Ik denk ook niet dat de oorlog in Afghanistan te winnen is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:09 schreef De_Guidance het volgende:
Waar is de emotie heren? En waar de passie?
Hier gaan we de oorlog niet mee winnen.
Ik mengde wat uitspraken van mijn eerste voetbaltrainer en mijn eerste werkgever.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:09 schreef De_Guidance het volgende:
Waar is de emotie heren? En waar de passie?
Hier gaan we de oorlog niet mee winnen.
Dat denk ik ook niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat de oorlog in Afghanistan te winnen is.
Ow vast welquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als hij het niet doet RTL het wel net als vorige keer.
Je drukte je snor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:12 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik mengde wat uitspraken van mijn eerste voetbaltrainer en mijn eerste werkgever.
In beide was ik geen kei zo te horen.
Ik heb wel een snor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Er werd gesuggereerd dat remlof een heimelijke Turk is.
Maar geen stoere.quote:
Mag ik mij aansluiten bij uw beweging?quote:
Sjorry.quote:
Gewoon een zwerverssnor.quote:
Jij moet al helemaal je bek houden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mag ik mij aansluiten bij uw beweging?
JMJTH - voor al uw onderbuikgevoelens.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mag ik mij aansluiten bij uw beweging?
Snorry.quote:
Of wil je soms ook je ballen scheren?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Jij moet al helemaal je bek houden.
De snor van jouw moeder is langzaam afgekalfd door de vloeitjes.quote:
Dit ben ik niet van u gewend.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Jij moet al helemaal je bek houden.
Koos is daar wel tegen bestand, hij weet dat ik graag zijn baan zou hebben.quote:
Amateur-scheldkannonades.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |