Windkracht 15 komt ook niet voor in Nederlandquote:
met die gekke grote knopenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En bij de rest van de tierelantijntjes en de fluffy berenjas.
Woon in brabant geen idee of dat er iets mee te maken heeft, maar mijn ouders zeiden/zeggen altijd u tegen hun ouders en dat zorgt echt niet voor meer afstand. Ik heb het zelf gezien datmijn vader voor mijn vader zorgde tot zijn dood, u zeggen is niks mismeequote:Op donderdag 26 april 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij in de klas was er volgens mij niemand die U tegen zijn ouders zei. Ligt misschien aan de regio waar je woont?
*spiegel voorhoudtquote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Euh dat is het gevolg ervan, jij snapt ook helemaal niks he tering.
Last van krampjes¿?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zeg, ben jij eigenlijk gruwelijk hard gepest vroeger? Het is echt overdreven hoe jij die gepeste mensen wil verdedigen, terwijl zelfs de leraar zegt dat het ook aan haar lag.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Offtopic: briljante ondertitelding dat van prince charmingquote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En bij de rest van de tierelantijntjes en de fluffy berenjas.
Ja precies en dan noem je mij gek.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Woon in brabant geen idee of dat er iets mee te maken heeft, maar mijn ouders zeiden/zeggen altijd u tegen hun ouders en dat zorgt echt niet voor meer afstand. Ik heb het zelf gezien datmijn vader voor mijn vader zorgde tot zijn dood, u zeggen is niks mismee
Babanders zijn ook omruilbelgenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Woon in brabant geen idee of dat er iets mee te maken heeft, maar mijn ouders zeiden/zeggen altijd u tegen hun ouders en dat zorgt echt niet voor meer afstand. Ik heb het zelf gezien datmijn vader voor mijn vader zorgde tot zijn dood, u zeggen is niks mismee
Ik heb hier geen woord over die leraar gezegd.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:17 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zeg, ben jij eigenlijk gruwelijk hard gepest vroeger? Het is echt overdreven hoe jij die gepeste mensen wil verdedigen, terwijl zelfs de leraar zegt dat het ook aan haar lag.
U = jequote:Op donderdag 26 april 2012 22:18 schreef Injetta het volgende:
In Belgie zeggen ze zelfs U tegen hun geliefde....
'quote:Op donderdag 26 april 2012 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Dan probeer ik het ook niet uit te leggen want dan sta je er niet voor open
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Babanders zijn ook omruilbelgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |