Na het ongeval met je vingerkootjes zoek je een grotere kick?quote:
Ben je zo fanatiek aan het bouwen?quote:
Wat zullen ze met zijn inkomen doen?quote:
Verkiezingen tijdens de dag van een halve finale griekenland-nederland is juist veel interessanter voor het slotdebat.quote:Op maandag 23 april 2012 21:08 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik hoop eigenlijk op stemmen na de vakantie. Dan moeten de heren/dames politici doorbuffelen tijdens hun vakantie reces en moet eriksd ook langer lijden in VKZ.
Onze voetballers geven niets om politiek. Die graaien hun miljoenen toch wel.quote:Op maandag 23 april 2012 21:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Verkiezingen tijdens de dag van een halve finale griekenland-nederland is juist veel interessanter voor het slotdebat.
Het gaat me er dan ook niet om wat de voetballers er over denken.quote:Op maandag 23 april 2012 21:14 schreef waht het volgende:
[..]
Onze voetballers geven niets om politiek. Die graaien hun miljoenen toch wel.
In Perzië wordt veel rinoplastiek uitgevoerd.quote:Op maandag 23 april 2012 21:11 schreef Friek_ het volgende:
In other news: waar vindt de meeste plastische chirurgie plaats?
http://www.economist.com/(...)n/fb/wl/dc/acutabove
VVD is erg goedkoop.quote:Op maandag 23 april 2012 21:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat is eigenlijk de politieke partij waar je het goedkoopste lid van kan worden en waar het meeste gratis bier tegenover staat?
Partij van de Toekomst.quote:Op maandag 23 april 2012 21:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat is eigenlijk de politieke partij waar je het goedkoopste lid van kan worden en waar het meeste gratis bier tegenover staat?
Niet als je het als gift doet.quote:Op maandag 23 april 2012 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
VVD is erg goedkoop.
Kosten 1 biertje per maand.
quote:
Volgens mij is die Vlemmix altijd blauw.quote:Op maandag 23 april 2012 21:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Polonaise met de minister van feest.
Haatbaard Wildersquote:Op maandag 23 april 2012 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo zal ie er ongeveer bijlopen binnenkort in Amerika
Zolang je maar niet lid wordt van de JOVD, daar valt je slanke lichaam en korte haar te snel op.quote:Op maandag 23 april 2012 21:49 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien dat ik lid worden van de VVD. Ik voorzie een prachtverhaal: undercover bij de VVD.
Volgens is dat zo'n mafkees die altijd high is van zichzelf.quote:Op maandag 23 april 2012 21:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij is die Vlemmix altijd blauw.
Je bedoelt zijn volkse harses.quote:Op maandag 23 april 2012 21:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zolang je maar niet lid wordt van de JOVD, daar valt je slanke lichaam en korte haar te snel op.
Nee man, zo'n Louis Theroux-achtige docu van maken. De meest suffe vragen stellen en de hele tijd moreel verbaast zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 21:49 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien dat ik lid worden van de VVD. Ik voorzie een prachtverhaal: undercover bij de VVD.
En dat met zijn accent.quote:Op maandag 23 april 2012 21:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bedoelt zijn volkse harses.
Aan de andere kant: jij kon ook lid worden.
Ze betalen in die hoek toch ook in mest?quote:
Wat insinueer jij?quote:Op maandag 23 april 2012 21:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ze betalen in die hoek toch ook in mest?
Niets eigenlijk. Ik constateer een feit.quote:
Nee, ik ben niet mollig, lelijk, en heb niet genoeg vettig lang haar.quote:Op maandag 23 april 2012 21:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bedoelt zijn volkse harses.
Aan de andere kant: jij kon ook lid worden.
Ha, daar kom ik bij kijkenquote:Op maandag 23 april 2012 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet mollig, lelijk, en heb niet genoeg vettig lang haar.
Je hebt wel een belachelijk accent, dus je voldoet wel ergens aan.quote:Op maandag 23 april 2012 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet mollig, lelijk, en heb niet genoeg vettig lang haar.
Dat is een pluspunt.quote:Op maandag 23 april 2012 21:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je hebt wel een belachelijk accent, dus je voldoet wel ergens aan.
Bonus zou zijn als je nog een onwijze slis had.quote:Op maandag 23 april 2012 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is een pluspunt.
Homo met raar accent, ik zou eigenlijk bij de PvdA moeten.
Zn buren hebben er ws meer last van.quote:Op maandag 23 april 2012 22:01 schreef eriksd het volgende:
Dat gaat wel een probleem worden in het westen natuurlijk, dat geloei van je.
Helaas, kan niet aan alle schoonheidseisen voldoen.quote:Op maandag 23 april 2012 22:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bonus zou zijn als je nog een onwijze slis had.
quote:Op maandag 23 april 2012 22:02 schreef Tem het volgende:
Mods die andere mods over weer andere mods terechtwijzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |