Ben ik dom als ik dit niet begrijp ?quote:Op maandag 23 april 2012 20:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
had je nu maar niet
de sjamaan gewassen met snorremoes
vooral kleurrijk!quote:Op maandag 23 april 2012 20:23 schreef Voorschrift het volgende:
Lesbo's zijn zo geil.
[ afbeelding ]
Nee dat was een foto van Koos z'n stamboom.quote:Op maandag 23 april 2012 20:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Lijken ze een beetje op je moeder?
Soms denk ik dat mensen homo 'worden' om zich maar zo debiel mogelijk te kunnen gedragen.quote:Op maandag 23 april 2012 20:23 schreef Voorschrift het volgende:
Lesbo's zijn zo geil.
[ afbeelding ]
Ik zie dit als compliment.quote:Op maandag 23 april 2012 20:24 schreef waht het volgende:
[..]
Soms denk ik dat mensen homo 'worden' om zich maar zo debiel mogelijk te kunnen gedragen.
U bent gelukkig bonafide wat dat betreft.
Slijmjurk.quote:Op maandag 23 april 2012 20:24 schreef waht het volgende:
[..]
Soms denk ik dat mensen homo 'worden' om zich maar zo debiel mogelijk te kunnen gedragen.
Nee, ik ben willekeurig uit Lucebert aan het citeren. Nautilus_, die is pas dom.quote:Op maandag 23 april 2012 20:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ben ik dom als ik dit niet begrijp ?
Ik ben hetero en debiel, dus dat kan ook nogquote:Op maandag 23 april 2012 20:24 schreef waht het volgende:
[..]
Van een flat bijvoorbeeld, met het hoofd naar beneden.quote:Op maandag 23 april 2012 20:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is gewoon een geestesziekte waar diverse genezers een antwoord op weten.
Vind jij dat ook zo geil?quote:Op maandag 23 april 2012 20:23 schreef waht het volgende:
Als de achternaam maar zo'n ç bevat vind ik het goed.
Prettig gestoord.quote:Op maandag 23 april 2012 20:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is gewoon een geestesziekte waar diverse genezers een antwoord op weten.
quote:Op maandag 23 april 2012 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou ze haar poesje ook maar aan één kant hebben geschoren?
Het laat me niet koud in ieder geval.quote:
Ik zou graag een Border Collie en werk willen combineren. Ik wil heel graag bij de SRCN.quote:Op maandag 23 april 2012 20:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, daarom is het ook zo'n moeilijke keuze. Aan de ene kant ontbreekt mij het op momenten aan de tijd, op andere momenten echter is het fijn om de warmte en liefde die zo'n Border Collie geeft te krijgen.
Ik vermoed een kale haas.quote:Op maandag 23 april 2012 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou ze haar poesje ook maar aan één kant hebben geschoren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |