SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://studenten.dejaap.n(...)ntamenseks/#comments.
Mijn klacht is bovenstaand type 'student'; beter te betitelen als cursist. Dit stuk is voor mij zo tenenkrommend en wel om de volgende redenen.
- Alleen een bachelor willen halen; terwijl het feitelijk nog minder waard is dan een hbo-papiertje
- Afgeven op echte studies zoals geneeskunde.
- Niet stil kunnen zijn in een universiteitsbibliotheek en daarmee andere mensen ergeren. En dan ook nog de arrogantie hebben om de 'nerds' er op te wijzen dat ze ook thuis kunnen studeren.
- Niet begrijpen waarom mensen echt hard studeren.
- Tussen de regels opscheppen over vakantie
- Te lui zij om op tijd op te gaan staan.
- Het studeren zo zwaar vinden. Echt, je hebt het zo zwaar, meisje...
- Red bull
- Arrogant zijn
- 'Paps en mams'
Maar de grootste klacht is nog wel:
- Je vol laten spuiten in een universiteitsbibliotheek en er trots op zijn.
Haha, TS is jaloers.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:49 schreef debeterebob het volgende:
Maar de grootste klacht is nog wel:
- Je vol laten spuiten in een universiteitsbibliotheek en er trots op zijn.
Zou het? Is ze een hoax?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:52 schreef Nobu het volgende:
Het is toch wat TS. Vooral omdat die Anne-Fleur een hersenspinsel van een gefrustreerde spoorknor is.
Hoezo beta? Ik doe een master hbo recht.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:55 schreef luckass het volgende:
[..]
idd dikke beta gwn 50 ects per semester klappe
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hoezo beta? Ik doe een master hbo recht.
quote:Ik kom naar je feestje, breng je mij wel met volle buik thuis?
Bachelor is toch HBO? Hoe kan iets dat HBO is, minder zijn dan HBO?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:49 schreef debeterebob het volgende:
Mijn klacht is bovenstaand type 'student'; beter te betitelen als cursist. Dit stuk is voor mij zo tenenkrommend en wel om de volgende redenen.
- Alleen een bachelor willen halen; terwijl het feitelijk nog minder waard is dan een hbo-papiertje
Bachelor is de internationale benaming voor hbo.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:01 schreef Wootism het volgende:
[..]
Bachelor is toch HBO? Hoe kan iets dat HBO is, minder zijn dan HBO?
Of mis ik iets?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |