Ja. Maar wat dat betreft moet ik in D_G mijn meerdere erkennen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:04 schreef TitusPullo het volgende:
Veroorzaakt rood vlees nog steeds kanker?
Jup , daar is overigens vrij veel bewijs voor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:04 schreef TitusPullo het volgende:
In het veroorzaken van kanker?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:05 schreef waht het volgende:
[..]
Ja. Maar wat dat betreft moet ik in D_G mijn meerdere erkennen.
Ja, ik ben daar dol op.quote:
Dank u, dank u.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In de kanker van cynisme is Waht toch wel zijn meerdere.
Zou een dokter in één oogopslag een SOA herkennen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:04 schreef TitusPullo het volgende:
Je weet maar nooit wat ze in Delft uitspoken.quote:
Ingenieurs zijn doorgaans neutraal.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:08 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat ze in Delft uitspoken.
Een oogarts wel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:07 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Zou een dokter in één oogopslag een SOA herkennen?
Jullie ontwikkelen over het algemeen kankerverwekkende technologieën.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:09 schreef waht het volgende:
[..]
Ingenieurs zijn doorgaans neutraal.
Totdat ik bij het project betrokken word.
Met gepaste trots.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jullie ontwikkelen over het algemeen kankerverwekkende technologieën.
Net als de rest van Nederland.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:10 schreef De_Guidance het volgende:
Dokters weten eigenlijk niets, ze voeren een soort toneelstuk op.
Ik heb altijd het idee dat de bussen 10x harder rijden in Leiden, maar misschien komt het door de smalle straten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:10 schreef TitusPullo het volgende:
Helaas rijden de bussen sfeerloos hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |