RTL XL - Alle afleveringen van Gepest!quote:Gepest!
In het programma Gepest! vertellen slachtoffers van pesterijen èn pestkoppen hun aangrijpende verhaal. Peter van der Vorst kijkt in iedere aflevering van Gepest! met een andere hoofdpersoon terug op de schoolperiode. Wanneer begon het pesten? Wat gebeurde er precies? Hoe bepalend was de ellende voor de rest van het leven van het slachtoffer? Of: wat bewoog pestkoppen er toe anderen het leven zuur te maken?
Wordt regelmatig op donderdag uitgezonden bij RTL 4 om 21.30 uur.
Uit de Knippiequote:Op donderdag 26 april 2012 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Zelfgemaakte kleding, dat was normaal in die tijd
Gewoon proberen, en aantrekkenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
Kon ik maar zelf kleding maken, lijkt me leuk.
Mij lijkt het wel een lieve damequote:Op donderdag 26 april 2012 21:40 schreef Apotheose het volgende:
eigenlijk best erg... Jarenlang gepest, je kiest er voor om er mee op de buis te komen .. En vervolgens kraakt iedereen je af op internet
Het is wel fok he!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:40 schreef Apotheose het volgende:
eigenlijk best erg... Jarenlang gepest, je kiest er voor om er mee op de buis te komen .. En vervolgens kraakt iedereen je af op internet
Idd Karina, simpel patroon beginnenquote:
Sommigen zullen altijd slachtoffer/doelwit blijven.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:40 schreef Apotheose het volgende:
Lap stof, 3 gaten voor je hoofd en je armen en voila een ponchoquote:Op donderdag 26 april 2012 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Idd Karina, simpel patroon beginnen
Valt mij op dat de dikkere gepeste geen steun hier krijgen. Maar de dames die "raakbaar" zijn, krijgen zoveel sympathie.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:40 schreef Apotheose het volgende:
Ohquote:Op donderdag 26 april 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb 2 linkerhanden, dus dat wordt iets heel alternatieverigs dan
true. Maar ik hoop voor haar dat ze t niet leestquote:
Dat roepen ze op zichzelf afquote:Op donderdag 26 april 2012 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sommigen zullen altijd slachtoffer/doelwit blijven.
Tof!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Lap stof, 3 gaten voor je hoofd en je armen en voila een poncho
armen hoeft niet eensquote:Op donderdag 26 april 2012 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat zou je nog best kunnen doen en dan oefenen op de naaimasjienquote:Op donderdag 26 april 2012 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelf dit gaat dus al mis.quote:
Geen idee hoe zo een ding werkt...quote:Op donderdag 26 april 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dat zou je nog best kunnen doen en dan oefenen op de naaimasjienRechte lange stukken, mooi omzomen
Ik die van mijn moeder nietquote:Op donderdag 26 april 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee hoe zo een ding werkt...
Mijn moeder breide altijd truitjes voor ons, ik haatte die dingen
Wat een baas.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:44 schreef Apotheose het volgende:
" ja ik denk dat het aan je persoonlijkheid lag...."
Echt? Ik kijk echt met plezier terug op alle breisels van m'n moederquote:Op donderdag 26 april 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
Mijn moeder breide altijd truitjes voor ons, ik haatte die dingen
M'n moeder gaat me toevallig binnenkort leren hoe dat werktquote:
Nee dat denk ik niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Stiekem denk ik dat het gewoon een groot acteerwerk is
Of het gebrek daaraanquote:Op donderdag 26 april 2012 21:44 schreef WcPot het volgende:
Die leraar zegt komt door je persoonlijkheid lekker voor je zelf vertrouwen
Ik heb er ook geen geduld voor, maar soms zie je op de markt hele mooie stoffen en dan denk je, dat zou een mooie blouse kunnen worden.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n moeder gaat me toevallig binnenkort leren hoe dat werktZe had laatst zo'n mooi jurkje voor me genaaid dat ik het ook zelf wil leren
Tja, misschien was het wel gewoon een irritant kind.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:44 schreef Apotheose het volgende:
" ja ik denk dat het aan je persoonlijkheid lag...."
Nee hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:48 schreef Nuchterheid het volgende:
Het mooie is dat het tot nu toe bij elk slachtoffer direct duidelijk is waarom ze gepest zijn
Ja, zelf gemaakte kleding bril bang voor spinnen. Ze kan het allemaal nog opnoemenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:48 schreef Nuchterheid het volgende:
Het mooie is dat het tot nu toe bij elk slachtoffer direct duidelijk is waarom ze gepest zijn
Nee er waren er ook een paar die er nu veel beter uitzagen dan de pesters bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:48 schreef Nuchterheid het volgende:
Hij wilde natuurlijk zeggen dat ze gewoon lelijk was/is maar dat kan ie natuurlijk niet zeggen.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:44 schreef WcPot het volgende:
Die leraar zegt komt door je persoonlijkheid lekker voor je zelf vertrouwen
Niet bij allemaal. Vorig jaar waren er een paar waarvan ik het niet echt kon begrijpen, maar dit jaar hebben ze allemaal dat enorme slachtofferige en ze wekken en soort van ergenis op... Gek.. Ze doen dat uiteraard niet expres of bewust.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:48 schreef Nuchterheid het volgende:
Inderdaad. Nu kan je in iedere klas ook zo het pispaaltje aanwijzen. Tijden veranderen niet zo.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:48 schreef Nuchterheid het volgende:
tja, dat wil nog niet zeggen dat t gerechtvaardigd is. De pesters schieten er ook niks mee op. Zoals mean girls ons geleerd heeft: "calling someone fat doesn't make you any skinnier".quote:Op donderdag 26 april 2012 21:48 schreef Nuchterheid het volgende:
nee joh. Ze heeft kort haar.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:54 schreef Nuchterheid het volgende:
En? Voelen er hier mannen zich geroepen?
Ik sla overquote:Op donderdag 26 april 2012 21:54 schreef Nuchterheid het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:54 schreef Nuchterheid het volgende:
Om haar te pesten?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:54 schreef Nuchterheid het volgende:
Klopt. Pesten is altijd volkomen nutteloosquote:Op donderdag 26 april 2012 21:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
tja, dat wil nog niet zeggen dat t gerechtvaardigd is. De pesters schieten er ook niks mee op. Zoals mean girls ons geleerd heeft: "calling someone fat doesn't make you any skinnier".
vast omdát ze het heeft weggestopt. Opkroppen helpt ook niet echtquote:Op donderdag 26 april 2012 21:55 schreef Injetta het volgende:
Ze heeft het altijd weggestopt.... mmm, maar wel 10 keer opgenomen geweest.
http://www.christelijkond(...)0a.%20risaeusschool/ dit moet die school zijnquote:
Nee valt wel mee en Hardenberg is een stad ik woon daar ookquote:Op donderdag 26 april 2012 21:58 schreef Injetta het volgende:
Wat is dat voor een dorp. Een Evangelisch dorp???
Daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef Nuchterheid het volgende:
Kortom, het was gewoon een irritant en raar kind.
Echt waar?? En.. niet evangelisch??quote:Op donderdag 26 april 2012 21:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nee valt wel mee en Hardenberg is een stad ik woon daar ook
Wonen wel wat christelijken dat wel maar het is geen staphorstquote:Op donderdag 26 april 2012 22:01 schreef Injetta het volgende:
[..]
Echt waar?? En.. niet evangelisch??
dus dit. Vind ook wel erg sympathiek overkomen trouwens.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:02 schreef Injetta het volgende:
De eerste pester die alles nog weet en er gewoon normaal voor uit komt!
Sympathiek, nuchter, eerlijk en oprecht.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dit. Vind ook wel erg sympathiek overkomen trouwens.
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:02 schreef Injetta het volgende:
[..]
Sympathiek, nuchter, eerlijk en oprecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |