Door lief te zijn.quote:
Ho ho.quote:Op maandag 23 april 2012 19:03 schreef Voorschrift het volgende:
Jij kost de samenleving veel te veel.
99% hier bezit geen huis dus echt deskundig advies zal je niet krijgen.quote:Op maandag 23 april 2012 18:31 schreef Mutant01 het volgende:
Dus, wat zeggen jullie. Wel of geen huis kopen nu?
Want die eigenschap kwalificeert iemand om de toekomst van de huizenmarkt te voorspellen?quote:Op maandag 23 april 2012 19:06 schreef Tem het volgende:
[..]
99% hier bezit geen huis dus echt deskundig advies zal je niet krijgen.
Chutzpah.quote:Op maandag 23 april 2012 19:06 schreef Tem het volgende:
En kan het ook een afgelopen zijn met dat godse?
Ha! Ik ben de 1%.quote:Op maandag 23 april 2012 19:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoho, ik heb netjes precies op het verkeerde moment gekochtquote:Op maandag 23 april 2012 19:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Nu nog macaroni leren maken.quote:
It wasn't me.quote:Op maandag 23 april 2012 19:06 schreef Tem het volgende:
En kan het ook een afgelopen zijn met dat godse?
Er zijn meer overwegingen dan alleen de prijs om over te gaan tot de aankoop van een huis. En in een glazenbol kijken kan iedereen.quote:Op maandag 23 april 2012 19:06 schreef waht het volgende:
[..]
Want die eigenschap kwalificeert iemand om de toekomst van de huizenmarkt te voorspellen?
Oh, dat is klote zeg.quote:Op maandag 23 april 2012 19:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoho, ik heb netjes precies op het verkeerde moment gekocht
Dat staat garant voor een geweldige maaltijd.quote:Op maandag 23 april 2012 19:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik douchewijn doorheen doen.
Zeker, maar Mutant01 vraagt niet aan ons hoe de toekomst tussen hem en zijn vriendin eruit ziet.quote:Op maandag 23 april 2012 19:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Er zijn meer overwegingen dan alleen de prijs om over te gaan tot de aankoop van een huis. En in een glazenbol kijken kan iedereen.
Ik heb 5 jaar geleden mijn vierde koopwoning gekochtquote:Op maandag 23 april 2012 19:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Du_ke het beste advies gegeven.quote:Op maandag 23 april 2012 19:10 schreef waht het volgende:
[..]
Zeker, maar Mutant01 vraagt niet aan ons hoe de toekomst tussen hem en zijn vriendin eruit ziet.
Jij zal best heel oud zijnquote:Op maandag 23 april 2012 19:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar geleden mijn vierde koopwoning gekochtook niet erg gunstig allemaal maar ja.
Romig.quote:Op maandag 23 april 2012 19:10 schreef waht het volgende:
[..]
Zeker, maar Mutant01 vraagt niet aan ons hoe de toekomst tussen hem en zijn vriendin eruit ziet.
Omdat je in je advies het onzekerheidselement makkelijker verdisconteert als het je eigen portemonnee niet betreft.quote:Op maandag 23 april 2012 19:06 schreef waht het volgende:
[..]
Want die eigenschap kwalificeert iemand om de toekomst van de huizenmarkt te voorspellen?
Je hebt de rest wel verkocht neem ik aan, of ben je een huisjesmelker?quote:Op maandag 23 april 2012 19:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon veel verhuisd door omstandigheden.
"Dutch finance minister Jans Kees De Jager"quote:Op maandag 23 april 2012 19:09 schreef remlof het volgende:
The Guardian: Dutch PM offers resignation after austerity talks collapse
The collapse of the Dutch government is a key moment in the history of the eurozone -- the first time that a northern European government at the core of the single currency union has been brought down since the crisis began.
quote:Op maandag 23 april 2012 19:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
"Dutch finance minister Jans Kees De Jager"
Ik wist dat ie uit de kast gekomen was, maar om nou meteen je naam te veranderen.
Één appartement in de stad is gekocht door mijn vader en die verhuurt het nu, de rest is verkocht inderdaad.quote:Op maandag 23 april 2012 19:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt de rest wel verkocht neem ik aan, of ben je een huisjesmelker?
Brabantquote:Op maandag 23 april 2012 19:16 schreef betyar het volgende:
En hier gaan we niet weg, tenzij Nederland verandert in Little America.
Dat is aan de ontvangende partij om te beoordelen.quote:Op maandag 23 april 2012 19:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat je in je advies het onzekerheidselement makkelijker verdisconteert als het je eigen portemonnee niet betreft.
Oh valt nog mee dus.quote:Op maandag 23 april 2012 19:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Één appartement in de stad is gekocht door mijn vader en die verhuurt het nu, de rest is verkocht inderdaad.
Is dat Von der Dunk met dat bord?quote:
Klopt maar de laatste aankoop is van vijf jaar geleden dus maak je er nu aardig verlies op. Gelukkig heb ik al een zooitje afbetaald aan de bank.quote:
Ach, valt meequote:
Nee, dat ben ikquote:Op maandag 23 april 2012 19:18 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Is dat Von der Dunk met dat bord?
Ja dat is waar, de laatste 5 jaar zijn niet de beste geweest qua vastgoed.quote:Op maandag 23 april 2012 19:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Klopt maar de laatste aankoop is van vijf jaar geleden dus maak je er nu aardig verlies op. Gelukkig heb ik al een zooitje afbetaald aan de bank.
Kan niet, die in de foto is veel jonger.quote:
Is dat al begraven dan?quote:
Ik ook....vorig jaar =\ Alleen wel een sterke hypotheekquote:Op maandag 23 april 2012 19:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die uitgaven heeft men dan ook vooruitgeschoven naar dit jaar en volgende jaren.quote:
Momenteel wel, maar ik zou zo graag op een gegeven moment (als ik een woning met de ruimte heb) graag een eigen Border Collie willen hebben.quote:Op maandag 23 april 2012 19:02 schreef waht het volgende:
[..]
Jij aait toch enkel de honden van je Duitse vrienden?
quote:
Dat lijkt me ook leuk maar ik vind het niet ideaal om een huisdier elke dag zo lang alleen te laten.quote:Op maandag 23 april 2012 19:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Momenteel wel, maar ik zou zo graag op een gegeven moment (als ik een woning met de ruimte heb) graag een eigen Border Collie willen hebben.
Dan is er tenminste iemand die blij is als ik thuis kom.
Daar heb je ook helemaal gelijk in, dat is een moeilijke afweging die je maakt.quote:Op maandag 23 april 2012 19:43 schreef waht het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook leuk maar ik vind het niet ideaal om een huisdier elke dag zo lang alleen te laten.
Hangt er puur vanaf of je het binnen afzienbare wilt verkopen, als je bij de koop van plan was om je je er aantal jaren in te settelen hoeft het idd geen verkeerde aankoop te zijn.quote:
Ik ben niet van plan om te verhuizen. Maar ik ben wel content hoorquote:Op maandag 23 april 2012 19:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hangt er puur vanaf of je het binnen afzienbare wilt verkopen, als je bij de koop van plan was om je je er aantal jaren in te settelen hoeft het idd geen verkeerde aankoop te zijn.
Ik ook! Ik was 40k minder dan de vraagprijs kwijt omdat de verkopers het graag kwijtwilden.quote:Op maandag 23 april 2012 19:50 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om te verhuizen. Maar ik ben wel content hoor
Ik heb mn woning tegen taxatiewaarde gekochtquote:Op maandag 23 april 2012 19:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ook! Ik was 40k minder dan de vraagprijs kwijt omdat de verkopers het graag kwijtwilden.
Achteraf gezien zat ik 30k onder die taxatiewaardequote:Op maandag 23 april 2012 19:58 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik heb mn woning tegen taxatiewaarde gekocht
nice!quote:Op maandag 23 april 2012 20:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Achteraf gezien zat ik 30k onder die taxatiewaarde
Hoeveel m2 is een gemiddelde eengezinswoning volgens deze grafiek?quote:
Ja, bij een algerijnse en marokkaanse word het lastiger. Of als het om een turkse tov een koerdse gaat.quote:Op maandag 23 april 2012 20:02 schreef Nautilus. het volgende:
Kan men in een oogopslag een Turkse van een Marokkaanse onderscheiden.
Meestal welquote:Op maandag 23 april 2012 20:02 schreef Nautilus. het volgende:
Als men afgaat op het haar vaak wel.quote:Op maandag 23 april 2012 20:02 schreef Nautilus. het volgende:
Opgeschoren vs. lang haar.quote:Op maandag 23 april 2012 20:07 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Als men afgaat op het haar vaak wel.
Que?quote:Op maandag 23 april 2012 20:08 schreef Erkannn het volgende:
Bij lang haar praten Marokkanen in ene keer Marokkaans tegen me...behoorlijk irritant.
quote:Op maandag 23 april 2012 20:08 schreef Nautilus. het volgende:
Zijn het de ogen, is het de lach? Zijn het de woorden die ze zegt als ze je pinpas jat?
Dat mag nog wel wat meer dalen.quote:
Mijn haren krullen, dan lijk ik op een Marokkaan...maar ik heb er zonder meer hekel aan als mensen Turks of Marokkaans tegen me praten lolquote:Op maandag 23 april 2012 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Que?
Mijn ervaring is juist dat Turken wat langer haar hebben dan Marokkanen.
Daar zal je Nederlanders in ieder geval niet op betrappen.quote:Op maandag 23 april 2012 20:10 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Mijn haren krullen, dan lijk ik op een Marokkaan...maar ik heb zonder meer hekel aan als mensen Turks of Marokkaans tegen me praten lol
Tegen mij beginnen ze in het Hebreeuws, als ik in Israël ben.quote:Op maandag 23 april 2012 20:10 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Mijn haren krullen, dan lijk ik op een Marokkaan...maar ik heb er zonder meer hekel aan als mensen Turks of Marokkaans tegen me praten lol
Een Border Collie wordt gek als je hem niet genoeg bezig houd heh.. Je moet er niet alleen de ruimte maar ook zeker de tijd voor hebben, anders krijg je echt een probleemhond.quote:Op maandag 23 april 2012 19:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heb je ook helemaal gelijk in, dat is een moeilijke afweging die je maakt.
Maar om nu een vriendin aan te schaffen alleen maar zodat de hond niet alleen is, is ook weer overdreven.
Elk hoekje en gaatje wordt geïnspecteerd.quote:
Mannen met snor wel dan?quote:Op maandag 23 april 2012 20:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Vrouwen met een snor moet je sowieso niet vertrouwen.
Zeldzaam? Dat valt wel mee denk ikquote:Op maandag 23 april 2012 20:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar zal je Nederlanders in ieder geval niet op betrappen.
Maar Turken met krullend haar, hm, zeldzaam. De meesten die ik ken hebben gewoon haar dat zo in die reclames kan van Schwarzkopf styling.
Nouja ik ken ze in ieder geval niet, of jullie gebruiken absurd veel gel/wax, dat kan ook.quote:
Daar heb je helemaal gelijk in, daarom is het ook zo'n moeilijke keuze. Aan de ene kant ontbreekt mij het op momenten aan de tijd, op andere momenten echter is het fijn om de warmte en liefde die zo'n Border Collie geeft te krijgen.quote:Op maandag 23 april 2012 20:12 schreef Auti het volgende:
[..]
Een Border Collie wordt gek als je hem niet genoeg bezig houd heh.. Je moet er niet alleen de ruimte maar ook zeker de tijd voor hebben, anders krijg je echt een probleemhond.
Ben benieuwd of ze dat bij mij ook zouden doenquote:Op maandag 23 april 2012 20:12 schreef waht het volgende:
[..]
Tegen mij beginnen ze in het Hebreeuws, als ik in Israël ben.
Nee, we zijn je allang vergeten.quote:Op maandag 23 april 2012 20:15 schreef Nautilus. het volgende:
Kennen jullie die aflevering van Take me Out waarin Ymke ene Laurens afwijst?
Uiteraard, staat me nog helder voor de geest.quote:Op maandag 23 april 2012 20:15 schreef Nautilus. het volgende:
Ja.quote:Op maandag 23 april 2012 20:15 schreef Nautilus. het volgende:
Ja....allemaal!quote:Op maandag 23 april 2012 20:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja ik ken ze in ieder geval niet, of jullie gebruiken absurd veel gel/wax, dat kan ook.
Ik doe er een briefje in waarin ik klaag over het weer in Nederland.quote:Op maandag 23 april 2012 20:16 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze dat bij mij ook zouden doen![]()
Wij Nederlanders hebben altijd wat te klagen, dus ik moet nog langs de klaagmuur
Marokkaans bestaat nietquote:Op maandag 23 april 2012 20:10 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Mijn haren krullen, dan lijk ik op een Marokkaan...maar ik heb er zonder meer hekel aan als mensen Turks of Marokkaans tegen me praten lol
Naar vrouwen met opgeschoren haar kijk ik niet.quote:
Hm, m'n Turkse ex had altijd zulk zacht haar, net een knuffel.quote:
U prefereert den kokosmat?quote:Op maandag 23 april 2012 20:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Naar vrouwen met opgeschoren haar kijk ik niet.
quote:Op maandag 23 april 2012 20:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik doe er een briefje in waarin ik klaag over het weer in Nederland.
Zoals het hoort.
Als ik een Nederlandse naam zou hebben, dan zou het "Henk" zijn.quote:
Wat?quote:
had je nu maar nietquote:
Het is een mooie metafoor voor behaarde flamoes.quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 20:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Naar vrouwen met opgeschoren haar kijk ik niet.
Uit VS zijn mond een gevaarlijke opmerking.quote:
Overduidelijk Marokkaans.quote:
Ik dacht dat het over het hoofdhaar ging.quote:Op maandag 23 april 2012 20:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een mooie metafoor voor behaarde flamoes.
Het kleine zusje van Mutant01quote:Op maandag 23 april 2012 20:18 schreef TitusPullo het volgende:
al was de bruid een nette slet
met als bruidsschat slechts een schaamlap
de kleine bok ging als een grote gek
te keer om alles wat zij verbruid had
Die tatoeages maken alles goed.quote:
In het geval van Marokkaanse dames wel.quote:Op maandag 23 april 2012 20:20 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over het hoofdhaar ging.
dikke flows heb jequote:Op maandag 23 april 2012 20:21 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Het kleine zusje van Mutant01
Een vijfentachtig lang
Rode rok boven de knie
Het zwarte haar de blauwe ogen
Ik wist niet waar ik kijken moest
Die mond, een vleugje ironie
Zo'n vrouw die achteloos
Het leven van een man verwoest.
Verkaast heet dat in Rotterdam-Zuid.quote:Op maandag 23 april 2012 20:18 schreef Erkannn het volgende:
[..]
[..]
Als ik een Nederlandse naam zou hebben, dan zou het "Henk" zijn.
Eerste keer dat ik het hoorquote:Op maandag 23 april 2012 20:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Verkaast heet dat in Rotterdam-Zuid.
Lijken ze een beetje op je moeder?quote:Op maandag 23 april 2012 20:23 schreef Voorschrift het volgende:
Lesbo's zijn zo geil.
[ afbeelding ]
Ben ik dom als ik dit niet begrijp ?quote:Op maandag 23 april 2012 20:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
had je nu maar niet
de sjamaan gewassen met snorremoes
vooral kleurrijk!quote:Op maandag 23 april 2012 20:23 schreef Voorschrift het volgende:
Lesbo's zijn zo geil.
[ afbeelding ]
Nee dat was een foto van Koos z'n stamboom.quote:Op maandag 23 april 2012 20:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Lijken ze een beetje op je moeder?
Soms denk ik dat mensen homo 'worden' om zich maar zo debiel mogelijk te kunnen gedragen.quote:Op maandag 23 april 2012 20:23 schreef Voorschrift het volgende:
Lesbo's zijn zo geil.
[ afbeelding ]
Ik zie dit als compliment.quote:Op maandag 23 april 2012 20:24 schreef waht het volgende:
[..]
Soms denk ik dat mensen homo 'worden' om zich maar zo debiel mogelijk te kunnen gedragen.
U bent gelukkig bonafide wat dat betreft.
Slijmjurk.quote:Op maandag 23 april 2012 20:24 schreef waht het volgende:
[..]
Soms denk ik dat mensen homo 'worden' om zich maar zo debiel mogelijk te kunnen gedragen.
Nee, ik ben willekeurig uit Lucebert aan het citeren. Nautilus_, die is pas dom.quote:Op maandag 23 april 2012 20:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ben ik dom als ik dit niet begrijp ?
Ik ben hetero en debiel, dus dat kan ook nogquote:Op maandag 23 april 2012 20:24 schreef waht het volgende:
[..]
Van een flat bijvoorbeeld, met het hoofd naar beneden.quote:Op maandag 23 april 2012 20:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is gewoon een geestesziekte waar diverse genezers een antwoord op weten.
Vind jij dat ook zo geil?quote:Op maandag 23 april 2012 20:23 schreef waht het volgende:
Als de achternaam maar zo'n ç bevat vind ik het goed.
Prettig gestoord.quote:Op maandag 23 april 2012 20:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is gewoon een geestesziekte waar diverse genezers een antwoord op weten.
quote:Op maandag 23 april 2012 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou ze haar poesje ook maar aan één kant hebben geschoren?
Het laat me niet koud in ieder geval.quote:
Ik zou graag een Border Collie en werk willen combineren. Ik wil heel graag bij de SRCN.quote:Op maandag 23 april 2012 20:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, daarom is het ook zo'n moeilijke keuze. Aan de ene kant ontbreekt mij het op momenten aan de tijd, op andere momenten echter is het fijn om de warmte en liefde die zo'n Border Collie geeft te krijgen.
Ik vermoed een kale haas.quote:Op maandag 23 april 2012 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou ze haar poesje ook maar aan één kant hebben geschoren?
Dat mag geen verrassing heten.quote:Op maandag 23 april 2012 20:28 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, ik ben willekeurig uit Lucebert aan het citeren. Nautilus_, die is pas dom.
Absoluut. Jullie zijn veel intelligenter dan ik.quote:Op maandag 23 april 2012 20:28 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, ik ben willekeurig uit Lucebert aan het citeren. Nautilus_, die is pas dom.
Je doelt op het Joodse volk neem ik aan.quote:Op maandag 23 april 2012 20:31 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Absoluut. Jullie zijn veel intelligenter dan ik.
Invoegstrook.quote:Op maandag 23 april 2012 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Een kale haas is een faalhaas, doe mij maar een landingstrip.
Moet het nou altijd op die toer?quote:Op maandag 23 april 2012 20:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Je doelt op het Joodse volk neem ik aan.
Nee, maar ik zou het bijna doen. Heb nog wel wat hout liggen.quote:
HET KWARTJE VAN KOK TERUG GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 23 april 2012 20:35 schreef remlof het volgende:
Nog meer PvdA'ers hier die naar de ledenraadpleging in Utrecht gaan aanstaande zaterdag?
Dat heb je al lang terug.quote:Op maandag 23 april 2012 20:36 schreef betyar het volgende:
[..]
HET KWARTJE VAN KOK TERUG GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hier brandt ie nog wel effe door zo ongeveer tot eind mei.quote:Op maandag 23 april 2012 20:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou het bijna doen. Heb nog wel wat hout liggen.
Dan kunnen we toch nog ergens over eens zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Een kale haas is een faalhaas, doe mij maar een landingstrip.
Niet leuk?quote:Op maandag 23 april 2012 20:39 schreef betyar het volgende:
In love with sterretje........................................![]()
![]()
wat een programma.
Oh is dat nu?quote:Op maandag 23 april 2012 20:39 schreef betyar het volgende:
In love with sterretje........................................![]()
![]()
wat een programma.
Ik vind het wel prettig om aan m'n neus gekriebeld te worden tijdens het beffen.quote:Op maandag 23 april 2012 20:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan kunnen we toch nog ergens over eens zijn.
quote:
Ze verdienen wel lekker ermee geloof ik.quote:
Je likt toch geen hazen?quote:Op maandag 23 april 2012 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig om aan m'n neus gekriebeld te worden tijdens het beffen.
Die was vannacht bij Echte Jannen. Dat was zo niet grappig.quote:Op maandag 23 april 2012 20:43 schreef Drugshond het volgende:
Als nou clown Bassie eens in de politiek zou stappen.
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.
Van de gekke. Maar dat is typisch markt.quote:Op maandag 23 april 2012 20:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ze verdienen wel lekker ermee geloof ik.
Voor hun doen wellicht. En eeuwige schande krijgen ze op de koop toe.quote:Op maandag 23 april 2012 20:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ze verdienen wel lekker ermee geloof ik.
Precies, als het je niet bevalt hoef je er niet naar te kijken.quote:Op maandag 23 april 2012 20:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Van de gekke. Maar dat is typisch markt.
Nu moet ik poepen.......quote:Op maandag 23 april 2012 20:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Dit is ook zo'n zijige foto.
[ afbeelding ]
Zo te zien had Rutte dat net gedaan.quote:
Waar is Lionel?quote:
Dreamy.quote:Op maandag 23 april 2012 20:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Dit is ook zo'n zijige foto.
[ afbeelding ]
Volgens mij overleef je dat niet.quote:Op maandag 23 april 2012 21:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Na een constipatie van een maand of 6.
Na het ongeval met je vingerkootjes zoek je een grotere kick?quote:
Ben je zo fanatiek aan het bouwen?quote:
Wat zullen ze met zijn inkomen doen?quote:
Verkiezingen tijdens de dag van een halve finale griekenland-nederland is juist veel interessanter voor het slotdebat.quote:Op maandag 23 april 2012 21:08 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik hoop eigenlijk op stemmen na de vakantie. Dan moeten de heren/dames politici doorbuffelen tijdens hun vakantie reces en moet eriksd ook langer lijden in VKZ.
Onze voetballers geven niets om politiek. Die graaien hun miljoenen toch wel.quote:Op maandag 23 april 2012 21:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Verkiezingen tijdens de dag van een halve finale griekenland-nederland is juist veel interessanter voor het slotdebat.
Het gaat me er dan ook niet om wat de voetballers er over denken.quote:Op maandag 23 april 2012 21:14 schreef waht het volgende:
[..]
Onze voetballers geven niets om politiek. Die graaien hun miljoenen toch wel.
In Perzië wordt veel rinoplastiek uitgevoerd.quote:Op maandag 23 april 2012 21:11 schreef Friek_ het volgende:
In other news: waar vindt de meeste plastische chirurgie plaats?
http://www.economist.com/(...)n/fb/wl/dc/acutabove
VVD is erg goedkoop.quote:Op maandag 23 april 2012 21:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat is eigenlijk de politieke partij waar je het goedkoopste lid van kan worden en waar het meeste gratis bier tegenover staat?
Partij van de Toekomst.quote:Op maandag 23 april 2012 21:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat is eigenlijk de politieke partij waar je het goedkoopste lid van kan worden en waar het meeste gratis bier tegenover staat?
Niet als je het als gift doet.quote:Op maandag 23 april 2012 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
VVD is erg goedkoop.
Kosten 1 biertje per maand.
quote:
Volgens mij is die Vlemmix altijd blauw.quote:Op maandag 23 april 2012 21:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Polonaise met de minister van feest.
Haatbaard Wildersquote:Op maandag 23 april 2012 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo zal ie er ongeveer bijlopen binnenkort in Amerika
Zolang je maar niet lid wordt van de JOVD, daar valt je slanke lichaam en korte haar te snel op.quote:Op maandag 23 april 2012 21:49 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien dat ik lid worden van de VVD. Ik voorzie een prachtverhaal: undercover bij de VVD.
Volgens is dat zo'n mafkees die altijd high is van zichzelf.quote:Op maandag 23 april 2012 21:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij is die Vlemmix altijd blauw.
Je bedoelt zijn volkse harses.quote:Op maandag 23 april 2012 21:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zolang je maar niet lid wordt van de JOVD, daar valt je slanke lichaam en korte haar te snel op.
Nee man, zo'n Louis Theroux-achtige docu van maken. De meest suffe vragen stellen en de hele tijd moreel verbaast zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 21:49 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien dat ik lid worden van de VVD. Ik voorzie een prachtverhaal: undercover bij de VVD.
En dat met zijn accent.quote:Op maandag 23 april 2012 21:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bedoelt zijn volkse harses.
Aan de andere kant: jij kon ook lid worden.
Ze betalen in die hoek toch ook in mest?quote:
Wat insinueer jij?quote:Op maandag 23 april 2012 21:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ze betalen in die hoek toch ook in mest?
Niets eigenlijk. Ik constateer een feit.quote:
Nee, ik ben niet mollig, lelijk, en heb niet genoeg vettig lang haar.quote:Op maandag 23 april 2012 21:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bedoelt zijn volkse harses.
Aan de andere kant: jij kon ook lid worden.
Ha, daar kom ik bij kijkenquote:Op maandag 23 april 2012 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet mollig, lelijk, en heb niet genoeg vettig lang haar.
Je hebt wel een belachelijk accent, dus je voldoet wel ergens aan.quote:Op maandag 23 april 2012 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet mollig, lelijk, en heb niet genoeg vettig lang haar.
Dat is een pluspunt.quote:Op maandag 23 april 2012 21:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je hebt wel een belachelijk accent, dus je voldoet wel ergens aan.
Bonus zou zijn als je nog een onwijze slis had.quote:Op maandag 23 april 2012 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is een pluspunt.
Homo met raar accent, ik zou eigenlijk bij de PvdA moeten.
Zn buren hebben er ws meer last van.quote:Op maandag 23 april 2012 22:01 schreef eriksd het volgende:
Dat gaat wel een probleem worden in het westen natuurlijk, dat geloei van je.
Helaas, kan niet aan alle schoonheidseisen voldoen.quote:Op maandag 23 april 2012 22:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bonus zou zijn als je nog een onwijze slis had.
quote:Op maandag 23 april 2012 22:02 schreef Tem het volgende:
Mods die andere mods over weer andere mods terechtwijzen
Lekkerquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 22:02 schreef Tem het volgende:
Mods die andere mods over weer andere mods terechtwijzen
de Kampioenquote:Op maandag 23 april 2012 22:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja, samen met vrouwtje en de Kampioen.
Is dat de bijnaam van haar dildo?quote:Op maandag 23 april 2012 22:04 schreef betyar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 april 2012 22:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Is het achter de schermen nog een beetje gezellig trouwens?quote:
quote:
http://www.anwb.nl/kampioenquote:Op maandag 23 april 2012 22:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is dat de bijnaam van haar dildo?
quote:Op maandag 23 april 2012 22:06 schreef Tem het volgende:
[..]Ja bent die persoon die de Kampioen leest.
All is well in paradise.quote:Op maandag 23 april 2012 22:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is het achter de schermen nog een beetje gezellig trouwens?
Lekker een test lezen over wandelsokken.quote:Op maandag 23 april 2012 22:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Ledenblad van de ANWBzo'n blaadje die direct bij het oud papier gaat.
En Human Nature artikelen bestellen.quote:Op maandag 23 april 2012 22:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lekker een test lezen over wandelsokken.
Nordic walkingquote:Op maandag 23 april 2012 22:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lekker een test lezen over wandelsokken.
Volgens mij doet mijn pa dat. Die is alleen lid van de ANWB voor de kortingen ofzo.quote:
Dat wilde ik inderdaad even horen.quote:
Ik heb een keer aan zo'n vrouw gevraagd of ze een taakstraf had.quote:
Nouja, de vraag is natuurlijk in hoeverre zo'n lokaal verfonderleggertje bijdraagt.quote:Op maandag 23 april 2012 22:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij draagt tenminste bij aan de economie!
Is dat een soort Autoweek voor mensen met een caravanquote:Op maandag 23 april 2012 22:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Ledenblad van de ANWBzo'n blaadje die direct bij het oud papier gaat.
Best handig in de kattenbak....mocht je zo'n kattenhomo zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 22:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, de vraag is natuurlijk in hoeverre zo'n lokaal verfonderleggertje bijdraagt.
Eigenlijk totaal niet, maar ik wilde even een pro-Koos statement maken.quote:Op maandag 23 april 2012 22:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, de vraag is natuurlijk in hoeverre zo'n lokaal verfonderleggertje bijdraagt.
Godverdomme die hele nieuwe bijstand naar de tering door Wildersquote:Op maandag 23 april 2012 22:14 schreef eriksd het volgende:
Eigenlijk idiote Haagse werkelijkheid, dat "omstreden onderwerpen" gedoe. Pak gewoon die lijst erbij en ga stemmen zeg. De tering.
Haalde ze uit met die dingen?quote:Op maandag 23 april 2012 22:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb een keer aan zo'n vrouw gevraagd of ze een taakstraf had.
Ik mis de clou?quote:Op maandag 23 april 2012 22:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Humor dit. VVD en CDA voor het verhogen van de BTW, SP tegen.
Ja, na Astrid Joosten de leukste vrouw van de publieke omroep.quote:
Die heeft ze niet, maar haar benen zijn geweldig.quote:Op maandag 23 april 2012 22:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Want? Alleen vanwege haar tieten zeker?
Hoppa, leren jullie ook nog wat. Kan melden dat het MinFin het blokt. Zelfs al is er een meerderheid voor linkse voorstellen, dat heb je altijd nog de helden van MinFin.quote:Bosal-rente
Het kabinet studeert nog steeds op een maatregel die uitvoering geeft aan de eerder dit jaar door de Tweede Kamer aanvaarde motie om de aftrek van deelnemingsrente, het zogenoemde Bosal-gat, te beperken. Daarbij zal het kabinet rekening houden met het advies van de voorzitter van het Topteam Hoofdkantoren, om te waarborgen dat het Nederlandse fiscale vestigingsklimaat zo veel mogelijk wordt ontzien. In dat wetsvoorstel zal ook nader worden ingegaan op de diverse bestaande renteaftrekbeperkingen.
Enerzijds zal de budgettaire opbrengst van de reparatie van het Bosal-gat worden gebruikt voor de financiering van de tijdelijke verlaging van de overdrachtsbelasting voor woningen. Anderzijds is het de bedoeling dat deze overeenkomstig het regeerakkoord zal worden aangewend voor verlaging van het vennootschapsbelastingtarief. Het is niet duidelijk wat de omvang van de tariefsverlaging zal zijn en per wanneer deze zal worden doorgevoerd.
Daar vergis je je lelijk in.quote:Op maandag 23 april 2012 22:20 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die heeft ze niet, maar haar benen zijn geweldig.
Viel halverwege je quote al bijna in slaap.quote:Op maandag 23 april 2012 22:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoppa, leren jullie ook nog wat. Kan melden dat het MinFin het blokt. Zelfs al is er een meerderheid voor linkse voorstellen, dat heb je altijd nog de helden van MinFin.
Ik mis getallen.quote:Op maandag 23 april 2012 22:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoppa, leren jullie ook nog wat. Kan melden dat het MinFin het blokt. Zelfs al is er een meerderheid voor linkse voorstellen, dat heb je altijd nog de helden van MinFin.
Waarin precies?quote:
Nou en.quote:Op maandag 23 april 2012 22:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |