Ja precies. Ik begreep wel wat die man bedoelde.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef zoem het volgende:
[..]
Haar reactie sprak wel boekdelen. Ze speelt zichzelf makkelijk in de slachtofferrol.
reageertquote:Op donderdag 26 april 2012 22:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Je reageerd ook ouder en wat langzamer dan die jonkies
me neither.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo goed in sport geweest
als zij uit deze negatieve spiraal wil komen zal ze ook haar eigen tekortkomingen onder ogen moeten zien. Anders blijft ze slachtoffer en komt ze echt nooit verder. dus die eerlijkheid is goed. Denk alleen dat er wel flinke psychische begeleiding bij nodig isquote:Op donderdag 26 april 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij weet tegen wie hij het zegt, dan is het misschien niet zo slim om het zo te zeggen.
ga je mij nou terug trollenquote:
Ze zal het wel verdient hebbenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:09 schreef Nuchterheid het volgende:
Toch flauw dat haar geliefde Vader uit de hemel niet even het pesten heeft gestopt.
Ach, haar slachtofferrol zorgt er wel nu voor dat mensen haar niet nog steeds pestenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja precies. Ik begreep wel wat die man bedoelde.
Ik zou er niet van op kijken als ze zou vertellen dat ze nu op haar werk ook weer gepest wordt, want ik het me voorstellen..quote:Op donderdag 26 april 2012 22:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ach, haar slachtofferrol zorgt er wel nu voor dat mensen haar niet nog steeds pesten
Dat zijn manieren jongemanquote:
In 1930 jaquote:Op donderdag 26 april 2012 22:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ja dat was normaal vroeger mijn jungskes
Heb jij geen opvoeding gehad.quote:
Dat jaquote:Op donderdag 26 april 2012 22:12 schreef MacorgaZ het volgende:
U tegen je ouders zeggen is echt meteen een hele verklaring eigenlijk,
Zo afstandelijk in je eigen gezin...
mijn vader zegt ook u tegen zijn moeder en ik tegn haar ook, dat wastoen normaal maar voor haar leeftijd wel apart volgens mijn jaquote:Op donderdag 26 april 2012 22:11 schreef Apotheose het volgende:
U???Ik zeg nooit u tegen mn moeder...
Dat probeer ik ook zo veel mogelijk te vermeidenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:11 schreef vencodark het volgende:
Waarom heeft die dochter nooit met haar moeder gepraat??
Onzin.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:12 schreef MacorgaZ het volgende:
ditquote:Op donderdag 26 april 2012 22:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Doe normaal gekquote:Op donderdag 26 april 2012 22:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb jij geen opvoeding gehad.
Niet bij 'normale' gezinnen hoor, alleen bij 'kak'quote:Op donderdag 26 april 2012 22:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
in 1970 was dat ook nog best normaal
Bij mij in de klas was er volgens mij niemand die U tegen zijn ouders zei. Ligt misschien aan de regio waar je woont?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
in 1970 was dat ook nog best normaal
hij heeft je gehoord en ontkent meteenquote:
Bijstandsbrilletjequote:Op donderdag 26 april 2012 22:15 schreef Nuchterheid het volgende:
Wat een lekker pittig brilletje heeft ze op zeg.
''normaal'' of kak?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Niet bij 'normale' gezinnen hoor, alleen bij 'kak'
Of wijk.......quote:Op donderdag 26 april 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij in de klas was er volgens mij niemand die U tegen zijn ouders zei. Ligt misschien aan de regio waar je woont?
past goed bij haar kapsel, lekker vlot, lekker pittig, lekker gek weet je welquote:Op donderdag 26 april 2012 22:15 schreef Nuchterheid het volgende:
Wat een lekker pittig brilletje heeft ze op zeg.
Alleen studenten zijn kak.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Niet bij 'normale' gezinnen hoor, alleen bij 'kak'
Euh dat is het gevolg ervan, jij snapt ook helemaal niks he tering.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:15 schreef D. het volgende:
Ze spoort echt niet nee. Niet vreemd dat ze slachtoffer was
En bij de rest van de tierelantijntjes en de fluffy berenjas.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
past goed bij haar kapsel, lekker vlot, lekker pittig, lekker gek weet je wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |