Niet bij 'normale' gezinnen hoor, alleen bij 'kak'quote:Op donderdag 26 april 2012 22:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
in 1970 was dat ook nog best normaal
Bij mij in de klas was er volgens mij niemand die U tegen zijn ouders zei. Ligt misschien aan de regio waar je woont?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
in 1970 was dat ook nog best normaal
hij heeft je gehoord en ontkent meteenquote:
Bijstandsbrilletjequote:Op donderdag 26 april 2012 22:15 schreef Nuchterheid het volgende:
Wat een lekker pittig brilletje heeft ze op zeg.
''normaal'' of kak?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Niet bij 'normale' gezinnen hoor, alleen bij 'kak'
Of wijk.......quote:Op donderdag 26 april 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij in de klas was er volgens mij niemand die U tegen zijn ouders zei. Ligt misschien aan de regio waar je woont?
past goed bij haar kapsel, lekker vlot, lekker pittig, lekker gek weet je welquote:Op donderdag 26 april 2012 22:15 schreef Nuchterheid het volgende:
Wat een lekker pittig brilletje heeft ze op zeg.
Alleen studenten zijn kak.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Niet bij 'normale' gezinnen hoor, alleen bij 'kak'
Euh dat is het gevolg ervan, jij snapt ook helemaal niks he tering.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:15 schreef D. het volgende:
Ze spoort echt niet nee. Niet vreemd dat ze slachtoffer was
En bij de rest van de tierelantijntjes en de fluffy berenjas.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
past goed bij haar kapsel, lekker vlot, lekker pittig, lekker gek weet je wel
Windkracht 15 komt ook niet voor in Nederlandquote:
met die gekke grote knopenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En bij de rest van de tierelantijntjes en de fluffy berenjas.
Woon in brabant geen idee of dat er iets mee te maken heeft, maar mijn ouders zeiden/zeggen altijd u tegen hun ouders en dat zorgt echt niet voor meer afstand. Ik heb het zelf gezien datmijn vader voor mijn vader zorgde tot zijn dood, u zeggen is niks mismeequote:Op donderdag 26 april 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij in de klas was er volgens mij niemand die U tegen zijn ouders zei. Ligt misschien aan de regio waar je woont?
*spiegel voorhoudtquote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Euh dat is het gevolg ervan, jij snapt ook helemaal niks he tering.
Last van krampjes¿?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zeg, ben jij eigenlijk gruwelijk hard gepest vroeger? Het is echt overdreven hoe jij die gepeste mensen wil verdedigen, terwijl zelfs de leraar zegt dat het ook aan haar lag.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Offtopic: briljante ondertitelding dat van prince charmingquote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En bij de rest van de tierelantijntjes en de fluffy berenjas.
Ja precies en dan noem je mij gek.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Woon in brabant geen idee of dat er iets mee te maken heeft, maar mijn ouders zeiden/zeggen altijd u tegen hun ouders en dat zorgt echt niet voor meer afstand. Ik heb het zelf gezien datmijn vader voor mijn vader zorgde tot zijn dood, u zeggen is niks mismee
Babanders zijn ook omruilbelgenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Woon in brabant geen idee of dat er iets mee te maken heeft, maar mijn ouders zeiden/zeggen altijd u tegen hun ouders en dat zorgt echt niet voor meer afstand. Ik heb het zelf gezien datmijn vader voor mijn vader zorgde tot zijn dood, u zeggen is niks mismee
Ik heb hier geen woord over die leraar gezegd.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:17 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zeg, ben jij eigenlijk gruwelijk hard gepest vroeger? Het is echt overdreven hoe jij die gepeste mensen wil verdedigen, terwijl zelfs de leraar zegt dat het ook aan haar lag.
U = jequote:Op donderdag 26 april 2012 22:18 schreef Injetta het volgende:
In Belgie zeggen ze zelfs U tegen hun geliefde....
'quote:Op donderdag 26 april 2012 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Dan probeer ik het ook niet uit te leggen want dan sta je er niet voor open
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Babanders zijn ook omruilbelgen
Of het kwartje valtquote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef Sannne het volgende:
Als ze hier maar niet meeleest.. Dan is er geen therapie meer tegenop te gooien..
Eigen bijdrage GGZ is weer van de baanquote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef Sannne het volgende:
Als ze hier maar niet meeleest.. Dan is er geen therapie meer tegenop te gooien..
Gelukkig is er tegenwoordig social media en zie ik op facebook dat ik als de gepeste er toch wel goed vanaf ben gekomen, arme pestkopjes toch. Karma is a bitchquote:Op donderdag 26 april 2012 22:19 schreef Sinosappel het volgende:
Krijgen we straks zeker weer van die mensen die voor lul gaan staan omdat ze te beroerd zijn om hun excuses aan te bieden.
Omdat ze niet begrijpen dat ze niet veroordeeld worden door iets wat ze gedaan hebben toen ze 7 waren, maar dat het gaat om het slachtoffer die er blijkbaar jaren later nog steeds issues mee heeft en waarvoor een excuus enorm helpt bij de verwerking.
Zoiets denk ik...quote:
Ik vrees het ook...quote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef Sannne het volgende:
Zolang ze maar geen topic in KLB opentquote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef Sannne het volgende:
Ik zei ook dat het vroeger anders was, in de eerste helft van de 20e eeuwquote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
'
ik zeg gewoon jij tegen mijn ouders, alsjij niet snapt dat het vroeger anders was daar kan ik niks aan doen
Dan krijgt ze vast veel steun, want daar zitten allemaal gelijkenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zolang ze maar geen topic in KLB opent
Maar ja, als ze een backfiretopic opent is het eind helemaal zoekquote:Op donderdag 26 april 2012 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dan krijgt ze vast veel steun, want daar zitten allemaal gelijken
ja daar heb ik het ook overquote:Op donderdag 26 april 2012 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei ook dat het vroeger anders was, in de eerste helft van de 20e eeuw
Mij ook welquote:Op donderdag 26 april 2012 22:25 schreef kwiwi het volgende:
Wel goed dat die ene toch is komen opdagen, lijkt me wel een aardige vrouw trouwens.
Zal ook wel een teleurstelling zijn dat er maar eentje is op komen dagen.quote:
Schaterlachend denk ikquote:Op donderdag 26 april 2012 22:26 schreef Sinosappel het volgende:
Hoe zouden jullie reageren als je in de situatie van de pester zat?
De anderen mochten niet, van Godquote:Op donderdag 26 april 2012 22:25 schreef kwiwi het volgende:
Wel goed dat die ene toch is komen opdagen, lijkt me wel een aardige vrouw trouwens.
Kan je weer een blik zorgverleners opentrekkenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:26 schreef Injetta het volgende:
[..]
Zal ook wel een teleurstelling zijn dat er maar eentje is op komen dagen.
Dat zal ook wel weer verwerkt moeten worden..
Best wel klote denk ik. Je kan al die jaren ook niet meer terug draaien natuurlijk. En al die andere jaren heb je misschien nooit door gehad dat de gepeste er zoveel last van had.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:26 schreef Sinosappel het volgende:
Hoe zouden jullie reageren als je in de situatie van de pester zat?
En daarna heel serieus de camera inkijken. Want ik heb wel een sociale reputatie hoog te houdenquote:
Ze vertelt alleen hoe zij het ervaren heeftquote:Op donderdag 26 april 2012 22:28 schreef Murmeli het volgende:
Ik mag die esther wel...
oh toch niet meer ze begint wel te ontkennen....
Atheïstje, D.?quote:
Zwaar christelijke school mag je alleen bij de EO natuurlijk. RTL 4 is duivelsquote:
Dat kan ik wel waarderenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:30 schreef Sinosappel het volgende:
Wat is die Esther heerlijk eerlijk zeg
Volgens mij voor het eerst dat ik echt een volwassen reactie zie in dit programma.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat kan ik wel waarderenNiet erom heen draaien of glashard ontkennen. Gewoon een volwassen reactie
Ik werd ook voorgetrokken en ik was de pesterquote:Op donderdag 26 april 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
Logisch, als de leraar je voortrekt, dan krijgt de hele klas inderdaad een hekel aan je. Dat had de leraar ook kunnen weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |