Niet bij 'normale' gezinnen hoor, alleen bij 'kak'quote:Op donderdag 26 april 2012 22:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
in 1970 was dat ook nog best normaal
Bij mij in de klas was er volgens mij niemand die U tegen zijn ouders zei. Ligt misschien aan de regio waar je woont?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
in 1970 was dat ook nog best normaal
hij heeft je gehoord en ontkent meteenquote:
Bijstandsbrilletjequote:Op donderdag 26 april 2012 22:15 schreef Nuchterheid het volgende:
Wat een lekker pittig brilletje heeft ze op zeg.
''normaal'' of kak?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Niet bij 'normale' gezinnen hoor, alleen bij 'kak'
Of wijk.......quote:Op donderdag 26 april 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij in de klas was er volgens mij niemand die U tegen zijn ouders zei. Ligt misschien aan de regio waar je woont?
past goed bij haar kapsel, lekker vlot, lekker pittig, lekker gek weet je welquote:Op donderdag 26 april 2012 22:15 schreef Nuchterheid het volgende:
Wat een lekker pittig brilletje heeft ze op zeg.
Alleen studenten zijn kak.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Niet bij 'normale' gezinnen hoor, alleen bij 'kak'
Euh dat is het gevolg ervan, jij snapt ook helemaal niks he tering.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:15 schreef D. het volgende:
Ze spoort echt niet nee. Niet vreemd dat ze slachtoffer was
En bij de rest van de tierelantijntjes en de fluffy berenjas.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
past goed bij haar kapsel, lekker vlot, lekker pittig, lekker gek weet je wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |