RTL XL - Alle afleveringen van Gepest!quote:Gepest!
In het programma Gepest! vertellen slachtoffers van pesterijen èn pestkoppen hun aangrijpende verhaal. Peter van der Vorst kijkt in iedere aflevering van Gepest! met een andere hoofdpersoon terug op de schoolperiode. Wanneer begon het pesten? Wat gebeurde er precies? Hoe bepalend was de ellende voor de rest van het leven van het slachtoffer? Of: wat bewoog pestkoppen er toe anderen het leven zuur te maken?
Wordt regelmatig op donderdag uitgezonden bij RTL 4 om 21.30 uur.
Uit de Knippiequote:Op donderdag 26 april 2012 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Zelfgemaakte kleding, dat was normaal in die tijd
Gewoon proberen, en aantrekkenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
Kon ik maar zelf kleding maken, lijkt me leuk.
Mij lijkt het wel een lieve damequote:Op donderdag 26 april 2012 21:40 schreef Apotheose het volgende:
eigenlijk best erg... Jarenlang gepest, je kiest er voor om er mee op de buis te komen .. En vervolgens kraakt iedereen je af op internet
Het is wel fok he!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:40 schreef Apotheose het volgende:
eigenlijk best erg... Jarenlang gepest, je kiest er voor om er mee op de buis te komen .. En vervolgens kraakt iedereen je af op internet
Idd Karina, simpel patroon beginnenquote:
Sommigen zullen altijd slachtoffer/doelwit blijven.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:40 schreef Apotheose het volgende:
Lap stof, 3 gaten voor je hoofd en je armen en voila een ponchoquote:Op donderdag 26 april 2012 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Idd Karina, simpel patroon beginnen
Valt mij op dat de dikkere gepeste geen steun hier krijgen. Maar de dames die "raakbaar" zijn, krijgen zoveel sympathie.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:40 schreef Apotheose het volgende:
Ohquote:Op donderdag 26 april 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb 2 linkerhanden, dus dat wordt iets heel alternatieverigs dan
true. Maar ik hoop voor haar dat ze t niet leestquote:
Dat roepen ze op zichzelf afquote:Op donderdag 26 april 2012 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sommigen zullen altijd slachtoffer/doelwit blijven.
Tof!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Lap stof, 3 gaten voor je hoofd en je armen en voila een poncho
armen hoeft niet eensquote:Op donderdag 26 april 2012 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat zou je nog best kunnen doen en dan oefenen op de naaimasjienquote:Op donderdag 26 april 2012 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelf dit gaat dus al mis.quote:
Geen idee hoe zo een ding werkt...quote:Op donderdag 26 april 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dat zou je nog best kunnen doen en dan oefenen op de naaimasjienRechte lange stukken, mooi omzomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |