Of het kwartje valtquote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef Sannne het volgende:
Als ze hier maar niet meeleest.. Dan is er geen therapie meer tegenop te gooien..
Eigen bijdrage GGZ is weer van de baanquote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef Sannne het volgende:
Als ze hier maar niet meeleest.. Dan is er geen therapie meer tegenop te gooien..
Gelukkig is er tegenwoordig social media en zie ik op facebook dat ik als de gepeste er toch wel goed vanaf ben gekomen, arme pestkopjes toch. Karma is a bitchquote:Op donderdag 26 april 2012 22:19 schreef Sinosappel het volgende:
Krijgen we straks zeker weer van die mensen die voor lul gaan staan omdat ze te beroerd zijn om hun excuses aan te bieden.
Omdat ze niet begrijpen dat ze niet veroordeeld worden door iets wat ze gedaan hebben toen ze 7 waren, maar dat het gaat om het slachtoffer die er blijkbaar jaren later nog steeds issues mee heeft en waarvoor een excuus enorm helpt bij de verwerking.
Zoiets denk ik...quote:
Ik vrees het ook...quote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef Sannne het volgende:
Zolang ze maar geen topic in KLB opentquote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef Sannne het volgende:
Ik zei ook dat het vroeger anders was, in de eerste helft van de 20e eeuwquote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
'
ik zeg gewoon jij tegen mijn ouders, alsjij niet snapt dat het vroeger anders was daar kan ik niks aan doen
Dan krijgt ze vast veel steun, want daar zitten allemaal gelijkenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zolang ze maar geen topic in KLB opent
Maar ja, als ze een backfiretopic opent is het eind helemaal zoekquote:Op donderdag 26 april 2012 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dan krijgt ze vast veel steun, want daar zitten allemaal gelijken
ja daar heb ik het ook overquote:Op donderdag 26 april 2012 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei ook dat het vroeger anders was, in de eerste helft van de 20e eeuw
Mij ook welquote:Op donderdag 26 april 2012 22:25 schreef kwiwi het volgende:
Wel goed dat die ene toch is komen opdagen, lijkt me wel een aardige vrouw trouwens.
Zal ook wel een teleurstelling zijn dat er maar eentje is op komen dagen.quote:
Schaterlachend denk ikquote:Op donderdag 26 april 2012 22:26 schreef Sinosappel het volgende:
Hoe zouden jullie reageren als je in de situatie van de pester zat?
De anderen mochten niet, van Godquote:Op donderdag 26 april 2012 22:25 schreef kwiwi het volgende:
Wel goed dat die ene toch is komen opdagen, lijkt me wel een aardige vrouw trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |