Slechts één beroep in de lange reeks van beroepen die hoog maatschappelijk aanzien hebben, maar inhoudelijk failliet zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:10 schreef De_Guidance het volgende:
Dokters weten eigenlijk niets, ze voeren een soort toneelstuk op.
In Rotterdam wordt de vaart eruit gehaald door al die elektronische enkelbanden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat de bussen 10x harder rijden in Leiden, maar misschien komt het door de smalle straten.
Scheuren door de Breestraat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat de bussen 10x harder rijden in Leiden, maar misschien komt het door de smalle straten.
Alleen als je naaktfoto's belooft voor een FOK!-actie en vervolgens niet levert.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:11 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Net als de rest van Nederland. de wereld.
En de Korevaar.quote:
Leidse humor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Van een Breestraat zou je nou net niet verwachten dat ie smal is.
U omschrijft een wurgbestel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:24 schreef GSbrder het volgende:
Baankansen moet je zelf creëren en het vak moet je liggen. Je hebt niets aan angstige huismusjes die conjunctuurgevoelige studies doen vanwege een percentage afgestudeerden met werk.
Als je wil werken zit er altijd wel iemand in je netwerk die je aan een baan kan helpen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:24 schreef GSbrder het volgende:
Baankansen moet je zelf creëren en het vak moet je liggen. Je hebt niets aan angstige huismusjes die conjunctuurgevoelige studies doen vanwege een percentage afgestudeerden met werk.
Heb jij een baan voor mij dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je wil werken zit er altijd wel iemand in je netwerk die je aan een baan kan helpen.
Neuh, zit in de kroeg, in afwachting van Ajax.quote:
Doe je wel voorzichtig dan met je kreten ? Korte lontjes vaak bij dit soort gelegenheden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, zit in de kroeg, in afwachting van Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |