RTL XL - Alle afleveringen van Gepest!quote:Gepest!
In het programma Gepest! vertellen slachtoffers van pesterijen èn pestkoppen hun aangrijpende verhaal. Peter van der Vorst kijkt in iedere aflevering van Gepest! met een andere hoofdpersoon terug op de schoolperiode. Wanneer begon het pesten? Wat gebeurde er precies? Hoe bepalend was de ellende voor de rest van het leven van het slachtoffer? Of: wat bewoog pestkoppen er toe anderen het leven zuur te maken?
Wordt regelmatig op donderdag uitgezonden bij RTL 4 om 21.30 uur.
Uit de Knippiequote:Op donderdag 26 april 2012 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Zelfgemaakte kleding, dat was normaal in die tijd
Gewoon proberen, en aantrekkenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
Kon ik maar zelf kleding maken, lijkt me leuk.
Mij lijkt het wel een lieve damequote:Op donderdag 26 april 2012 21:40 schreef Apotheose het volgende:
eigenlijk best erg... Jarenlang gepest, je kiest er voor om er mee op de buis te komen .. En vervolgens kraakt iedereen je af op internet
Het is wel fok he!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:40 schreef Apotheose het volgende:
eigenlijk best erg... Jarenlang gepest, je kiest er voor om er mee op de buis te komen .. En vervolgens kraakt iedereen je af op internet
Idd Karina, simpel patroon beginnenquote:
Sommigen zullen altijd slachtoffer/doelwit blijven.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:40 schreef Apotheose het volgende:
Lap stof, 3 gaten voor je hoofd en je armen en voila een ponchoquote:Op donderdag 26 april 2012 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Idd Karina, simpel patroon beginnen
Valt mij op dat de dikkere gepeste geen steun hier krijgen. Maar de dames die "raakbaar" zijn, krijgen zoveel sympathie.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:40 schreef Apotheose het volgende:
Ohquote:Op donderdag 26 april 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb 2 linkerhanden, dus dat wordt iets heel alternatieverigs dan
true. Maar ik hoop voor haar dat ze t niet leestquote:
Dat roepen ze op zichzelf afquote:Op donderdag 26 april 2012 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sommigen zullen altijd slachtoffer/doelwit blijven.
Tof!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Lap stof, 3 gaten voor je hoofd en je armen en voila een poncho
armen hoeft niet eensquote:Op donderdag 26 april 2012 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat zou je nog best kunnen doen en dan oefenen op de naaimasjienquote:Op donderdag 26 april 2012 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelf dit gaat dus al mis.quote:
Geen idee hoe zo een ding werkt...quote:Op donderdag 26 april 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dat zou je nog best kunnen doen en dan oefenen op de naaimasjienRechte lange stukken, mooi omzomen
Ik die van mijn moeder nietquote:Op donderdag 26 april 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee hoe zo een ding werkt...
Mijn moeder breide altijd truitjes voor ons, ik haatte die dingen
Wat een baas.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:44 schreef Apotheose het volgende:
" ja ik denk dat het aan je persoonlijkheid lag...."
Echt? Ik kijk echt met plezier terug op alle breisels van m'n moederquote:Op donderdag 26 april 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
Mijn moeder breide altijd truitjes voor ons, ik haatte die dingen
M'n moeder gaat me toevallig binnenkort leren hoe dat werktquote:
Nee dat denk ik niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Stiekem denk ik dat het gewoon een groot acteerwerk is
Of het gebrek daaraanquote:Op donderdag 26 april 2012 21:44 schreef WcPot het volgende:
Die leraar zegt komt door je persoonlijkheid lekker voor je zelf vertrouwen
Ik heb er ook geen geduld voor, maar soms zie je op de markt hele mooie stoffen en dan denk je, dat zou een mooie blouse kunnen worden.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n moeder gaat me toevallig binnenkort leren hoe dat werktZe had laatst zo'n mooi jurkje voor me genaaid dat ik het ook zelf wil leren
Tja, misschien was het wel gewoon een irritant kind.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:44 schreef Apotheose het volgende:
" ja ik denk dat het aan je persoonlijkheid lag...."
Nee hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:48 schreef Nuchterheid het volgende:
Het mooie is dat het tot nu toe bij elk slachtoffer direct duidelijk is waarom ze gepest zijn
Ja, zelf gemaakte kleding bril bang voor spinnen. Ze kan het allemaal nog opnoemenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:48 schreef Nuchterheid het volgende:
Het mooie is dat het tot nu toe bij elk slachtoffer direct duidelijk is waarom ze gepest zijn
Nee er waren er ook een paar die er nu veel beter uitzagen dan de pesters bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:48 schreef Nuchterheid het volgende:
Hij wilde natuurlijk zeggen dat ze gewoon lelijk was/is maar dat kan ie natuurlijk niet zeggen.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:44 schreef WcPot het volgende:
Die leraar zegt komt door je persoonlijkheid lekker voor je zelf vertrouwen
Niet bij allemaal. Vorig jaar waren er een paar waarvan ik het niet echt kon begrijpen, maar dit jaar hebben ze allemaal dat enorme slachtofferige en ze wekken en soort van ergenis op... Gek.. Ze doen dat uiteraard niet expres of bewust.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:48 schreef Nuchterheid het volgende:
Inderdaad. Nu kan je in iedere klas ook zo het pispaaltje aanwijzen. Tijden veranderen niet zo.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:48 schreef Nuchterheid het volgende:
tja, dat wil nog niet zeggen dat t gerechtvaardigd is. De pesters schieten er ook niks mee op. Zoals mean girls ons geleerd heeft: "calling someone fat doesn't make you any skinnier".quote:Op donderdag 26 april 2012 21:48 schreef Nuchterheid het volgende:
nee joh. Ze heeft kort haar.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:54 schreef Nuchterheid het volgende:
En? Voelen er hier mannen zich geroepen?
Ik sla overquote:Op donderdag 26 april 2012 21:54 schreef Nuchterheid het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:54 schreef Nuchterheid het volgende:
Om haar te pesten?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:54 schreef Nuchterheid het volgende:
Klopt. Pesten is altijd volkomen nutteloosquote:Op donderdag 26 april 2012 21:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
tja, dat wil nog niet zeggen dat t gerechtvaardigd is. De pesters schieten er ook niks mee op. Zoals mean girls ons geleerd heeft: "calling someone fat doesn't make you any skinnier".
vast omdát ze het heeft weggestopt. Opkroppen helpt ook niet echtquote:Op donderdag 26 april 2012 21:55 schreef Injetta het volgende:
Ze heeft het altijd weggestopt.... mmm, maar wel 10 keer opgenomen geweest.
http://www.christelijkond(...)0a.%20risaeusschool/ dit moet die school zijnquote:
Nee valt wel mee en Hardenberg is een stad ik woon daar ookquote:Op donderdag 26 april 2012 21:58 schreef Injetta het volgende:
Wat is dat voor een dorp. Een Evangelisch dorp???
Daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef Nuchterheid het volgende:
Kortom, het was gewoon een irritant en raar kind.
Echt waar?? En.. niet evangelisch??quote:Op donderdag 26 april 2012 21:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nee valt wel mee en Hardenberg is een stad ik woon daar ook
Wonen wel wat christelijken dat wel maar het is geen staphorstquote:Op donderdag 26 april 2012 22:01 schreef Injetta het volgende:
[..]
Echt waar?? En.. niet evangelisch??
dus dit. Vind ook wel erg sympathiek overkomen trouwens.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:02 schreef Injetta het volgende:
De eerste pester die alles nog weet en er gewoon normaal voor uit komt!
Sympathiek, nuchter, eerlijk en oprecht.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dit. Vind ook wel erg sympathiek overkomen trouwens.
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:02 schreef Injetta het volgende:
[..]
Sympathiek, nuchter, eerlijk en oprecht.
ja, inderdaad. en dat terwijl dit nog wel een tijdje geleden is. die anderen waren allemaal guppies die net uit de luiers zijn nuquote:Op donderdag 26 april 2012 22:02 schreef Injetta het volgende:
De eerste pester die alles nog weet en er gewoon normaal voor uit komt!
37quote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef MissJ het volgende:
ik heb het begin gemist, hoe oud is deze Vera eigenlijk?
37 ofzo denk ik? Want ze zeiden net dat ze elkaar na 30 jaar nog herkenden.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef MissJ het volgende:
37quote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef MissJ het volgende:
OMG WTF!!!!!! Ik ook, zij ziet er echt véééééél ouder uit dan ikquote:
En nu al kaalquote:
En jij bent 50?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:04 schreef MissJ het volgende:
[..]
OMG WTF!!!!!! Ik ook, zij ziet er echt véééééél ouder uit dan ik
Kort haar en veel gewicht... maakt oudquote:Op donderdag 26 april 2012 22:04 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ditoquote:Op donderdag 26 april 2012 22:04 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij weet tegen wie hij het zegt, dan is het misschien niet zo slim om het zo te zeggen.quote:
dit inderdaad. minstens 10 jaar ouderquote:Op donderdag 26 april 2012 22:04 schreef MissJ het volgende:
[..]
Neeee! Ik ben ook 37quote:
Die heeft er in 30 jaa 30 van dit soort kinderen meegemaaktquote:Op donderdag 26 april 2012 22:05 schreef kwiwi het volgende:
mwhehehehehet ligt aan je karakter
de meester is wel hard "ja zo werkt het nou eenmaal"
Als ze daar op haar 37e nog niet tegen kan....quote:Op donderdag 26 april 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij weet tegen wie hij het zegt, dan is het misschien niet zo slim om het zo te zeggen.
dus dit en zwaar getraumatiseerd etcquote:Op donderdag 26 april 2012 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kort haar en veel gewicht... maakt oud
Haar reactie sprak wel boekdelen. Ze speelt zichzelf makkelijk in de slachtofferrol.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef vencodark het volgende:
Ze interpreteerde zijn woorden wel heul anders dan hij bedoelde.
Ik zag al meteen aan haar kop dat ze dat niet zou kunnen hebben. Maar desalniettemin wel eerlijk en misschien ook wel goed dat hij het zei.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze daar op haar 37e nog niet tegen kan....
ik snap die steenworpafstanden ook nooitquote:
Je reageerd ook ouder en wat langzamer dan die jonkiesquote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
Ik ga niet zeggen ze ziet er ouder uit dan ik, dan zou ik liegen
Poeh, ik zie mijn stad zo vaak op tvquote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef WcPot het volgende:
Apart zeg op je eigen stad op de TV te zien
Ik ben nooit zo goed in sport geweestquote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik snap die steenworpafstanden ook nooit
Ja dat krijg je he, het kraakt allemaal een beetjequote:Op donderdag 26 april 2012 22:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Je reageerd ook ouder en wat langzamer dan die jonkies
Sommige mensen kunnen heeeeeel ver gooienquote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik snap die steenworpafstanden ook nooit
Amsterdam wel jaquote:Op donderdag 26 april 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Poeh, ik zie mijn stad zo vaak op tv
Ik hoor het ratelenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat krijg je he, het kraakt allemaal een beetje
Ja precies. Ik begreep wel wat die man bedoelde.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef zoem het volgende:
[..]
Haar reactie sprak wel boekdelen. Ze speelt zichzelf makkelijk in de slachtofferrol.
reageertquote:Op donderdag 26 april 2012 22:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Je reageerd ook ouder en wat langzamer dan die jonkies
me neither.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo goed in sport geweest
als zij uit deze negatieve spiraal wil komen zal ze ook haar eigen tekortkomingen onder ogen moeten zien. Anders blijft ze slachtoffer en komt ze echt nooit verder. dus die eerlijkheid is goed. Denk alleen dat er wel flinke psychische begeleiding bij nodig isquote:Op donderdag 26 april 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij weet tegen wie hij het zegt, dan is het misschien niet zo slim om het zo te zeggen.
ga je mij nou terug trollenquote:
Ze zal het wel verdient hebbenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:09 schreef Nuchterheid het volgende:
Toch flauw dat haar geliefde Vader uit de hemel niet even het pesten heeft gestopt.
Ach, haar slachtofferrol zorgt er wel nu voor dat mensen haar niet nog steeds pestenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja precies. Ik begreep wel wat die man bedoelde.
Ik zou er niet van op kijken als ze zou vertellen dat ze nu op haar werk ook weer gepest wordt, want ik het me voorstellen..quote:Op donderdag 26 april 2012 22:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ach, haar slachtofferrol zorgt er wel nu voor dat mensen haar niet nog steeds pesten
Dat zijn manieren jongemanquote:
In 1930 jaquote:Op donderdag 26 april 2012 22:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ja dat was normaal vroeger mijn jungskes
Heb jij geen opvoeding gehad.quote:
Dat jaquote:Op donderdag 26 april 2012 22:12 schreef MacorgaZ het volgende:
U tegen je ouders zeggen is echt meteen een hele verklaring eigenlijk,
Zo afstandelijk in je eigen gezin...
mijn vader zegt ook u tegen zijn moeder en ik tegn haar ook, dat wastoen normaal maar voor haar leeftijd wel apart volgens mijn jaquote:Op donderdag 26 april 2012 22:11 schreef Apotheose het volgende:
U???Ik zeg nooit u tegen mn moeder...
Dat probeer ik ook zo veel mogelijk te vermeidenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:11 schreef vencodark het volgende:
Waarom heeft die dochter nooit met haar moeder gepraat??
Onzin.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:12 schreef MacorgaZ het volgende:
ditquote:Op donderdag 26 april 2012 22:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Doe normaal gekquote:Op donderdag 26 april 2012 22:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb jij geen opvoeding gehad.
Niet bij 'normale' gezinnen hoor, alleen bij 'kak'quote:Op donderdag 26 april 2012 22:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
in 1970 was dat ook nog best normaal
Bij mij in de klas was er volgens mij niemand die U tegen zijn ouders zei. Ligt misschien aan de regio waar je woont?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
in 1970 was dat ook nog best normaal
hij heeft je gehoord en ontkent meteenquote:
Bijstandsbrilletjequote:Op donderdag 26 april 2012 22:15 schreef Nuchterheid het volgende:
Wat een lekker pittig brilletje heeft ze op zeg.
''normaal'' of kak?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Niet bij 'normale' gezinnen hoor, alleen bij 'kak'
Of wijk.......quote:Op donderdag 26 april 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij in de klas was er volgens mij niemand die U tegen zijn ouders zei. Ligt misschien aan de regio waar je woont?
past goed bij haar kapsel, lekker vlot, lekker pittig, lekker gek weet je welquote:Op donderdag 26 april 2012 22:15 schreef Nuchterheid het volgende:
Wat een lekker pittig brilletje heeft ze op zeg.
Alleen studenten zijn kak.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Niet bij 'normale' gezinnen hoor, alleen bij 'kak'
Euh dat is het gevolg ervan, jij snapt ook helemaal niks he tering.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:15 schreef D. het volgende:
Ze spoort echt niet nee. Niet vreemd dat ze slachtoffer was
En bij de rest van de tierelantijntjes en de fluffy berenjas.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
past goed bij haar kapsel, lekker vlot, lekker pittig, lekker gek weet je wel
Windkracht 15 komt ook niet voor in Nederlandquote:
met die gekke grote knopenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En bij de rest van de tierelantijntjes en de fluffy berenjas.
Woon in brabant geen idee of dat er iets mee te maken heeft, maar mijn ouders zeiden/zeggen altijd u tegen hun ouders en dat zorgt echt niet voor meer afstand. Ik heb het zelf gezien datmijn vader voor mijn vader zorgde tot zijn dood, u zeggen is niks mismeequote:Op donderdag 26 april 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij in de klas was er volgens mij niemand die U tegen zijn ouders zei. Ligt misschien aan de regio waar je woont?
*spiegel voorhoudtquote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Euh dat is het gevolg ervan, jij snapt ook helemaal niks he tering.
Last van krampjes¿?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zeg, ben jij eigenlijk gruwelijk hard gepest vroeger? Het is echt overdreven hoe jij die gepeste mensen wil verdedigen, terwijl zelfs de leraar zegt dat het ook aan haar lag.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Offtopic: briljante ondertitelding dat van prince charmingquote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En bij de rest van de tierelantijntjes en de fluffy berenjas.
Ja precies en dan noem je mij gek.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Woon in brabant geen idee of dat er iets mee te maken heeft, maar mijn ouders zeiden/zeggen altijd u tegen hun ouders en dat zorgt echt niet voor meer afstand. Ik heb het zelf gezien datmijn vader voor mijn vader zorgde tot zijn dood, u zeggen is niks mismee
Babanders zijn ook omruilbelgenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Woon in brabant geen idee of dat er iets mee te maken heeft, maar mijn ouders zeiden/zeggen altijd u tegen hun ouders en dat zorgt echt niet voor meer afstand. Ik heb het zelf gezien datmijn vader voor mijn vader zorgde tot zijn dood, u zeggen is niks mismee
Ik heb hier geen woord over die leraar gezegd.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:17 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zeg, ben jij eigenlijk gruwelijk hard gepest vroeger? Het is echt overdreven hoe jij die gepeste mensen wil verdedigen, terwijl zelfs de leraar zegt dat het ook aan haar lag.
U = jequote:Op donderdag 26 april 2012 22:18 schreef Injetta het volgende:
In Belgie zeggen ze zelfs U tegen hun geliefde....
'quote:Op donderdag 26 april 2012 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Dan probeer ik het ook niet uit te leggen want dan sta je er niet voor open
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Babanders zijn ook omruilbelgen
Of het kwartje valtquote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef Sannne het volgende:
Als ze hier maar niet meeleest.. Dan is er geen therapie meer tegenop te gooien..
Eigen bijdrage GGZ is weer van de baanquote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef Sannne het volgende:
Als ze hier maar niet meeleest.. Dan is er geen therapie meer tegenop te gooien..
Gelukkig is er tegenwoordig social media en zie ik op facebook dat ik als de gepeste er toch wel goed vanaf ben gekomen, arme pestkopjes toch. Karma is a bitchquote:Op donderdag 26 april 2012 22:19 schreef Sinosappel het volgende:
Krijgen we straks zeker weer van die mensen die voor lul gaan staan omdat ze te beroerd zijn om hun excuses aan te bieden.
Omdat ze niet begrijpen dat ze niet veroordeeld worden door iets wat ze gedaan hebben toen ze 7 waren, maar dat het gaat om het slachtoffer die er blijkbaar jaren later nog steeds issues mee heeft en waarvoor een excuus enorm helpt bij de verwerking.
Zoiets denk ik...quote:
Ik vrees het ook...quote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef Sannne het volgende:
Zolang ze maar geen topic in KLB opentquote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef Sannne het volgende:
Ik zei ook dat het vroeger anders was, in de eerste helft van de 20e eeuwquote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
'
ik zeg gewoon jij tegen mijn ouders, alsjij niet snapt dat het vroeger anders was daar kan ik niks aan doen
Dan krijgt ze vast veel steun, want daar zitten allemaal gelijkenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zolang ze maar geen topic in KLB opent
Maar ja, als ze een backfiretopic opent is het eind helemaal zoekquote:Op donderdag 26 april 2012 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dan krijgt ze vast veel steun, want daar zitten allemaal gelijken
ja daar heb ik het ook overquote:Op donderdag 26 april 2012 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei ook dat het vroeger anders was, in de eerste helft van de 20e eeuw
Mij ook welquote:Op donderdag 26 april 2012 22:25 schreef kwiwi het volgende:
Wel goed dat die ene toch is komen opdagen, lijkt me wel een aardige vrouw trouwens.
Zal ook wel een teleurstelling zijn dat er maar eentje is op komen dagen.quote:
Schaterlachend denk ikquote:Op donderdag 26 april 2012 22:26 schreef Sinosappel het volgende:
Hoe zouden jullie reageren als je in de situatie van de pester zat?
De anderen mochten niet, van Godquote:Op donderdag 26 april 2012 22:25 schreef kwiwi het volgende:
Wel goed dat die ene toch is komen opdagen, lijkt me wel een aardige vrouw trouwens.
Kan je weer een blik zorgverleners opentrekkenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:26 schreef Injetta het volgende:
[..]
Zal ook wel een teleurstelling zijn dat er maar eentje is op komen dagen.
Dat zal ook wel weer verwerkt moeten worden..
Best wel klote denk ik. Je kan al die jaren ook niet meer terug draaien natuurlijk. En al die andere jaren heb je misschien nooit door gehad dat de gepeste er zoveel last van had.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:26 schreef Sinosappel het volgende:
Hoe zouden jullie reageren als je in de situatie van de pester zat?
En daarna heel serieus de camera inkijken. Want ik heb wel een sociale reputatie hoog te houdenquote:
Ze vertelt alleen hoe zij het ervaren heeftquote:Op donderdag 26 april 2012 22:28 schreef Murmeli het volgende:
Ik mag die esther wel...
oh toch niet meer ze begint wel te ontkennen....
Atheïstje, D.?quote:
Zwaar christelijke school mag je alleen bij de EO natuurlijk. RTL 4 is duivelsquote:
Dat kan ik wel waarderenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:30 schreef Sinosappel het volgende:
Wat is die Esther heerlijk eerlijk zeg
Volgens mij voor het eerst dat ik echt een volwassen reactie zie in dit programma.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat kan ik wel waarderenNiet erom heen draaien of glashard ontkennen. Gewoon een volwassen reactie
Ik werd ook voorgetrokken en ik was de pesterquote:Op donderdag 26 april 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
Logisch, als de leraar je voortrekt, dan krijgt de hele klas inderdaad een hekel aan je. Dat had de leraar ook kunnen weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |