Dat mag geen verrassing heten.quote:Op maandag 23 april 2012 20:28 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, ik ben willekeurig uit Lucebert aan het citeren. Nautilus_, die is pas dom.
Absoluut. Jullie zijn veel intelligenter dan ik.quote:Op maandag 23 april 2012 20:28 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, ik ben willekeurig uit Lucebert aan het citeren. Nautilus_, die is pas dom.
Je doelt op het Joodse volk neem ik aan.quote:Op maandag 23 april 2012 20:31 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Absoluut. Jullie zijn veel intelligenter dan ik.
Invoegstrook.quote:Op maandag 23 april 2012 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Een kale haas is een faalhaas, doe mij maar een landingstrip.
Moet het nou altijd op die toer?quote:Op maandag 23 april 2012 20:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Je doelt op het Joodse volk neem ik aan.
Nee, maar ik zou het bijna doen. Heb nog wel wat hout liggen.quote:
HET KWARTJE VAN KOK TERUG GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 23 april 2012 20:35 schreef remlof het volgende:
Nog meer PvdA'ers hier die naar de ledenraadpleging in Utrecht gaan aanstaande zaterdag?
Dat heb je al lang terug.quote:Op maandag 23 april 2012 20:36 schreef betyar het volgende:
[..]
HET KWARTJE VAN KOK TERUG GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hier brandt ie nog wel effe door zo ongeveer tot eind mei.quote:Op maandag 23 april 2012 20:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou het bijna doen. Heb nog wel wat hout liggen.
Dan kunnen we toch nog ergens over eens zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Een kale haas is een faalhaas, doe mij maar een landingstrip.
Niet leuk?quote:Op maandag 23 april 2012 20:39 schreef betyar het volgende:
In love with sterretje........................................![]()
![]()
wat een programma.
Oh is dat nu?quote:Op maandag 23 april 2012 20:39 schreef betyar het volgende:
In love with sterretje........................................![]()
![]()
wat een programma.
Ik vind het wel prettig om aan m'n neus gekriebeld te worden tijdens het beffen.quote:Op maandag 23 april 2012 20:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan kunnen we toch nog ergens over eens zijn.
quote:
Ze verdienen wel lekker ermee geloof ik.quote:
Je likt toch geen hazen?quote:Op maandag 23 april 2012 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig om aan m'n neus gekriebeld te worden tijdens het beffen.
Die was vannacht bij Echte Jannen. Dat was zo niet grappig.quote:Op maandag 23 april 2012 20:43 schreef Drugshond het volgende:
Als nou clown Bassie eens in de politiek zou stappen.
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.
Van de gekke. Maar dat is typisch markt.quote:Op maandag 23 april 2012 20:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ze verdienen wel lekker ermee geloof ik.
Voor hun doen wellicht. En eeuwige schande krijgen ze op de koop toe.quote:Op maandag 23 april 2012 20:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ze verdienen wel lekker ermee geloof ik.
Precies, als het je niet bevalt hoef je er niet naar te kijken.quote:Op maandag 23 april 2012 20:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Van de gekke. Maar dat is typisch markt.
Nu moet ik poepen.......quote:Op maandag 23 april 2012 20:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Dit is ook zo'n zijige foto.
[ afbeelding ]
Zo te zien had Rutte dat net gedaan.quote:
Waar is Lionel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |