http://www.christelijkond(...)0a.%20risaeusschool/ dit moet die school zijnquote:
Nee valt wel mee en Hardenberg is een stad ik woon daar ookquote:Op donderdag 26 april 2012 21:58 schreef Injetta het volgende:
Wat is dat voor een dorp. Een Evangelisch dorp???
Daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef Nuchterheid het volgende:
Kortom, het was gewoon een irritant en raar kind.
Echt waar?? En.. niet evangelisch??quote:Op donderdag 26 april 2012 21:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nee valt wel mee en Hardenberg is een stad ik woon daar ook
Wonen wel wat christelijken dat wel maar het is geen staphorstquote:Op donderdag 26 april 2012 22:01 schreef Injetta het volgende:
[..]
Echt waar?? En.. niet evangelisch??
dus dit. Vind ook wel erg sympathiek overkomen trouwens.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:02 schreef Injetta het volgende:
De eerste pester die alles nog weet en er gewoon normaal voor uit komt!
Sympathiek, nuchter, eerlijk en oprecht.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dit. Vind ook wel erg sympathiek overkomen trouwens.
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:02 schreef Injetta het volgende:
[..]
Sympathiek, nuchter, eerlijk en oprecht.
ja, inderdaad. en dat terwijl dit nog wel een tijdje geleden is. die anderen waren allemaal guppies die net uit de luiers zijn nuquote:Op donderdag 26 april 2012 22:02 schreef Injetta het volgende:
De eerste pester die alles nog weet en er gewoon normaal voor uit komt!
37quote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef MissJ het volgende:
ik heb het begin gemist, hoe oud is deze Vera eigenlijk?
37 ofzo denk ik? Want ze zeiden net dat ze elkaar na 30 jaar nog herkenden.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef MissJ het volgende:
37quote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef MissJ het volgende:
OMG WTF!!!!!! Ik ook, zij ziet er echt véééééél ouder uit dan ikquote:
En nu al kaalquote:
En jij bent 50?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:04 schreef MissJ het volgende:
[..]
OMG WTF!!!!!! Ik ook, zij ziet er echt véééééél ouder uit dan ik
Kort haar en veel gewicht... maakt oudquote:Op donderdag 26 april 2012 22:04 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ditoquote:Op donderdag 26 april 2012 22:04 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij weet tegen wie hij het zegt, dan is het misschien niet zo slim om het zo te zeggen.quote:
dit inderdaad. minstens 10 jaar ouderquote:Op donderdag 26 april 2012 22:04 schreef MissJ het volgende:
[..]
Neeee! Ik ben ook 37quote:
Die heeft er in 30 jaa 30 van dit soort kinderen meegemaaktquote:Op donderdag 26 april 2012 22:05 schreef kwiwi het volgende:
mwhehehehehet ligt aan je karakter
de meester is wel hard "ja zo werkt het nou eenmaal"
Als ze daar op haar 37e nog niet tegen kan....quote:Op donderdag 26 april 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij weet tegen wie hij het zegt, dan is het misschien niet zo slim om het zo te zeggen.
dus dit en zwaar getraumatiseerd etcquote:Op donderdag 26 april 2012 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kort haar en veel gewicht... maakt oud
Haar reactie sprak wel boekdelen. Ze speelt zichzelf makkelijk in de slachtofferrol.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef vencodark het volgende:
Ze interpreteerde zijn woorden wel heul anders dan hij bedoelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |