Kan je geband worden voor dms?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Door door te gaan met insinuaties per dm.
Maar natuurlijk. Uw vrijheidsbutton is al onderweg.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mag ik mij aansluiten bij uw beweging?
Allah does not approve.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:38 schreef De_Guidance het volgende:
Ik ben onderweg naar de UB met mijn wettenbundels, wie weet....
Tamar van den Dop?quote:
Ik was vroeger echt verliefd op haar.quote:
Ik op juffrouw Ella en daarna op Sophia maar zij was van de gereformeerde kerk dus dat zou nooit wat worden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik was vroeger echt verliefd op haar.
Weten we ook weer in welke vijver jij vist.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die van beeldige, intelligente brunettes.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:53 schreef waht het volgende:
[..]
Weten we ook weer in welke vijver jij vist.
Gabriella Hall met name.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:53 schreef waht het volgende:
[..]
Weten we ook weer in welke vijver jij vist.
Vanwege dit zekerquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, als onze hengels maar niet verstrikt geraken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die van beeldige, intelligente brunettes.
Viespeuk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:56 schreef waht het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, als onze hengels maar niet verstrikt geraken.
Is Monopoly een dikke moslima?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:57 schreef GSbrder het volgende:
Ik val op dikke moslima's.
Een monopolie in POL, gok ik.
Mwah, het is dat ik amper moslima's tegenkom. Die studeren immers enkel Rechten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:57 schreef GSbrder het volgende:
Ik val op dikke moslima's.
Eén monopolie in POL, gok ik.
Hence de snor.quote:
Ik had laatst een gesprek met een mooie Turkse fiscaliste.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:57 schreef waht het volgende:
[..]
Mwah, het is dat ik amper moslima's tegenkom. Die studeren immers enkel Rechten.
Nee, door Zwarte Sneeuw. Maar bedankt voor het plaatje.quote:
Maar het is toch raar dat ik er amper medelanders op de TU's zijn te vinden?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik had laatst een gesprek met een mooie Turkse fiscaliste.
Tsja. Advocaat worden is makkelijker.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:03 schreef waht het volgende:
[..]
Maar het is toch raar dat ik er amper medelanders op de TU's zijn te vinden?
Dat terwijl ingenieur een eervol beroep is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |