mlgquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:48 schreef von_Preussen het volgende:
Wie was trouwens voor mlg de laatste bezoeker in de POL-SC die werd gebanned?
Dan kan jij ook niet veel hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik sta hier nog te shaken van die opmerking van die gast over Remlof. Echt schandalig dit.²
3-voud?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:48 schreef von_Preussen het volgende:
Wie was trouwens voor mlg de laatste bezoeker in de POL-SC die werd gebanned?
Ja? Hoezo?quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik sta hier nog te shaken van die opmerking van die gast over Remlof. Echt schandalig dit.²
Nee, dat worden ze al sinds tijden niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja? Hoezo?
Of worden bans niet besproken?²
Dat vind ik niet kunnen :/quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Er werd gesuggereerd dat remlof een heimelijke Turk is.
Nooit geweten dat hij er een oogje op had.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:52 schreef EchtGaaf het volgende:
Met Liesbeth Spies kan Rutte het wel vergeten.
Dat sowieso, D_G. Dat sowieso.quote:
Nou dat weet ik niet hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nooit geweten dat hij er een oogje op had.
Inderdaad, de hardwerkende Nederlander mist alle lol terwijl de studentjes hun tijd verdoen.quote:
Mark is een eunuch.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:00 schreef De_Guidance het volgende:
Zou Mark een grotere piemel hebben dan Diederik vraag ik me nu af.
Correct. Deze is uit België.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmmm, volgens mij kan je dat in Rotterdam ook op vanaf het Blaak zien.....op de hogeschool voor blablakunsten of wat het dan ook is.
Dit is niet in Rotterdam, toch?
'Bij twijfel, Hero', lijkt me een prima advies.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:02 schreef De_Guidance het volgende:
De 'wat moet ik stemmen'-topics in VKZ(vooral het vaak heel objectieve advies)
Sap sappiger dan Halsema?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:00 schreef De_Guidance het volgende:
Zou Mark een grotere piemel hebben dan Diederik vraag ik me nu af.
Ik verwacht een reprimande van Reya waarbij vergeleken de meest schunnige insinuatie van mlg een zaligspreking zal zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Correct. Deze is uit België.
Daarbij moet gezegd worden dat Ilja Leonard Pfeijffer de beste dichter van het moment is.
De_Crypto.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Er werd gesuggereerd dat remlof een heimelijke Turk is.
Als hij het niet doet RTL het wel net als vorige keer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vraag me af of Gerard Joling dit jaar ook weer een stemadvies gaat geven.
Vast wel in de jury van een of andere zogenaamde talentenjacht.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vraag me af of Gerard Joling dit jaar ook weer een stemadvies gaat geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |