet helpen dat jij direct daaraan denkt. Eigen verantwoordelijkheid heet dat.
Piemels zijn kut.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet zoveel aan piemels denken GS.
Nee. Die doe je niet in je mond.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je had ook drieeneenhalve zin aan kutjes kunnen denken.
Eerst?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Een leuke slogan voor de VVD: Eigen Verantwoordelijkheid Eerst.
mlgquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:48 schreef von_Preussen het volgende:
Wie was trouwens voor mlg de laatste bezoeker in de POL-SC die werd gebanned?
Dan kan jij ook niet veel hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik sta hier nog te shaken van die opmerking van die gast over Remlof. Echt schandalig dit.²
3-voud?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:48 schreef von_Preussen het volgende:
Wie was trouwens voor mlg de laatste bezoeker in de POL-SC die werd gebanned?
Ja? Hoezo?quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik sta hier nog te shaken van die opmerking van die gast over Remlof. Echt schandalig dit.²
Nee, dat worden ze al sinds tijden niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja? Hoezo?
Of worden bans niet besproken?²
Dat vind ik niet kunnen :/quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Er werd gesuggereerd dat remlof een heimelijke Turk is.
Nooit geweten dat hij er een oogje op had.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:52 schreef EchtGaaf het volgende:
Met Liesbeth Spies kan Rutte het wel vergeten.
Dat sowieso, D_G. Dat sowieso.quote:
Nou dat weet ik niet hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nooit geweten dat hij er een oogje op had.
Inderdaad, de hardwerkende Nederlander mist alle lol terwijl de studentjes hun tijd verdoen.quote:
Mark is een eunuch.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:00 schreef De_Guidance het volgende:
Zou Mark een grotere piemel hebben dan Diederik vraag ik me nu af.
Correct. Deze is uit België.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmmm, volgens mij kan je dat in Rotterdam ook op vanaf het Blaak zien.....op de hogeschool voor blablakunsten of wat het dan ook is.
Dit is niet in Rotterdam, toch?
'Bij twijfel, Hero', lijkt me een prima advies.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:02 schreef De_Guidance het volgende:
De 'wat moet ik stemmen'-topics in VKZ(vooral het vaak heel objectieve advies)
Sap sappiger dan Halsema?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:00 schreef De_Guidance het volgende:
Zou Mark een grotere piemel hebben dan Diederik vraag ik me nu af.
Ik verwacht een reprimande van Reya waarbij vergeleken de meest schunnige insinuatie van mlg een zaligspreking zal zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Correct. Deze is uit België.
Daarbij moet gezegd worden dat Ilja Leonard Pfeijffer de beste dichter van het moment is.
De_Crypto.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Als hij het niet doet RTL het wel net als vorige keer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vraag me af of Gerard Joling dit jaar ook weer een stemadvies gaat geven.
Vast wel in de jury van een of andere zogenaamde talentenjacht.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vraag me af of Gerard Joling dit jaar ook weer een stemadvies gaat geven.
Ik zou eerder gaan voor 'MenS'. Bij twijfel dan, heh.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:03 schreef Reya het volgende:
[..]
'Bij twijfel, Hero', lijkt me een prima advies.
U mag niet stemmen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zou eerder gaan voor 'MenS'. Bij twijfel dan, heh.
Laten we het hopen. Anders was mijn getroll vandaag voor niets geweest.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:04 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik verwacht een reprimande van Reya waarbij vergeleken de meest schunnige insinuatie van mlg een zaligspreking zal zijn.
Ik denk ook niet dat de oorlog in Afghanistan te winnen is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:09 schreef De_Guidance het volgende:
Waar is de emotie heren? En waar de passie?
Hier gaan we de oorlog niet mee winnen.
Ik mengde wat uitspraken van mijn eerste voetbaltrainer en mijn eerste werkgever.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:09 schreef De_Guidance het volgende:
Waar is de emotie heren? En waar de passie?
Hier gaan we de oorlog niet mee winnen.
Dat denk ik ook niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat de oorlog in Afghanistan te winnen is.
Ow vast welquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als hij het niet doet RTL het wel net als vorige keer.
Je drukte je snor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:12 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik mengde wat uitspraken van mijn eerste voetbaltrainer en mijn eerste werkgever.
In beide was ik geen kei zo te horen.
Ik heb wel een snor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Maar geen stoere.quote:
Mag ik mij aansluiten bij uw beweging?quote:
Sjorry.quote:
Gewoon een zwerverssnor.quote:
Jij moet al helemaal je bek houden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mag ik mij aansluiten bij uw beweging?
JMJTH - voor al uw onderbuikgevoelens.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Snorry.quote:
Of wil je soms ook je ballen scheren?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Jij moet al helemaal je bek houden.
De snor van jouw moeder is langzaam afgekalfd door de vloeitjes.quote:
Dit ben ik niet van u gewend.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Koos is daar wel tegen bestand, hij weet dat ik graag zijn baan zou hebben.quote:
Amateur-scheldkannonades.quote:
Zie je wel?quote:
quote:
Haha Koos.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:23 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Koos is daar wel tegen bestand, hij weet dat ik graag zijn baan zou hebben.
Vertel me niet dat die gradatie je vreemd voorkomt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:25 schreef De_Guidance het volgende:
Sommige mensen moeten gewoon hun bek houden , maar jij, jij , jij moet hem helemaal houden.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:25 schreef Dutchnative het volgende:
Karremans mogelijk getuige in proces Mladic
Even voor de duidelijkheid , ik ben random gedachten en onzin aan het posten momenteel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:27 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Vertel me niet dat die gradatie je vreemd voorkomt.
Dat wil iedereen, vooral remlof.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:23 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Koos is daar wel tegen bestand, hij weet dat ik graag zijn baan zou hebben.
Ze kunnen anders erg handig zijn:quote:
Dat komt me bekend voor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid , ik ben random gedachten en onzin aan het posten momenteel.
Hoe?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:22 schreef remlof het volgende:
mlg heeft op vakkundige wijze zijn ban weten te verlengen tot oktober.
Dit type 'student'quote:
Daar heb ik het niet gevonden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Preciezer: http://studenten.dejaap.n(...)ecomes-tentamenseks/
Nu wil ik dat topic in ONZ met variaties op dit plaatje graag lezen, maar ik kan het niet vinden.quote:
Maar dat vroeg 'ie niet, snor.quote:
Dit soort 'studentes' staan net zo ver van mij af als caissières bij de Albert Heijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:29 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ze kunnen anders erg handig zijn:
Het studentikoze leven van Anne-Fleur Leenders: tentamenstress becomes tentamenseks
Column Reacties toevoegen
Na een heerlijk weekje vertoeven aan de Zuid Franse kust, en lekker kussen met Frans Nederlands, moest ik er toch aan gaan geloven; ik moest studeren. Goddank dat paps heeft gezegd dat ik niet verder dan mijn bachelor hoef. Nog meer jaren de boeken in trek ik echt niet. Ik kan nu al onwijs opzien tegen de komende twee jaar. Maar goed, mijn week was dus onwijs geestdodend. Wekker 10.30 uur, zodat ik om 12 uur met een blikje Redbull in de UB zat. Half één natuurlijk lunch met de hele club, dat is altijd onwijs gezellig. We zorgen dan dat we allemaal lekkere dingetjes mee hebben en dan gaan we lekker met z’n allen peuzelen.
Rond half 3 weer aan de bak. Goddank dat ik altijd wel een leuke eetafspraak heb, zodat ik een smoes heb om er niet tot kwart voor twaalf te moeten zitten. Maar goed, jullie begrijpen mijn punt; het was een verschrikkelijke week. Niveau van zelfmedelijden was in geen tijden zo hoog. Soms is het onterecht hoor, maar dit keer overdrijf ik echt niet. Na twee van dit soort turboterrordagen, heb ik besloten het roer om te gooien. Dit is gewoon niet mijn modus. Ik had behoefte aan iets leuks, een intermezzo tijdens het studeren. Dit was mijn doel, ik ging dit dus vinden.
Whapproddelen
We zaten, wederom, gezellig met de hele club aan onze clubtafel in de UB. Sommige van ons die van die ingewikkelde studies als geneeskunde studeren, zijn dan hard aan het studeren. Die begrijp ik echt niet. Waarom zou je voor een moeilijke studie kiezen, terwijl je er met een makkelijke ook wel komt? Enfin, ik zit dus altijd met het chille deel lekker aan één kant van de tafel, beetje matten checken en over en weer over whapproddelen. Je hebt dan van die turbonerds die dan ‘Ssst’ gaan lopen roepen, zo onwijs overdreven. Ga lekker thuis studeren als je rust zoekt, denk ik dan. Enfin, er zat dus al een paar dagen achter elkaar een mat aan de tafel schuin tegenover ons. Dus ik kwam op het geniale plan om deze man te versieren IN DE UB. Hoe onwijs origineel is dat!
Dus, ik had mij voorgenomen om na de clubavond gisteren een poging te waren. Onverwachts had ik een mat mee naar huis genomen en liepen mijn UB-ambities een beetje uit. Eerlijk gezegd (sorry paps en mams), gisteren is het niet helemaal gelukt om te gaan. Maar vandaag ben ik gegaan, incluis mijn geluksslipje. En ja hoor, mr. N.E.R.D. zat er weer. Hele plaatje was compleet, stapels met wettenbundels om hem heen, verward haar waar hij lekker doorheen woelde en een Rayban op de neus om zijn intelligentieuitstralingsniveau te verhogen. Op weg naar de WC heb ik een briefje met mijn telefoonnummer voor zijn neus neergelegd en ben, zonder hem aan te kijken, doorgelopen. Ik wist zeker dat hij contact op zou nemen, we hadden immers al onwijs geflirt.
Tentamenseks
Op een gegeven moment kreeg ik een Whappje met de vraag of ik weer naar de WC moest en of we anders samen zouden gaan. Turbotof en onwijs spannend. Ik stuurde hem terug: “Ik kom naar je feestje, breng je mij wel met volle buik thuis?”.
Hij gaf een knipoog en ging naar het toilet, dus ik hem volgen. De tentamenstress werd tentamenseks.
Ergens voelt het onwijs ordinair om op het toilet af te spreken, niet helemaal mijn niveau. Maar gezien de situatie en gebrek aan beter: accepté. Wederom, ik ga niet in detail treden, daar heeft had DeJaap een andere column voor. Maar ik kan jullie verzekeren dat het top was. Turbotop. Als dit een vast element is bij het bezoek aan de UB, zullen ze mij zeker vaker zien!
Lieve schatten, één kus voor jullie.
Kan je geband worden voor dms?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Door door te gaan met insinuaties per dm.
Maar natuurlijk. Uw vrijheidsbutton is al onderweg.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Allah does not approve.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:38 schreef De_Guidance het volgende:
Ik ben onderweg naar de UB met mijn wettenbundels, wie weet....
Tamar van den Dop?quote:
Ik was vroeger echt verliefd op haar.quote:
Ik op juffrouw Ella en daarna op Sophia maar zij was van de gereformeerde kerk dus dat zou nooit wat worden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik was vroeger echt verliefd op haar.
Weten we ook weer in welke vijver jij vist.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die van beeldige, intelligente brunettes.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:53 schreef waht het volgende:
[..]
Weten we ook weer in welke vijver jij vist.
Gabriella Hall met name.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:53 schreef waht het volgende:
[..]
Weten we ook weer in welke vijver jij vist.
Vanwege dit zekerquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, als onze hengels maar niet verstrikt geraken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die van beeldige, intelligente brunettes.
Viespeuk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:56 schreef waht het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, als onze hengels maar niet verstrikt geraken.
Is Monopoly een dikke moslima?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:57 schreef GSbrder het volgende:
Ik val op dikke moslima's.
Een monopolie in POL, gok ik.
Mwah, het is dat ik amper moslima's tegenkom. Die studeren immers enkel Rechten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:57 schreef GSbrder het volgende:
Ik val op dikke moslima's.
Eén monopolie in POL, gok ik.
Hence de snor.quote:
Ik had laatst een gesprek met een mooie Turkse fiscaliste.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:57 schreef waht het volgende:
[..]
Mwah, het is dat ik amper moslima's tegenkom. Die studeren immers enkel Rechten.
Nee, door Zwarte Sneeuw. Maar bedankt voor het plaatje.quote:
Maar het is toch raar dat ik er amper medelanders op de TU's zijn te vinden?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik had laatst een gesprek met een mooie Turkse fiscaliste.
Tsja. Advocaat worden is makkelijker.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:03 schreef waht het volgende:
[..]
Maar het is toch raar dat ik er amper medelanders op de TU's zijn te vinden?
Dat terwijl ingenieur een eervol beroep is.
Uiteindelijk niet meer gereageerd, mijn vriendin vond het te ver om dagelijks van Zwolle naar het midden van het land te reizen (ik mocht alleen gaanquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:15 schreef 99.999 het volgende:
@Cerbie
Hoe loopt het met de toekomstplannen? Je was laatst toch aan het kijken naar een baan in Leeuwarden?
Ik dacht heel even dat je EG wasquote:
Veel succes gewenst daarmee in elk geval. Het is geen makkelijke tijd momenteel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet meer gereageerd, mijn vriendin vond het te ver om dagelijks van Zwolle naar het midden van het land te reizen (ik mocht alleen gaan)
Verder alleen een tijdelijk baantje (boven minimumloon gelukkig) en ik verwacht een sollicitatiegesprek eind deze maand.
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Veel succes gewenst daarmee in elk geval. Het is geen makkelijke tijd momenteel.
Dank jequote:Op woensdag 2 mei 2012 18:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Veel succes gewenst daarmee in elk geval. Het is geen makkelijke tijd momenteel.
Alles en iedereen is nu huiverig om nieuwe mensen aan te nemen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:23 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dank jeZelfs in de life sciences valt het tegen ja, toen ik aan deze studie begon (6 jaar terug) had 90% binnen een half jaar een baan.
Dat heeft weinig zin als de werknemer de markt daadwerkelijk kentquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Een strategische zet als het stukje loononderhandeling voorbij komt.
Tja, dat is de gok.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat heeft weinig zin als de werknemer de markt daadwerkelijk kent
creme fraiche en pestoquote:
Het zit je wel hoog, he?quote:
Dit had ik een jaar geleden ook.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:56 schreef waht het volgende:
Pesto is heerlijk. Maar toen las ik een bericht waarin de carcinogene werking van pesto naar voren kwam.
Van alles krijg je tegenwoordig kanker, concludeerde ik.
Tweewekelijks of vaker?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dit had ik een jaar geleden ook.
Vandaag weer gewoon pesto gekocht , maar ik consumeer het wel minder dan eerst.
Ik las facialistequote:Op woensdag 2 mei 2012 18:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zelfs van de moeder van KoosVogels, naar het schijnt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:56 schreef waht het volgende:
Pesto is heerlijk. Maar toen las ik een bericht waarin de carcinogene werking van pesto naar voren kwam.
Van alles krijg je tegenwoordig kanker, concludeerde ik.
Ja. Maar wat dat betreft moet ik in D_G mijn meerdere erkennen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:04 schreef TitusPullo het volgende:
Veroorzaakt rood vlees nog steeds kanker?
Jup , daar is overigens vrij veel bewijs voor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:04 schreef TitusPullo het volgende:
In het veroorzaken van kanker?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:05 schreef waht het volgende:
[..]
Ja. Maar wat dat betreft moet ik in D_G mijn meerdere erkennen.
Ja, ik ben daar dol op.quote:
Dank u, dank u.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In de kanker van cynisme is Waht toch wel zijn meerdere.
Zou een dokter in één oogopslag een SOA herkennen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:04 schreef TitusPullo het volgende:
Je weet maar nooit wat ze in Delft uitspoken.quote:
Ingenieurs zijn doorgaans neutraal.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:08 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat ze in Delft uitspoken.
Een oogarts wel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:07 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Zou een dokter in één oogopslag een SOA herkennen?
Jullie ontwikkelen over het algemeen kankerverwekkende technologieën.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:09 schreef waht het volgende:
[..]
Ingenieurs zijn doorgaans neutraal.
Totdat ik bij het project betrokken word.
Met gepaste trots.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jullie ontwikkelen over het algemeen kankerverwekkende technologieën.
Net als de rest van Nederland.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:10 schreef De_Guidance het volgende:
Dokters weten eigenlijk niets, ze voeren een soort toneelstuk op.
Ik heb altijd het idee dat de bussen 10x harder rijden in Leiden, maar misschien komt het door de smalle straten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:10 schreef TitusPullo het volgende:
Helaas rijden de bussen sfeerloos hard.
Slechts één beroep in de lange reeks van beroepen die hoog maatschappelijk aanzien hebben, maar inhoudelijk failliet zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:10 schreef De_Guidance het volgende:
Dokters weten eigenlijk niets, ze voeren een soort toneelstuk op.
In Rotterdam wordt de vaart eruit gehaald door al die elektronische enkelbanden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat de bussen 10x harder rijden in Leiden, maar misschien komt het door de smalle straten.
Scheuren door de Breestraat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat de bussen 10x harder rijden in Leiden, maar misschien komt het door de smalle straten.
Alleen als je naaktfoto's belooft voor een FOK!-actie en vervolgens niet levert.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:11 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Net als de rest van Nederland. de wereld.
En de Korevaar.quote:
Leidse humor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Van een Breestraat zou je nou net niet verwachten dat ie smal is.
U omschrijft een wurgbestel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:24 schreef GSbrder het volgende:
Baankansen moet je zelf creëren en het vak moet je liggen. Je hebt niets aan angstige huismusjes die conjunctuurgevoelige studies doen vanwege een percentage afgestudeerden met werk.
Als je wil werken zit er altijd wel iemand in je netwerk die je aan een baan kan helpen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:24 schreef GSbrder het volgende:
Baankansen moet je zelf creëren en het vak moet je liggen. Je hebt niets aan angstige huismusjes die conjunctuurgevoelige studies doen vanwege een percentage afgestudeerden met werk.
Heb jij een baan voor mij dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je wil werken zit er altijd wel iemand in je netwerk die je aan een baan kan helpen.
Neuh, zit in de kroeg, in afwachting van Ajax.quote:
Doe je wel voorzichtig dan met je kreten ? Korte lontjes vaak bij dit soort gelegenheden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, zit in de kroeg, in afwachting van Ajax.
Alles wat jij proclameert is een scheldwoord.quote:
Gaat weinig fout als je in een Ajax-toko joden roept.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig dan met je kreten ? Korte lontjes vaak bij dit soort gelegenheden.
Ik snap dat ook nooit. Het is alsof je "homo's!" tegen een groep negers roept en dat dan een homoclubje je gaat aanklagen.quote:
Uiteraard.quote:
Uit Tilburg, zeker.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
wat voor werkquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:36 schreef remlof het volgende:
Moet werken vanavond, is dan wel lekker met Langs de Lijn aan met 9 wedstrijden
Waarom nou weer zo.quote:
Ik neem het op.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:40 schreef waht het volgende:
André Rieu op Nederland 1. Lijkt me wel wat voor Tem.
Beste zangers van NL op 3, mijn niveau.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:40 schreef waht het volgende:
André Rieu op Nederland 1. Lijkt me wel wat voor Tem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |