Kan je weer een blik zorgverleners opentrekkenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:26 schreef Injetta het volgende:
[..]
Zal ook wel een teleurstelling zijn dat er maar eentje is op komen dagen.
Dat zal ook wel weer verwerkt moeten worden..
Best wel klote denk ik. Je kan al die jaren ook niet meer terug draaien natuurlijk. En al die andere jaren heb je misschien nooit door gehad dat de gepeste er zoveel last van had.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:26 schreef Sinosappel het volgende:
Hoe zouden jullie reageren als je in de situatie van de pester zat?
En daarna heel serieus de camera inkijken. Want ik heb wel een sociale reputatie hoog te houdenquote:
Ze vertelt alleen hoe zij het ervaren heeftquote:Op donderdag 26 april 2012 22:28 schreef Murmeli het volgende:
Ik mag die esther wel...
oh toch niet meer ze begint wel te ontkennen....
Atheïstje, D.?quote:
Zwaar christelijke school mag je alleen bij de EO natuurlijk. RTL 4 is duivelsquote:
Dat kan ik wel waarderenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:30 schreef Sinosappel het volgende:
Wat is die Esther heerlijk eerlijk zeg
Volgens mij voor het eerst dat ik echt een volwassen reactie zie in dit programma.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat kan ik wel waarderenNiet erom heen draaien of glashard ontkennen. Gewoon een volwassen reactie
Ik werd ook voorgetrokken en ik was de pesterquote:Op donderdag 26 april 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
Logisch, als de leraar je voortrekt, dan krijgt de hele klas inderdaad een hekel aan je. Dat had de leraar ook kunnen weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |