Lekker gloryholen in het biechthokje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik dacht drieëneenhalve zin dat het over piemels ging. Vuilak!
Ik kan ook niet helpen dat jij direct daaraan denkt. Eigen verantwoordelijkheid heet dat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet zoveel aan piemels denken GS.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij dat begrip geleerdquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik kan ook niet helpen dat jij direct daaraan denkt. Eigen verantwoordelijkheid heet dat.
Piemels zijn kut.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet zoveel aan piemels denken GS.
Nee. Die doe je niet in je mond.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je had ook drieeneenhalve zin aan kutjes kunnen denken.
Eerst?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Een leuke slogan voor de VVD: Eigen Verantwoordelijkheid Eerst.
mlgquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:48 schreef von_Preussen het volgende:
Wie was trouwens voor mlg de laatste bezoeker in de POL-SC die werd gebanned?
Dan kan jij ook niet veel hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik sta hier nog te shaken van die opmerking van die gast over Remlof. Echt schandalig dit.²
3-voud?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:48 schreef von_Preussen het volgende:
Wie was trouwens voor mlg de laatste bezoeker in de POL-SC die werd gebanned?
Ja? Hoezo?quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik sta hier nog te shaken van die opmerking van die gast over Remlof. Echt schandalig dit.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |